Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Advertisements

sociale media: de nieuwe realiteit
BUREAU VOOR i-COMMERCE
De kansen én valkuilen van nieuwe media
Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Uw persoonlijke creatieveling:
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Serving The Planet?.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Handvatten voor gebruik audiovisuele bronnen in de onderwijspraktijk Media in de klas Dalida van Dessel Teamleider onderwijsplatformen.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Training voorbeeld voor
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Operationeel plan DIMAGINI
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Sociale media inzetten
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

saleskit digitale mogelijkheden LINDA.

met content & interactie die voldoen aan de merkwaarden van LINDA. ALTIJD EN OVERAL AANWEZIG met content & interactie die voldoen aan de merkwaarden van LINDA.

ALTIJD MET EEN KNIPOOG

PROFIEL LINDA. biedt vrouwen met LINDAmagazine.nl, LINDA Facebook, LINDA. twitter en de LINDA. iPhone app. interactieve platforms waar de krachtige en altijd herkenbare merkwaarden van LINDA. dagelijks verwerkt worden in actuele en onderscheidende content met een knipoog. Onze doelgroep heeft een druk leven hebben wat bestaat uit werken, het runnen van een gezin en het onderhouden van vriendschappen . Mocht er dan nog tijd over zijn dan willen ze dit zo effectief en relaxed mogelijk besteden. Daarom krijg je op LINDAmagazine.nl een korte impressie van relevant nieuws op het gebied van werk & prive, gezondheid,relatie, vrije tijd, beauty, fashion en lifestyle. En daarnaast selecteren we de leukste webshops, mooie spullen en leuke dingen die het leven fijn maken.

PROFIEL De onderdelen die het meest door onze bezoekers gewaardeerd en bezocht worden zijn de nieuwsberichten, funfacts, de backstage video’s, columns en winacties. De interactie met de bezoekers van LINDAmagazine.nl is groot. Ze reageren veel en uitgebreid op win acties maar ook zeker op redactionele artikelen waarin hun mening wordt gevraagd. LINDAmagazine.nl is de juiste plek om met die vrouwen in contact te komen die lastig bereikbaar zijn online. Het gaat bij LINDAmagazine.nl niet om de kwantiteit maar juist om de kwaliteit van het bereik.

1.500 VROUWEN 1 PRODUCT OF DIENST EERLIJK EN ECHTE DIALOOG Voor LINDA. LAB., het testpanel van LINDAmagazine.nl, hebben 1.500 vrouwen zich opgegeven om producten & diensten te testen en hun mening te delen. Per editie van LINDA. LAB selecteren we testers op basis relevant zijn voor het product of dienst. We starten met een aankondiging van de testperiode in een advertorial op LINDA. LAB. Daarna gaat het LINDA. LAB testpanel aan de slag met het testen. Dit doen ze op basis van een vragenlijst die is samengesteld door de klant in overleg met LINDA. Deze eerlijke mening beschrijven we in een advertorial na de testperiode in het katern LINDA. LAB. op LINDAmagazine.nl.

DOELGROEP Leeftijd vrouwen 20 – 49 Opleidingsniveau MBO +, HBO Welstandsklasse W1, W2 Interesses mode, cosmetica, gadgets, televisie, koken, boeken, winkelen, uitgaan en muziek. Insights digitale vrouwen 82% van de vrouwen geeft aan dat internet onmisbaar is in hun leven 80% is actief op prive sociale netwerken 37% zoekt online inspiratie over fashion & beauty 87% gebruikt internet ter voorbereiding van een aankoop Aanvullen met actuele facts!

BEREIK LINDAmagazine.nl 105.000 unieke bezoekers – oktober 2011 400.000 pageviews – oktober 2011 150.000 bezoeken – oktober 2011 bezoekduur gemiddeld 2.1 minuut LINDA mobiele app. 104.000 downloads – oktober 2011 23.000 unieke bezoekers  – oktober 2011 60.000 bezoeken – oktober 2011 420.000 pageviews  - oktober 2011 LINDA. nieuwsbrief 41.000 nieuwsbrief abonnees LINDA. social media 17.574 fans & volgers (facebook, twitter en hyves) LINDA. VIDEO 42.000 videoviews op LINDA. (via LINDAmagazine.nl, zie.nl en youtube) Vergeleken met 2010 zijn we in 2011 verdubbeld met bereik ( 38.000 bezoekers, 62000 bezoeken en 200.000 pageviews)

TARIEVEN LINDAmagazine.nl Advertorial 1500,- euro per week Nieuwsbrief 1500,- euro per week Rectangle 45 euro cpm LINDA. LAB Pakketprijs 7.750,- euro LINDA. mobiele app. (iPhone & Android) Advertorial & actiepagina vanaf 2500,- euro per week LINDA. social media aanjaging via facebook & twitter 750,- euro per keer Aanvullen met actuele facts!

MOBIEL ADVERTEREN MENU / HOME ADVERTORIAL KEUZE UIT ADVERTORIAL: Tekst + beeld Tekst + video Poll Alleen beeld Keuze meedoen. Dit is een reactiescherm waarin de gebruiker haar gegevens kan invullen en wij de actie kunnen communiceren. Keuze url naar: Mobiele site adverteerder App. in app store of android market KOSTEN: 2500,- per week Aanleveren volgens specificaties 5 werkdagen voor livegang. MENU / HOME ADVERTORIAL

VOORBEELDEN Aanvullen met actuele facts!

advertorial aanjaging homepage

advertorial http://www.lindamagazine.nl/2011/05/10/win-koh-mood-tones-nagellak-pakket/

nieuwsbrief

aanjaging via facebook

aanjaging via twitter

CONTACT Voor meer informatie over adverteren en de op maat mogelijkheden kun je contact opnemen met ons salesteam via sales@moodformagazines.nl of via 035 – 799 93 38 Aanvullen met actuele facts!