Patrick Duijndam EP1. Inhoudsopgave  Het product  Premisse  Inhoud  Relatie/beleving publiek  Visuele voorbeelden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Waar gaat dit over? Bekijk je tekst of afbeelding.
Advertisements

Mijn jeugd in West…. Mijn jeugd in west Logline 3 generaties van Amsterdam West worden met elkaar vergeleken door te praten over de belevenissen die zij.
De Vlag van Budel-Dorplein en zijn betekenis.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Onderwerp BLOK 1: Zelfreflectie
Miniatuur Illustratie in handschriften. Ook wel gebruikt als term voor een klein schilderijtje.
Een algemene inleiding bij het maken van video’s
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Het Moederbord & De Webcam
Bewegend beeld versturen vanaf de mobiele telefoon.
tekstbegrip Probleem; hoeveelheid vragen bij tekst.
Popquiz.
Vergroting.
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Vertrouwen als fundament
VORM- en BETEKENISGEVING
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
BEELD LEZEN.
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
SKIM Presentatielijn Week 1. Vandaag Wie is wie? De Pitch Rolverdeling komend half jaar Tussenproducten Programma komend half jaar Hoe komt een documentaire.
Wat moet je wel en wat moet je niet doen?!?
= de visuele presentatie van een organisatie
HAPPY AGING Eindpresentatie ADP Tim Bosje & Janine Huizenga.
Ruimtelijke vormgeving II IAD 2 28 November 2013.
Godsdienst.
Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago.
Wat is MGUS? Afdeling Hematologie
Diversen in hedendaagse muziek. TURF Fragment In de tijd van Tv en Internet kunnen ook ‘gewone’ mensen een gooi doen naar de sterrenstatus. In America’s.
Is Almelo uniek? Trends op de re-integratiemarkt.
DVD Harry Potter and the Order of the Phoenix Interview met de regisseur en editer.
ERASED TAPES 5TH ANNIVERSARY TOUR Nils Frahm, Ólafur Arnalds, A Winged Victory For The Sullen Paradiso Amsterdam, maandag 15 oktober 2012.
FAR CRY 3GAMING “speel een game uit de top 100 een aantal uur”
Doelen Soorten vormgeving.
BRIDGET JONES The edge of reason Kijk een film (dvd/bluray) met het commentaar van de regisseur en ga opzoek naar de succesfactor.
De waarde van cultuur, een onderzoek naar het meetbare en onmeetbare
VIDEO MARKETING Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat.
Het oog 1. De bouw. 2. Scherpstellen. 3. Einde.
Ellen Govaerts, Two Roads
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
HEARTLIVE Project. Wie zijn wij? Debriefing  Probleemstelling: Hoe kunnen we ons product zo vormgeven dat het makkelijk begrijpbaar is voor mogelijke.
Thema: mijn Schepper is mijn Vader
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
Unieke punten Personal Story Dynamic World Visuals World vs World Free 2 Play.
Marketing Patrick, Bjorn, Mitchell, Robert en Racha.
Corporate Communicatie
Stel je eens voor… Inleef-opdrachten in de geschiedenisles ILO alumniconferentie 2015.
Je gaat een spreekbeurt maken
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
Poppodium Strategic Business Game
Technologie Klas 1g1 3 e lesuur Vrijdag 30 oktober 2015.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Organisatie
ALS EEN WAARDEVOL STUKJE BELEVING HET BOEK. BOEKEN.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Versie 1: BESCHOUWEN is: met aandacht kijken naar… Deze powerpoint gaat over goed kijken en beschrijven en pas in tweede instantie over weten.
Erfgoedcentrum DiEP
olympicmovesNL.
Xperience Liefde en relaties
Realistische en niet-realistische verhalen
Gods Drieëenheid Wezenlijk voor Hem én ons
Unieke punten Personal Story Dynamic World Visuals World vs World
Het ultieme masterplan
Een goede poster: Focussed Visueel Gestructureerd
hedendaagse kunstvormen in ROBOT LOVE
Kunst kijken.
Communicatiemanagement
38 Fictie Motief. 38 Fictie Motief THEMA EN MOTIEF thema: kortst mogelijke samenvatting van een verhaal liefde, dood, pubertijd motief: ‘een patroon’
HET GEBRUIK VAN DEZE SJABLOON
How to Kijken naar kunst Procesgericht werken stimuleren.
Transcript van de presentatie:

Patrick Duijndam EP1

Inhoudsopgave  Het product  Premisse  Inhoud  Relatie/beleving publiek  Visuele voorbeelden

Het product  Music video  Twee Genres

Premisse  …?  Samenbrengen maakt uniek

Inhoud  Narratief  Beelden van band  Een verhaal  Betekenis  Lyrics  Two worlds collide

Relatie/beleving publiek  Verwarring  Twee soorten publiek

Vormgeving  Herkenbare elementen  Rauw gefilmd  Visuals  Lens flares  Overgangen  1080p/720p

Planning

Einde  Vragen?