Marketingcommunicatiemix

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
De campagne....
Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Omzet genereren via Internet
MMT.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Maart 2010 FC Twente Taaltreffers Woordenschatontwikkeling door een combinatie van voetbal, gaming en educatie.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Goede campagne - De domste student van nederland
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Marketing presentatie
Een dialoog met klanten opbouwen
detaillistenpromotie
detaillistenpromotie
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Business Marketing Management
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Samen een goed merk promoten
Evenementencommissie RCU Zwolle
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
Studentencongres Reclame en PR.
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
4. Online strategie Internet scorecard
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
.  Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer 
Training voorbeeld voor
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Dienstenmarketing Week 4.
H 8 Marketingcommunicatiebeleid 1.Inzicht in marketingcommunicatie 2.De rol van reclame in het communicatiebeleid 3.Communicatiedoelgroep en -doelstellingen.
 Zoekmachine marketing  Zoekmachine optimalisatie  Affiliate marketing  marketing  Mobile marketing  Display advertising  Real targeting.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
WaterReijk Weerribben Wieden Ilse Boers. Inhoud 1. Organisatie 2. Evenementen als regiopromotie 3. Hoe kunt u mee doen? 4. Vragen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Een goed product maken is niet genoeg …
Klanttevredenheidsonderzoek
Les 3 Affiliate Marketing
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Marketingcommunicatiemix Reclame: - Adverteren en lezersaanbiedingen maandelijks in Uitmagazine en Uitmail Internet: - Social media, Website optimalisatie, Adwords, Bannering en Nieuwsbrief Direct Marketing: - Gerichte mailing behouden (Database segmentatie) - Uitslag online enquete over het nut van de brochure komt nog Sales Promotie: - Komt misschien in de plaats van de brochure als deze nutteloos blijkt Persoonlijke verkoop: - Kosten wegen niet op tegen wat het oplevert

Marketingcommunicatiemix (2) Beurzen: - Voegt niets toe, dus laten we buiten beschouwing Winkelcommunicatie: - Herhalingsbezoeken bevorderen - Flyers, Posters, Flatscreens en Borden voor andere voorstellingen Sponsoring: - Tijdrovend en risicovol, dus laten we buiten beschouwing Marketing-PR: - Persbericht is free publicity - Bijvoorbeeld persbericht bij 10.000e bezoeker - Hoe meer persberichten, hoe beter de relatie met de media

Kosten Website optimalisatie: Tussen €2000 en €15000 Adwords: €3600 per jaar (€10 per dag) Bannering: €1500 per jaar (voor 4 sites) Social Media: Optie 1 Cursus: €500 p.p Optie 2 Stagiaire: Gratis