IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Contexta formation doit < kwalitatieve prognose van competentiebehoeftes in de groothandel toekomstige profielen voor verkoop en aankoop E-business als één van de onderzochte trends
E-businessa formation doit Online interface met de klant Verkoop: de belangrijkste trend Inkoop: een trend naast anderen
E-business en verkoop formation doit Eigenheid medium gebruiken om info in te winnen en terug te koppelen Aanvaardbare reactiesnelheid neemt af Nieuwe media hanteren zoals chat, sms, Skype
E-business en verkoop formation doit Online presentatie van producten stelt specifieke eisen Scheidslijn tussen verwachtingen back- office en buitendienst wordt dunner
E-business en inkoop formation doit Aanvaardbare reactietijd neemt af Input geven aan assortiments- vernieuwing, -verbreding, -verdieping (nieuwe markten) Inkoper evolueert naar category manager
Dag van de verkoper 2014
Opleidingen E-business (NL) formation doit Sociale media marketing (SMM) Fundamenten digitale marketing Marketing via Mobile Media Websites en zoekmachine optimalisatie marketing Resultaat Digitaal Adverteren
Opleidingen E-business (NL) formation doit Sociale media professioneel gebruiken Conversation management Social media: analytics en tracking
Opleidingen E-business (FR) formation doit Concept d’e-business Stratégies d’ e-marketing liées à l’e- commerce CMS spécifiques à l’e-commerce E-commerce concevoir une fiche produit Prestashop: créez votre boutique en ligne Ergonomie spécifique à l’e-commerce
Meer info?formation doit An Bollen – studiedienst Cevora Tool op komst