Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Heerlijk Wonen marketing
Advertisements

Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Programma – Voorstellen & verwachtingen
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
Analyse klantgerichte websites
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
AV de Liemers heeft een nieuwe website Een drie minuten durende presentatie over de nieuwe website 1.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Verleden, heden en toekomst Presentatie aan het VCN Ed van Leeuwen, Jos Angevaare informatiemanagers LCI COVS en Website.
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Voor: 1 e jaars studenten KT, in: studiejaar , door: Margreet de Vries, in het kader van: “Mens in biografie” door Louise Berkhout.
Mr. Guide Zoek, vind en vergelijk je avond uit… Human Technology – Hanzehogeschool Groningen.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Weblogs en Wiki’s (in het onderwijs) Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 13 januari 2005.
Facebook Zie de kansen!.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Oprichtingsvergadering STERKE CLERCQ
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Start met twitteren een handleiding voor beginners Huib Koeleman, augustus 2010.
Aan de slag met weblogs Pierre Gorissen 14 juni 2005.
Preconference 'Weblogs in het onderwijs' Sybilla Poortman Gerard Bierens Pierre Gorissen 15 november 2005.
Workshop 'Weblogs in het onderwijs' Sybilla Poortman Gerard Bierens Pierre Gorissen 14 april 2005.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Meer bekendheid via Facebook
Voorzitter Ledencommissie: Berto de Graaf
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Werksessie Een openbare ontmoetingsplek in de openlucht 20 juni 2014 Peter van Heek (VKK-FDG)
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Iedereen gebruikt social media.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Wat is Digitale marktplaats voor hulp, klusjes en zorg Laagdrempelig, veilig en eenvoudig hulpmiddel om elkaar te vinden. Via een organisatie of rechtstreeks.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Created by BM|DESIGN|ER bemiddeling default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Huisartsenposten? Landelijke Huisarts Vereniging? Tandarts vereniging? VALUE.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Digitale marktplaats: Vitaliteitshuis
CROWDFUNDING - AKTIVITEITEN NIEUWBOUWPLAN KLEEDKAMERS
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
Welkom bij GO.
Les Pointeurs en facebook
Welkom bij GO MEI 2016.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Van Opdracht tot Website
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
Lichen Planus Vereniging Nederland,
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media Wat deel je wel en niet?.
Transcript van de presentatie:

nieuws, activiteiten en meer

Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!

De bezoekers van •Bezoekers dit jaar: (5.678) •Gelezen pagina’s: •Mobiel: 36,5% •Afkomst: Direct 33% Doorverwijzen 33% Zoeken 33% •In alle zoekmachines op één!

2004

Januari 2013 tot nu…

En nu …

Nieuwe functies van •Uitgelichte artikelen •Aankondigingen carousel •Info pagina’s voor verenigingen •(Ook) inloggen via Facebook •Reageren via Facebook •Nieuwe duidelijke dorpsagenda •Alle berichten ook op Facebook en twitter »Facebook 136 volgers »Twitter140 volgers •Toekomst plannen •Forum •Vrijwilligers gezocht •Lokale marktplaats •…•…

Samenwerking! - meer info op website - meer bezoekers - continuiteit - publicatieplatform Wat willen we van de verenigingen?

•Profielpagina vereniging: –Doel / algemene info –Contactgegevens –Hoe lid worden / kosten –Omschrijving activiteiten •Publicatie mogelijkheden: –Berichten op website plaatsen –Toegang tot dorpsagenda Wat krijgen jullie?

Profielpagina vereniging

Aankondiging activiteiten: • In Dorpsagenda • Aankondigingen carrousel • Uitgebreide info Externe media: • Twitter 140 volgers) • Facebook (Gieterveen, 140 volgers) • Hoog in Google bij zoekterm

•Welkomsborden - aankondigingen •Hulp bij schrijven pagina/aankondigingen •Handleiding op website •Innovatie website/social media •Tweemaal per jaar een bijeenkomst Wat kun je van ons verwachten?

•Website hosting + domeinen (70 euro p.j.) •Welkomsborden + aankondigingen (500 euro subsidie) •Kosten bijeenkomsten (Meina?) •Toekomstige uitbreidingen (multimedia) •Ludieke acties (bijvoorbeeld prijzen op website) Onkosten

•Kleine bijdrage lidmaatschap: €10,- p.j. •Donateurs? •Reclame op website??? •Andere ideeën? Hoe kostendekkend worden?

Vragen?