Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Advertisements

Optimaliseren van het assortiment
Verbinden met energie Sporen naar de toekomst met GPX op basis van ICT en energie.
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Digitaal Presenteren Publiek boeien Aandacht vasthouden s.
Zakelijk telefoneren Niveau 2 Kerntaak 2.
Mijn stage bij fietsen van cees Naam: Maik belshof Klas: 4a Jaar: Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
Training Omgaan met service
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Mijn stage bij de horeca “La Paz” Naam: *Dannie mol Klas: *5a Jaar: *2004 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Mijn stage is bij kusters Naam: jeroen Klas: 4a Jaar: 2008 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
mijn stage bij SWEET & CANDY Naam: Ergun Salmangil Klas: 6A Jaar:
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Verkoopsterke en –zwakke plaatsen
Mijn stage bij * Naam: *alim Klas: *5a Jaar: *2007 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar waarin.
Mijn stage bij impress bedrijfskantine Naam: cedela Klas: 5b Jaar: 2007/2008 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar.
Mijn stage bij : Het Grotenhuis Naam: Fieke Bloemers Klas: 4b Jaar: 2010 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
Mijn hobby: is over cultuur van Ethiopië
Albert heijn Naam: *jurgen Klas: *5b Jaar: *2005/2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar.
Mijn stage bij; humanitas Naam: nancy Klas: 4b Jaar: 2009/2010 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ.
Mijn stage bij sikkens Naam:toon voortman Klas:5b Jaar:2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
Mijn stage bij * Naam: * marvin koekoek Klas: *4a Jaar: *2010 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ.
Huisregels Niveau 4 Kerntaak 1 PM Blz. 65.
Workshop Windturbine PQC
Kassatrainer.
Werken in een arbeidsorganisatie
Ladders Sport voor sport. Ladders Sport voor sport.
Mest.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
H.1 Veiligheid AOC Oost.
HS 3 Het verkoopgesprek.
H.2 Wetten en regels 2012.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Commercieel beleid en recht
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Exoplaneten Hoe zie je iets dat je niet kunt zien? Sierk van Terwisga.
Belangrijke tips voor een spreekbeurt
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Inrichten van de webwinkel. Meest voorkomende fouten in-e-commerce-design-and-how-to-avoid-them/
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
Inhoud: 1. Controleer de winkel. 2. Controleer de verkoper. 3. Veiligheid van website. 4. Veiligheid van betaling. 5. Shoppen via smart phone of tablet.
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
CED Claims for you.  Toenemende vraag verhaalservice Particulieren  Dit soort schades zijn arbeidsintensief en staan geen inkomsten tegenover  Intermediair.
Periode 2 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Kerntaak: Verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
3HA1b CSV: afdeling Handel & Administratie ROC A12: opleiding Verkoper en Logistiek medewerker.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
Spreekbeurt in groep 4.
Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Onderhouden bestratingen
In gesprek met elkaar Gebruik eventueel rode en groene kaartjes waarmee mensen kunnen aangeven of ze het eens of oneens zijn met de stelling.
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Help!!!!! Een klacht.
Big Data.
Big Data.
Verkoopt en handelt verkoop af
Veilig en verantwoord werken
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Behandelgroep voor mensen met beginnende dementie
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Transcript van de presentatie:

Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2

Introductie De Viswinkel: Productbekendheid De Viswinkel: Groene energie

Tonen en demonstreren Tonen: het laten zien van een artikel Demonstreren: Laten zien hoe het werkt (smaakt, staat)

informeren je kunt een klant op de volgende 3 manieren iets over een artikel vertellen: - uit je hoofd leren en dit vertellen - documentatie overhandigen (folder) - Door de klant de verwijzen naar de informatie op het artikel zelf

Maar ook……. Klant ook informeren over (technische art): Veiligheidsvoorschriften Onderhoud Garantie Service

Veiligheidsvoorschriften: Zijn regels die je moet opvolgen als je veilig met een artikel wilt omgaan. Onderhoud: Hou onderhoud je het product (doe je dit niet dan levert dat gevaar op) Garantie: Een soort verzekering tegen schade Service: Alle extra’s die de winkel de klant aanbied (parkeergelegenheid, roltrap, koffie)

Ontwikkelingen en trends Internet Cupcakes Een gezinshuishoudens Vergrijzing Hoe weet je dit? - vaktijdschriften - nieuwsbrieven - Internet - vragen bij collega’s / andere winkels - om je heen kijken/ zelf signaleren Belangrijk is: zelf ook het artikel gebruiken dan weet je wat de voor en nadelen zijn van het artikel!