Agenda Vrijwilligersbijeenkomst 3 oktober 2012

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stamgroepavond B5 dinsdag 28 augustus
Advertisements

Introductie V2 en V3 Maandag 2 september – 15.00
Informatie-avond kantinepersoneel
Welkom.
Ouderavond Eerste Heilige Communie
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Maatschappelijke Baten van Basisregistraties Project van de Stuurgroep Werkend Stelsel Serious Ambtenaar 2014 Ambassadeur worden van hergebruik.
Maandag 12 Juli: – 12:00Knutselfestijn op de hutseldefrutsel zolder – 15:00Spellenmiddag voor alle kinderen! op het sportveld Verzamelen bij.
- INFORMATIE VOOR OUDERS OVER P4- Samen naar het examen.
ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
Agenda Vrijwilligersbijeenkomst 2 oktober 2013.
SPACE-week Brugge 17 – 21 september leerlingen 6 begeleiders
ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
Werkweek Praag 2010 Werkweek Praag 8 t/m 12 april 2013 Begeleiding:
Presentatie voor groepen
Waterkamp t/m
KANTINE Afspraken Vergaderen: • Graag afspraak nakomen dat tijdens vergaderingen alleen koffie en thee wordt gedronken. • Bij warm weer of erg lange vergaderingen.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
VMBO – Gemengde en Theoretische Leerweg Opening PTA, Examen, Informatie Pauze Voorlichting vervolgopleidingen Kennismaking.
Schoolkamp Bergerhoeve
Continurooster Integraal Kind Centrum De Vonkenmorgen Februari 2013.
Werkweek Praag 2012 Begeleiders: Maandag 26 maart: Mevr. Schaake
Nieuwsbrief 18 oktober 2012 Agenda: Vr. 19 okt: Leerlingen vrij i.v.m. studiedag 22 t/m 26 okt.: Herfstvakantie Di. 30 okt: Luizencontrole Vr. 2 nov: Techniekmiddag.
1 Jaarvergadering Seizoen 2009/ Agenda Terugblik afgelopen seizoen Bestuurszaken Wedstrijdaangelegenheden Training Zuiderburentoernooi 2010 Feestavond.
Programma vergaderingen per jaar: Di 11 sept - bij Nieuw Einde Ma 12 nov - bij Trinitas Do 6 mrt - bij Berix Wo 28 mei - bij Voerendaal Om.
Informatieavond Petrus en Paulusschool
Samen naar het examen - Alles wat je weten moet over p4-
Regionale zeskamp Brandweer Twente
Andere Tijden? Informatie over een continurooster met gelijke schooldagen voor alle kinderen van de Twirre.
Naschoolse activiteiten Basisschool De Vonder 4Events.
Projectweek.
Thema HACCP
Informatie presentatie Jeugd
Tussenschoolse Opvang OBS Molenbeek 15 juni 2011
Ouderavond klas 2 24 september 2013
Ouderavond klas 1… Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 24 september 2013.
Werkweek Praag 2010 Werkweek Praag 17 t/m 21 maart 2014 Begeleiders:
Voorlichting VMBO- 4 PTA -examenjaar- 06 oktober 2009.
Informatie Optocht 2014 Vastelaovedzottelaand te houden op zaterdag 1 maart Organisatie: stichting karnaval “de Vastelaovedzotte”
Informatieavond schooltijden
WELKOM OP PLEINCOLLEGE NUENEN
Niet vergeten Zaterdag: Aankomst:10.15 de Fakkel (Italianen) CS (Fransen) Zondag:Family Day.
Ridderweekend Vrijdag 24 april 2009 t/m zondag 26 april De Heikop, Brunssum.
Alfons Andriessen, Sjors van den Berg,
S.V.T.B. Curius 2 3 Vorige bijeenkomst S.V.T.B. Curius 4 Vorige bijeenkomst Voorstelrondje Wie ben je, wat doe je en wat ga je doen?
Jeugd Competitie informatie avond TC Atalanta 17 maart 2011, versie 2 1 Informatie avond jeugdcompetitie TC Atalanta 17 maart
Belangrijke informatie voor de ouders: Om een zo leuk en uitdagend mogelijk activiteitenprogramma te maken, vragen wij ouders tijdig door te geven of.
Voorbereiden … voor het Vormsel.
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006. Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes.
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
Ouderavond groep 1-2 dinsdag 16 september 2014
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
Recreatie Zeumeren, Voorthuizen Welkom!! Kamp Week 41: Van dinsdag 8 oktober t/m vrijdag 11 oktober Recreatie Zeumeren, Voorthuizen 3.
Informatieavond groep 4
INFORMATIE OVER UITWISSELINGSPROGRAMMA MET DUITSLAND: GÜTERSLOH
Ochtend indeling Tussen 7 en 8 opstaan/aankleden. Vanaf 8 uur ontbijten tot 9 uur. En brood klaar maken vertrekken naar belfort (uitzicht over de.
Samen naar het examen informatie voor ouders over periode 4
 Inloop van maandag t/m donderdag 8.15 – 8.30  ‘s Middags mogen de kinderen fruit meebrengen  Gymles: Maandag- en donderdagmiddag ( ) sporthal.
Ouderavond klas 1 Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 14 september 2015.
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Informatie avond schooltijden aanpassing 13 mei 2013 Agenda 1.Welkom; ouders, Jelte de Graaf, Monique van de Oever 2.Doel van de avond 3.Presentatie nieuwe.
+ Job Finding Work Team Henk Pos Casper Vaandrager.
Informatieavond groep 8
Start schooljaar
Euroklassen : klasuitwisselingsproject
Informatieavond voor vrijwilligers OLS 2019 Sevenum
Transcript van de presentatie:

Agenda Vrijwilligersbijeenkomst 3 oktober 2012 WELKOM 20.00 – 20.15 uur: Ontvangst met koffie & thee 20.15 – 20.55 uur: Presentatie 20.55 – 21.15 uur: inschrijving voorkeurstaken 21.15 uur: einde

Vrijwilligersbijeenkomst 3 oktober 2012

Inhoud van presentatie: Doel van deze bijeenkomst Onze verwachtingen van vrijwilligers Onze toezeggingen naar vrijwilligers Kinderdorp: Terreinindeling Globaal programma Calamiteitenplan/ EHBO Vraag & antwoord INSCHRIJVING VOORKEURSTAKEN

Voorstelrondje bestuur: Bart Renting Sponsoring materialen, website & stagecoördinator Patrick Zweers Voorzitter Calamiteiten/EHBO coördinatie & veiligheid Barry van Wissen Programmaboekje kampvuur Rick van den Boom Secretaris Logistiek, website, PR, e-mail Robert Kuster Penningmeester Financiën & druk-werk, sponsoring, vergunningen Manon Leenders Activiteiten Martijn Busch Helping hands Judith Schlaman Stagecoördinator Janneke Geurtz Coördinator catering

Kinderdorp Bemmel Herfstvakantie (di t/m vr) 16 t/m 19 oktober 2012: 312 deelnemers & circa 150 vrijwilligers (excl. bestuur)

Doel: Onze verwachtingen t.o.v. vrijwilligers uiten Afspraken kenbaar maken Inschrijven voorkeurstaken INVENTARISATIE voorkeurstaken: Na afloop van de presentatie

Waarom vaste vrijwilligers? Prettiger voor kinderen en bestuur: betere samenwerking/ organisatie slechts 1 keer instructies meegeven vast en duidelijk aanspreekpunt voor zowel bestuur als kinderen voor een bepaalde hut of taak Begeleiding 32 (hutten)groepen: 8-12 kinderen per hut Di / Wo-morgen / Do-middag (uurtje) / Vr-middag (afbreken) Schildwachten Materiaal- & gereedschapbeheer

Losse vrijwilligers: EHBO (2 per dag) Catering: Schoonmaak toiletten Dagelijks: limo & koffie/ thee Incidenteel: avondeten (do) lunch (vr) Schoonmaak toiletten Overig: Dagspecifiek

Losse vrijwilligers dagspecifiek: Taken Dinsdag Zaagpost, bouwinspectie/hulp, distributie hout/pallets, materiaal- & gereedschapsbeheer Woensdag Middeleeuwse markt: spellen begeleiden Donderdag Begeleiders spel, optocht, maaltijdserveerders Vrijdag Vossenjacht, lunchteam, opruimen terrein

Onze verwachtingen van vrijwilligers: Conformeren aan onze doelstelling en voorgestelde werkwijze: programmaboekje vrijwilligers Afspraken nakomen (calamiteiten daargelaten) Minimaal 17 jaar (13-16 jr interessanten / maatschappelijke stages) Per dag melden bij kraam – presentielijst & hesje Thuis lunchen ER MET ELKAAR EEN GESLAAGD KINDERDORP VAN MAKEN

Stagiaires:

Onze toezeggingen naar vrijwilligers: Een goede organisatie waarin aan alle randvoorwaarden is voldaan zodat vrijwilligers optimaal kunnen functioneren (o.a. verzekering, materialen, draaiboek etc.) Back-up wanneer nodig Koffie/ thee & koekje Een gezellige en sfeervolle week Veel dank vanuit bestuur & kinderen

Terreinindeling: Aan- & afvoer hout Zaagtent Kampvuur Bar Tent Podium EHBO WC Hutten

Globaal programma (algemeen): Programma in de regel: 9.30-12.00 uur & 13.30-17.00 uur in thema Gezamenlijke opening (begin v/d (mid)dag) en afsluiting (eind v/d ochtend/middag) in de tent Vrijwilligers in de regel een half uur tot een kwartier voor aanvang melden (i.v.m. laatste instructies & evt. inschakelen van achtervang)

Globaal programma (dinsdag): Opening Hutten bouwen (in thema) & aankleden

Globaal programma (woensdag): Ochtend: Hutten afbouwen en verder aankleden in thema VERRASSINGSACTIVITEIT Middag: Middeleeuwse markt Spelen & activiteiten in thema (strippenkaart), zowel binnen als buiten Loterij Vanaf 15.00 uur iedereen welkom Sponsored by: Mikado!!!

Globaal programma (donderdag): Ochtend: groepsspel Middag (tot 18.00 uur): Groepsfoto’s/ bonte avond voorbereiden Optocht in thema Middeleeuwse maaltijd

Route optocht: V V V V V V V V V V V V V V = verkeersregelaar Pauzeplaats: Lingehof/ Gouden Appel 1ste deel: 14 verkeersregelaars 2de deel: 10 verkeersregelaars V V V V V V V V V V V V V Deel 1: Ressensestraat, Floralaan, Groenestraat, Fruitlaan, Parksingel, Vossenhol, van Ambestraat, Dorpstraat, Gouden Appel Deel 2: Gouden Appel, Dorpstraat, Herckenrathweg, Brouwerslaan, ‘t Hoog, Hoogselaan, de Plak, Vossenhol, Parksingel, Floralaan, Ressensestraat

Globaal programma (vrijdag): Vossenjacht Lunch op terrein Opruimen terrein Bonte Avond Kampvuur Nog 10 extra vrijwilligers nodig

Calamiteitenplan/EHBO In vrijwilligersboekje opgenomen Hoe te handelen in geval van: Ongevallen (EHBO) Vermissing kind Extreme weersomstandigheden Brand Sirenealarm Centraal aanspreekpunt: Patrick: 06-23536068

Aandachtspunten: Voetbaltoernooi 16 t/m 18 oktober s.v.p. zoveel als mogelijk op de fiets komen! Vrijwilligers vossen – Vossenjacht: kleding via HAN & privécollectie beschikbaar, indien eigen kleding beschikbaar dan graag aangeven op de lijst Programmaboekje/ Vrijwilligerboekje

Inschrijving van voorkeurstaken: S.v.p. lijst(en) invullen – toelichting Rick Andere spelruimte Per dag Per onderdeel WENS aangeven mag, maar niet alle wensen zullen gehonoreerd kunnen worden, bij voorkeur indeling aan bestuur overlaten

Vragen??? Vuur ze maar af!!!