© ReputatieKoning.nl. The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Peter de Bie CEO IPSUM Energy INNOVATIE & INSPIRATIE.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Hoe klanten kopen En wat marketing daarmee moet en kan.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
Wat is interactieve marketing?
Veilig internet Mediawijsheid
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
Uw persoonlijke creatieveling:
Even voorstellen! Marika van Soest Parttime Coördinator planners Livio
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Programma Inkoopprofessionalisering Inkoopproces en trends
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
4 P´s en 3 R-en MK01.
AQUA LION Finance & Business Control
Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming.
Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf 1
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Ondernemen met informatie
Advanced Business Information Solutions
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Slotsymposium Benchmarking Publiekszaken 20 november 2008
Kansen voor Samenwerken
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Doet HR ertoe en hoe HR ertoe doet ?. HR is hot de komende tijd …
© de vries business consultancy, 2008
Social Media.
Business Marketing Management
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
IP en Security Het Nieuwe Werken. Zoals het nu is.
Hoe en waar wordt de keuze voor de nieuwe auto bepaald? AutoRai 2005 Amsterdam, 10 februari 2005 Anne Hoff Research Director Interview-NSS.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
Made by: BadBoysBroekhin
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
OPTIGUARD OBSERVER. Eigenschappen en vereisten Eigenschappen Grafische en akoestisch alarmen Alarmen zichtbaar op kaarten van winkels en winkelcentra.
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Toezicht en Handhaving
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 7 Concurrentie.
Social media.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 3 Thema 4 – Logistiek 1 Business IT & Management
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Vroegtijdige stotterbehandeling Het Lidcombe Programma De behandelgids van het Lidcombe Programma kan gedownload worden van de website van het Australian.
Voorkom deze bedreigingen voor jouw website. Je hebt de kenmerken kunnen zien. Ze zijn niet erg duidelijk, maar toch zijn ze duidelijk genoeg voor jouw.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Operationeel plan DIMAGINI
over verbouw en nieuwbouw
Schrijf een passende aanhef.
Transcript van de presentatie:

© ReputatieKoning.nl

The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding

© ReputatieKoning.nl

72% Van De Kopers Vertrouwen Reviews Evenveel Als Persoonlijke Aanbevelingen © ReputatieKoning.nl

Consumenten Zoeken Gemiddeld 10 Reviews Op Voordat Ze Een Beslissing Nemen “70% Van De Consumenten Vertrouwd Een Bedrijf Met Minimaal 6 – 10 Reviews” Waarom Reputatie Marketing Cruciaal Is Voor Een Bedrijf © ReputatieKoning.nl

Slechte Reputatie Slechte Reputatie Geen Reputatie Geen Reputatie Goede Reputatie Goede Reputatie 5 Sterren Reputatie 5 Sterren Reputatie

1) Ontwikkel Een 5-Sterren Reputatie 2) Marketing Van Die Reputatie 3) Managen Van Die Reputatie © ReputatieKoning.nl

Bedrijven Kunnen Geen Reviews Posten Van Klanten Review sites hebben algoritmes en filters die reviews deleten die gepost worden vanaf hetzelfde computer IP netwerk. Wij hebben onze eigen systemen en processen zodat we reviews voor een bedrijf kunnen posten zonder gefilterd of gedelete te worden.

Het Continue Laten Groeien Van Het Aantal Reviews Het Posten Van Reviews (kan niet door een individu gedaan worden) Het Posten Van Reviews (kan niet door een individu gedaan worden) © ReputatieKoning.nl

Onze Reputatie Marketing De Belangrijkste Marketing Die Uw Bedrijf Kan Doen © ReputatieKoning.nl