Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie!
Advertisements

Over de toekomst van tafelvoetbal in Nederland
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
We gaan allemaal aan de slag met Mijn HRM!
Alpe D’HuZes 2013 Timo’s Dream Team OLV Breda Silvian Diepstraten
Website voor bewonerscommissies
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Denk mee over inspirerende voorbeelden om als vrijwilliger bij te dragen aan UNICEF Monique Morée
Kinderen online.
Werven van geld Creëren van betrokkenheid
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Lezing door Kick de Wolff
Online via een forum Focusgroepen;. Indeling 1.Waarom een forum ipv een face-to-face FG? 2.Een kijkje in de keuken! 3.Voordelen 4.Nadelen  5.Praktisch.
Programma – 13.55Voorstellen & verwachtingen – 14.15Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.45Voorbeelden uit de praktijk.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
Wandelen voor Water -Resultaten Wat gaan we doen in 2014.
Spreekbeurt over BIG Challenge.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Programma – 14.10Voorstellen & verwachtingen – 14.25Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.50Voorbeelden uit de praktijk.
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Wie is mobillion? Opgericht in 2000
Sociale media in de zorg Regionale Nascholing Intensive Care 26 maart 2015.
Emoties in Communicatie
O p d r ach t B. APP. 1 Deze app's heeft de menu onderaan en blijft de hele tijd bij u als u de app. opent u kan er op klikken wanneer u dan wilt. Voorwaarden:
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Hoe verhoog je de waarde van het Special Heroes programma? Profilering en werving van middelen Rob Fransen & Carolien Kram 30 juni 2015.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 1 Welkom les 4 Overzicht vorige les Terugblik op wat we geleerd hebben Uitwisselen van ervaringen Behandelen.
FILMPJE : Where the streets have no name Helpt Direct Ver weg, maar ook om de hoek.
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
Alpe d’HuZus Alpe d’HuZus Woensdag 1 juni 2016 Voor iedereen die ook één keertje de berg op wil. Fietsend, wandelend of hardlopend Bedoeld voor.
Wat is social media? Groep 8
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Mantelzorgkaart Aan de slag op het werk Aan de slag met mijzelf Aan de slag thuis mede mogelijk gemaakt door het ministerie van VWS en het ministerie van.
Fondsenwerving Webinar 14 april agenda 0. Een webinar….. 1.Afdeling particulieren 2.Fondsenwervende mechanismen 3.Wat resulteert tot wat 4.Proces.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Crowdfunding.
Facturatie bij ETION.
Kantoorboekhandel Van Atten
Alpe d’HuZus 2017.
Maak een fotocollage van jouw familie
Welkom bij GO MEI 2016.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
RoeienVooreenAnder.nl.
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Alpe d’HuZus 2019.
Alpe d’ Huzes 2018 Foppe van Berkel.
Korte inleiding + inhoudt
WELKOM!.
Workshop Leidraad EMB in het Vizier Mia Nijland & Lisa Delmée

Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Je eigen online actiepagina voor UNICEF

Wat hebben deze events gemeen?

Zelf in actie komen + Online geld ophalen voor het goede doel = CROWDFUNDING = BEWEZEN FONDSWERVENDE POTENTIE

Trends •Zelf in actie te komen voor een goed doel wordt steeds populairder •Fondsenwerving via internet blijft groeien •Opbrengsten Alpe d’huzes €32 milj. Serious Request €12 milj. •Enorme potentie!  UNICEF speelt hierop in met een eigen pagina voor fondswervende acties

Online fondsenwerving voor UNICEF • •Per evenement een eigen pagina, bijvoorbeeld UNICEF Loop Hoorn •Informatie over het evenement, contactpersoon, en overzicht van actievoerders en ingezamelde bedrag. •Deelnemers van het evenement maken een persoonlijke actiepagina > delen via en social media > familie/vrienden vragen om te sponsoren

Voordelen RCU en actievoerders 1.Leuk Actiepagina personaliseren met tekst en foto’s 2.Makkelijk Het wijst zich vanzelf. Voor vragen: 3.Overzichtelijk Alle informatie over het evenement, de deelnemers en het ingezamelde geld op 1 pagina 4.Veilig Geld gaat rechtstreeks naar UNICEF, minder contant-geld-handeling

Zelf aan de slag! Maak je eigen actiepagina voor Syrië

Vervolgstappen 1.Actiepagina informatie + stappenplan op intranet 2.Via regioconsulenten inventarisatie lokale evenementen 3.Testproject UNICEF loop 4.Houdt nieuwsbrief en unicef.nl/helpmee in de gaten voor de actuele evenementen of start een eigen evenement 5.Nodig mensen uit jouw regio uit om mee te doen aan het evenement en geld op te halen voor UNICEF 6.Vragen en of tips?