PRESENTATIETRAINING.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
6 Informatie bijeenkomst over de oprichting van LECO De Lokale Energie Coöperatie In de regio Opsterland.
Advertisements

Snel wegwijs op Wajongwerkt.nl > Cv’s zoeken en bekijken > Aanmelden en inloggen > Op een cv reageren > Uw bedrijfsprofiel aanmaken > Informatie over werk.
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
27/06/2006Emma De Spiegelaere Kiezen Alfa Een loopbaanoriëntatie voor analfabete allochtonen.
Beheer en ordenen van digitale documenten 2008
Praktijkworkshop: Groen Proeven in de praktijk. Programma • Introductie • Waarom Groen Proeven? • Beleid mbt Groen Proeven • Waar staan we nu? • Ervaringen.
Waarom? Hoe werkt planb4you? WLHO?
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
> Zoekt u personeel? En wilt u  goed zichtbare vacatures?  gekwalificeerde kandidaten?  een vlot wervingsproces?  tegen lage kosten? Kies voor MKB.
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Marketing 2.4 Marktonderzoek.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Curriculum vitae Het opstellen van een curriculum vitae
Plaats en tijd opgave 1 25 s 26 s 27 s a) Baan 4. b) (De zwemmer is weer bij het Startpunt) c) Na 76 s is afgelegd:
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 2 Werken met het programma Picasa les 1.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
MrSearch: Wat en Waarom?
Enquête.
Waar gaan we het over hebben?
Welkom Een middag powerpoint.
Personal Branding.
WELKOM BIJ TWIN MEDIA RELATIE-NETWERKDAG Redactie advies Elke doelgroep verdient een excellent tijdschrift Twin Media Relatie-Netwerk dag – 28 juni.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
In het spoor van Frank © Koen Sergeant. Vraag 1  Vorm een zo lang mogelijk woord met de letters: N, i, i, r, t, t, o, t, a, e, m, u, s.
Het nieuwe solliciteren:
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
1.2 Binnenkomst Nakijken herhaling 1.1 Uitleg 1.2 Lezen 1.2
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Rechten en plichten & Testrondes.
Workshop Tips & Tricks CV
Presentatie Bijeenkomst 3
Workshop: Digitale bordlessen. Even voorstellen. Anthony Verwijst I-Coach en leerkracht op bs. de LenS. Ervaringen: bordwerkprogramma's, coachen/begeleiden.
Bijeenkomst training gespreksbegeleiders 13 maart 2015 Assen EEN WARM WELKOM.
Arbeidsmarkt Als je op de markt loopt zie je om je heen verschillende kopers en verkopers. De vraag naar een product bestaat uit de mensen die een product.
Les 5. In beeld gevangen Haha ah. Doelen Na deze les: kunnen jullie overweg met een eenvoudig fotobewerkingsprogramma; hebben jullie je idee vormgegeven.
Welkom. Voorstelle n Goedemorgen Meneer/meester Durenkamp Jullie SLB’er/mentor 10:15 – 10:30.
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Personal Branding in een veranderende arbeidsmarkt Marianne Hoekstra, senior-intercedent Randstad Onderwijs Marianne Hoekstra.
Leesplezier in de schoolbibliotheek Training voor ouders en andere vrijwilligers in de schoolbibliotheek Bijeenkomst 2.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 11. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Wat vonden jullie ervan?
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Bijeenkomst 6. Leerdoelen  De student kan een marktonderzoek verrichten  De student kan op basis van het marktonderzoek een idee aanpassen.
OPVALLEN EN JEZELF ONDERSCHEIDEN ALS PROFESSIONAL.
Solliciteren kan je leren AANBOD VOOR JONGEREN. Aanbod van VDAB Opvallen met je CV Grootste struikelblokken bij het solliciteren 2.
Opmerking: Deze brochure is ontworpen om te worden afgedrukt. Maak eerst een afdruk op gewoon papier om na te gaan of het document op de juiste positie.
Ondernemingsplan.
Ondernemingsvormen.
LOB Presenteer je stagebedrijf
Passend onderwijs.
WELKOM! 5.
Plannen en optimaliseren
LOB Presenteer je stagebedrijf
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
SCHRIJF JE SOLLICITATIEBRIEF EN CV
Plannen en optimaliseren
Bedrijfsnaam Producten en services
Uw bedrijfsbrochure Dit is een uitstekende plek voor een missieverklaring U kunt deze nieuwe professionele brochure gebruiken zoals hij nu is of u kunt.
Twitter • LinkedIn • Facebook
Workshop pitch BloemistExclusief
Transcript van de presentatie:

PRESENTATIETRAINING

PROGRAMMA WELKOM + VOORSTELLEN ELEVATOR PITCH 1 PAUZE ELEVATOR PITCH 2 CV CHECK AFSLUITING

ELEVATOR PITCH De elevator pitch is een kort verhaaltje over jezelf. De beste elevator pitch: Heeft een prikkelende opening Duurt maximaal 40 seconden (circa 120 woorden) Wordt met passie gebracht Eindigt met een vraag

PAUZE

CV CHECK 100% Tijdens een sollicitatie heb je niet op alles invloed, wel op de vacature die je kiest, je CV en je presentatie.

DE 6 SECONDEN REGEL… Je CV wordt gemiddeld 6,25 seconden bestudeerd alvorens wordt bepaald of je geschikt bent voor het werk.

80% van die 6,25 seconden wordt besteed aan 6 zaken: Naam Huidige titel/bedrijf Vorige titel/bedrijf Vorige positie, start en einddata Huidige positie, start en einddata Opleiding

De andere 20% van de tijd wordt besteed aan het zoeken naar keywoorden die overeenkomen met de openstaande vacature. Aan CV’s met foto’s besteden de recruiters 19% van de zes seconden aan het bekijken van de foto, in plaats van aan de kwalificaties en ervaring, wat pleit om te allen tijde geen foto bij je CV te voegen.

VRAGEN?