Ouderavond trainingsmini’s naar competitie Maandag 29 augustus 2011 om 20.00 uur Hockeyclub Den Bosch
Even voorstellen… Minicommissie 2011-2012: Meisjeslijn: Anita Thewissen, Corinne Klaver, Yolanda Plekenpol, Angela van den Dungen, Ine von Berg en Edith de Vos Jongenslijn: Esther Parlevliet, Bea Esselink en Petra de Lange Odette Bieckman contactpersoon tussen bestuur, jeugdcom. en minicom.
Hoeveel mini’s 2011/2012? Jongens 150 Meisjes 290 Trainingsmini’s jongens 39 Trainingsmini’s meisjes 56 Meisjes6E1-E18, M8E1-E7, M8D1-D5 Jongens6E1-E10, J8E1-E4 en J8D1-D3 Totaal: ruim 500 (?)
Miniteams Den Bosch 1 jaar training (6 jaar) 2 jaar E6 (7-8 jaar) En vervolgens naar D-11-tallen (10-11 jaar) (Den Bosch heeft samen met nog andere clubs nog één jaar (2011-2012) een D8-competitie)
Taken Minicommissie Aanspreekpunt ouders, coaches, ondersteuning Indeling teams, coach- en trainingsformulieren Zooitoernooi, minislotdag, coachborrel Aanwezig zaterdagochtend (wedstrijdformulieren etc.) Wintercompetitie Zaalhockey Bondsvergadering Coachavond, nieuwe ouders infoavond Samenwerking met trainingscommissie Wachtlijst bijhouden, aan/afschrijven Samenwerking met ledenadministratie Coaches regelen En nog veel meer
Begin seizoen Aanschaf tenue, clubshirt, broek/rokje, clubkousen, bitje en scheenbeschermers Alles te koop bij Teun van Pelt(Hinthamerstraat) of in de Hockeyshop op de club Trainingstijden worden bekend gemaakt eind augustus via clubblad en site Zooitoernooi (3-9-11), zaterdag voor aanvang competitie. Onderlinge wedstrijden met ouders Start trainingen (9-9-11) Start competitie (10-9-11) op zaterdagen
Thuiswedstrijden Informatie over wedstrijden staat in het clubblad of op de site Minicommissie is altijd in de serre aanwezig of lopen langs de lijn Wedstrijden beginnen vanaf 9 uur Half uur voor aanvang aanwezig Teambespreking en opstelling Warmlopen Keeper aankleden Coaches en ouders helpen uitzetten van het veld, goals en pionnen Jel en aanvangwedstrijd o.l.v. spelbegeleider 6-tal 2x25 minuten en een 8-tal 2x30 minuten Veld netjes achterlaten Nabespreking en samen ranja drinken!!
Ranjabar Ieder team (ouders) is dit jaar 1 keer verantwoordelijk voor het runnen van de ranjabar met 2 personen. De minicommissie is uiteraard ook aanwezig. De coach regelt twee ouders. De minicommissie maakt een schema tot aan de herfst.
Uitwedstrijden Informatie over wedstrijden staat in het clubblad of op de site Vervoersschema staat in clubblad, zelf voor vervanging zorgen 15 minuten voor vertrektijd verzamelen Clubs waar we o.a. tegen spelen zijn Dommel, MOP, Bommelewaard, Rosmalen, Oss, Hopbel en Berlicum. Afmelden voor de wedstrijd tijdig bij de coach. (Let wel: Hockey is teamsport!). Coaches kunnen bij de minicommissie terecht voor invallers
Training Tijdig afmelden voor de training bij de minicommissie op minicommissie@hcdenbosch.nl Training een keer per week Selectieteams trainen twee keer Trainingscommissie: Sigrid Pluk, Jeroen Lambooij minitraininghcdb@hotmail.com
Spelbegeleiding De A en B jeugd begeleiden de wedstrijden. Zij hebben een scheidsrechterskaart of zijn in opleiding en oefenen bij de mini’s. Coaches en ouders respecteren beslissing scheidsrechter.
Administratie * LISA administratie systeem van de club Geef wijzigingen door aan het secretariaat: secretariaat@hcdenbosch.nl Marianne Anten-Wintjens Leden toegang tot teaminfo. Op de site inloggen homepage linksboven Inlogcode Wachtwoord • Login/wachtwoord vergeten • Code aanvragen op info@hcdenbosch.nl Je krijgt dan een e-mail met inlogcode en wachtwoord Waarvoor?: foto uploaden, wijzigen email en mobielnummer, locatie carpoolen, mededeling, chatten, teamprofiel, wedstrijdinfo, allerlei info team gerelateerd Leden kunnen zelf gegevens up-to-date houden
Uw hulp!!!! Wat kunt u allemaal doen: Coachen, streven naar 2 per team Gastheer of gastvrouw op de zaterdagochtend Commissielid Spelbegeleider Veldcoördinator Bardienst tijdens miniactiviteiten Organisatie evenementen
Vragen? Bedankt voor uw komst en de ingevulde formulieren kunt u bij ons inleveren….