GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verkiezing Project van het Jaar 2012
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Welkom in groep 8.
PIRATERIJ IS DE GROOTSTE BEDREIGING VAN ONZE BRANCHE
Veilig en gezond aan ’t werk, dat raakt iedereen. Goed voor jou en voor de zaak. Samen sterk voor preventie Campagne Een gezonde werkplek Naam.
Ook buiten de klas kennismaken met de taal van je ‘buren’!
LANCERING VAN DE NIEUWE SCANNER 2014: Verbeterde S3 Scanner
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Coachavond zaalhockey
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Marketingcommunicatiemix
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
SEEN “Sponsor Eens Een Notebook”. Wat? Notebook Probleem: voor studenten moeilijk te bekostigen Oplossing: verkoop van de vrije oppervlakte van de achterkant.
Landelijke Open Imkerijdag
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
The Rotary Foundation - TRF
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion EUROPEES SOCIAAL FONDS OPERATIONEEL PROGRAMMA Disclaimer: deze info.
Persoonlijke preventie aanpak
Wereld Jamboree 2015.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Leuvens Fonds ter Bestrijding van Kinderarmoede (LFBK)
Oprichtingsvergadering STERKE CLERCQ
INTERNATIONALISERING VAN A TOT Z voor het secundair onderwijs Gent, 12 mei 2009.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Gezond opgroeien in de 21 e eeuw. Passie van het Lonfonds  Longziekten de wereld uit  Gezonde longen gezond houden  Er zijn voor de longpatiënten van.
Harmonisatieplannen kabinet
Verlengde leertijd zoals zomerscholen/vakantiescholen Ton Klein 6 december 2012.
Nederland leeft met water & AGV verkiezingscampagne.
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
JAARPROGRAMMA 2012 KBO GELDROP. JAARVERGADERING VAN KBO GELDROP OP 19 APRIL OP DONDERDAG 19 APRIL ZAL IN GEMEENSCHAPSHUIS ZESGEHUCHTEN ONZE JAARVERGADERING.
JAARPROGRAMMA 2013 KBO GELDROP. De jaarvergadering op donderdag 18 april wordt voorafgegaan door een eucharistieviering om 13 uur in de kerk van Zesgehuchten.
Citymarketing Hilversum 2006
Actieplan ‘Veilig Werken in de Zorg’.
Rita de Bresser, Martijn Goossens, Peter Lubbers, Richard Rokx
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | september 2014
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
STINAF II David Zomer Afdeling Regelingen SNN 29 oktober 2013.
Informatie avond groep 8A
Werkplan 2014 FNV-Lokaal/Oss
ZooEasy Online Gebruikersavond
Handvatten voor gebruik audiovisuele bronnen in de onderwijspraktijk Media in de klas Dalida van Dessel Teamleider onderwijsplatformen.
Nieuwjaarsevenement MVO ‘Van ambitie naar impact’ 20 januari 2015
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Leerplan Centrum Den Hoorn Eindwerkstuk RE&H Opsteller: Remko Bentvelsen Mark den Heijer Docent:H. Vande Putte Datum:
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
RBC 2014 Gastclubs: RC’s Gorinchem-Merwede, Ridderkerk, Oosterhout-de Warande, Breda-Mark en Aa, Schouwen Duiveland Vijf regio’s: 30 september - 9 oktober.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Europees Fonds voor de Meest Behoeftigen (EFMB) Vereisten ()
Wandelen voor Water is een kindergerichte campagne die elk jaar plaatsvindt in de week rondom de VN World Water Day, op 22 maart. Dit jaar op woensdagochtend.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
DMK – week 2.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
1 NOV najaarscongres Beleid Anna Fonds I NOREF Hubert Friederich Inleiding wetenschappelijke voordrachten Jan Willem Coebergh.
Sport & Bewegen in de Buurt Brengt gezond leven dichterbij.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Klanttevredenheidsonderzoek
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Bibliotheek, ouderen en sociaal domein Rotterdam, 26 april 2018
Transcript van de presentatie:

GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN) OBJECTIVE 2013-2016: Kennis, imago en consumptie boerderijzuivel/boerenkaas bevorderen met een doelgroepgerichte campagne bestaande uit een samenhangend geheel van activiteiten. GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN) Kennis en imago bevorderen: Alle boerderijzuivel/ boerenkaas, geproduceerd op de boerderij, zijn uniek, smaakvol en veelzijdig, natuurlijk en gezond en passen in een moderne levensstijl. Bekendheid in doelgroepen is na campagne met 10% gestegen. Doelgroepgerichte campagne: Campagne van 3 jaar met 6 strategieën, gericht op kinderen van 8-13, vrouwen in alle leeftijdsgroepen en ouderen. Consumptie bevorderen: 5% meer consumptie in de doelgroepen na campagne. Tijdens proeverijen in supermarkten: verkoop actieproduct stijgt met factor 4. 1. Basisinformatie over boerderijzuivel/boerenkaas verstrekken via actuele website, ondersteund met social media campagne en educatieprogramma voor scholen. Internationale webpage discoverfarmhousecheese.eu boerderijzuivel.nl vernieuwd Zichtbaar op Kaas.nl incl. participatie in 4 modules per jaar. Page views: 75.000 in jaar 1, 100.000 in jaar 2 en 150.000 in jaar 3. Continu actuele website met informatie over alle activiteiten inclusief lijsten van boerderijen en deelnemende winkels. Social media campagne: jaarrond. Wekelijks nieuw recept van de week op de homepage. 4x per jaar participatie in modules Kaas.nl 3 films op website: Medio 2014 Educatieprogramma voor scholen online: Medio 2014. 2. Smaak en veelzijdigheid benadrukken via Oktober Boerenkaasmaand en Cum Laude verkiezing lekkerste boerderijzuivel / boerenkaas. Oktober: 150 boerderijen en speciaalzaken met acties, 15.000 directe consumenten contacten per jaar. Cum Laude: 100 winkels met Cum Laude producten en 25.000 consumenten contacten per jaar. Cum Laude: jaarlijks 2 weken voor Pasen Jaarlijks Oktober Boerenkaasmaand (biedt tevens mogelijkheden voor overige boerderijzuivelproducten). 3. Variatie in producten en toepassingen in recepten benadrukken door receptkaarten. 12x (maandelijks) 7500 kaarten per jaar. 50.000 extra voor Boerenkaasmaand, 20.000 voor Cum Laude, 20.000 voor Boerderij-Belevingen en 2x 20.000 voor proeverijen per jaar. 12 verschillende receptkaarten per jaar, met nieuw recept en inclusief aandacht voor Boerderij-Beleving en website vermelding. Beleving creëren door bezoeken aan boerderijen (Boerderij-Beleving). 100 Boerderij-Belevingen, resulterend in 2.500 directe consumenten contacten per jaar. 25 deelnemende boerderijen, 100 Boerderij-Belevingen per jaar, periode april t/m oktober. 5. Aankoopgedrag beïnvloeden door proeverijen in supermarkten en POS-materiaal in kaasspeciaalzaken. 150 proeverijen, resulterend in 52.500 directe consumenten contacten per jaar. Foto slide show, gemaakt in juli-september 2014. 150 proeverijen per jaar, periode april t/m november Foto slide show, beschikbaar via website voor gebruik in kaasspeciaalzaken, vanaf oktober 2014. Vrije publiciteit genereren met een PR-campagne. 7 persberichten per jaar, beoogd aantal publicaties per jaar: 75, met een PR-waarde van € 100.000 per jaar. Persberichten uit bij het begin van elk nieuw programmajaar, voor Oktober Boerenkaasmaand, voor Cum Laude (plus persuitnodiging en lokale persberichten voor alle prijswinnaars), voor de Boerderij-Belevingen (aangepast per deelnemende boerderij) en voor alle proeverijen in de supermarkt (steeds per locatie).