Marketingproject Business week Riga

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

HET DENDRON COLLEGE.
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Wat is strategisch leren?
Professional in Beeld Henk Meijer Ontwikkel het jonge talent in het Westland Docenten professionaliseren en leerlingen plukken de vruchten.
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Welkom bij Best Buddies Nederland
Analyse klantgerichte websites
Workshop: ‘Opvoedcoach vanuit eigen praktijk’
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
Kader waarbinnen scholen eigen invulling kunnen geven en eigen accenten kunnen leggen. Netwerk waar uitwisselen en samenwerken centraal staan. Al 17 scholen!
Wat is interactieve marketing?
SPECS: • Datum: 13 of 20 maart 2014 • Locatie: FLOOR Kohnstammhuis • Wie: Teams Hogescholen Nederland (met CE of CO opleiding) CONCEPT TEAMS: • Maximaal.
VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Onderneem, exploreer, groei! Business Angels coachen Groeigazellen Antwerpen, 5 december 2012.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Virtueel Bedrijf Darco Jansen.
Een startersgids voor innovatie
Informatie avond TCS AIESEC International Internships and Projects 27 maart 2012 AIESEC Utrecht.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
Honours communities als motor voor een cultuur van excellentie
Green Presents VAN DER SPEK Eindpresentatie Green Presents.
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Informatiebijeenkomst Unitas Eindhoven Cup 2012 (Boys and Girls)
Bijeenkomst van 22 november 2011 Brussel, HUB Aanbevelingen en conclusies van de workshops: - Evaluatie - Lesgeven aan een school in een ander taalgebied.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
‘The world is your oyster’ Shakespeare
Bachelor Sociaal werk Forum Flanders Knowledge Area 6 november 2014 Els De Ceuster Windows for Mobility: Windows of opportunity? INTERNATIONALE LEERWEKEN.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Honoursonderwijs aan Nederlandse universiteiten
Visie & Strategie.
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Wat gaat er allemaal veranderen?
International Business College Iets voor uw zoon/dochter?
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
Vraaggericht aanbod creëren. Lage Mierde, 13 november 2012Albert van Schendel 1.
Opleiding Social Work MWD en SPH= SW Ria Jaspers
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Major/Minor Marketing 18 maart Thema’s Plannen en strategieën uitwerken om markten te selecteren Producten en diensten: - ontwikkelen - prijs bepalen.
LA3 IMPLEMENTEREN VAN INNOVATIES VERNIEUWEN IN ONDERWIJS.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Worldschool. Wat is Worldschool?  Voortgezet onderwijs  Ontwikkelingslanden  Wereldwijde partners  Deskundigen uit verschillende landen  Deskundig.
Algemene presentatie Junior Programma1 DOELSTELLINGEN JUNIORPROGRAMMA Jongeren de kans geven om een eerste professionele ervaring op te doen in ontwikkelingssamenwerking.
Wat gaat er allemaal veranderen? De persoonlijke school Een vriendelijke school Onderwijs op maat voor elke leerling Betrokken docenten en mentoren.
Beleving en consumenten gedrag
International Business College Iets voor jou! Voorlichting VMBO 3/4 Januari 2015.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
MARKETING TOEPASSINGEN Maxim Oeyen Wout Noeyens Lukas Vandecruys
Faculteit Economie & Bedrijfswetenschappen FEB Cel Corporate Relations Sessie Werkveldgerichtheid – dinsdag 15 maart 2016.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
KRIJG ENERGIE VAN STUDENTEN. COÖPERATIE DOMMELSTROOM WATERKRACHTCENTRALE IN DE DOMMEL BIJ SINT-MICHIELSGESTEL 250 MILJARD LITER WATER / KWH PER.
TechniekPact Regio FoodValley
Pré-NLT-module 3D-printen
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Kim Huiser B-MMC4-1A Marketing en Communicatie
Prijsvraag digitale economie informatiesessie 19 oktober
WELKOM Verdiepingsdag Europees Parlement Ambassador Scholen
De Rotterdamse Business Case
Uitwisseling Denemarken
PEACEPOSTER CONTEST Lions Clubs International
Minor International Management en Ondernemen
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
31 maart: symposium 1 april: GRENSWERK
Transcript van de presentatie:

Marketingproject Business week Riga 070314-140314

Het Riga-Team Brent De Kimpe Hidro Abdulmasih Thomas François Kenn Mackens Josip Priels Studenten Professionele bachelor Bedrijfsmangement-Marketing – 2e jaar

Waarom Riga? Leerrijk en vernieuwend project Goede organisatie Fantastische ervaring Sociale contacten leggen Cultuur opsnuiven

Vertrek op 7 maart 2014

Onze verblijfplaats Avitar Hotel

Maaltijden in Riga

De gastinstelling: Banku Augstskola - BA School of Business and Finance

Old Riga

Tijdens de business week hebben we veel nieuwe mensen leren kennen

Het project Interessante gast- colleges en sprekers Creëren eigen logo Presentaties geven Jury: bedrijfsleiding en docenten

De opdracht Een logo ontwerpen in functie van de missie en visie voor www.manaslecas.lv De webshop van dit bedrijf, genaamd ‘OpticRoom’, breidt zijn assortiment uit en wil de internationale markt veroveren door producten aan te bieden tegen lage prijzen. Hun motto: “Hoe meer je koopt, hoe minder je betaalt!”

Men at work! De HUB-studenten waren key players in hun team!

De afgewerkte logo’s

Onze studenten vielen in de prijzen! Team met het beste logo! Winnaar van het stadsspel

Extra activiteiten Bezoek Old Riga (shoppingcentra, cafés, …) Bezoek olympisch sportcentrum Excursie met Banku Augstskola Uitgaan