Wij stellen ons graag aan u voor!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Een kei van een medewerker januari 2008
Onze kernwaarden.
Communicatie en draagvlak
Door goede gesprekken groeien
RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
Ouders en Kinderen Centraal
In samenwerking met 13 maart 2014.
Meer resultaat met dezelfde mensen
John Vaupell Justin van der Steen
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Moet je nog boontjes Een introductie tot ixtor Mens & Werk. Met kennis, passie , lef en nieuwsgierigheid werken wij keihard voor U.
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Waarde-volle zorg LPZ, 11 oktober Opbouw Voorstellen Ontwikkelingen Ander perspectief In gesprek 2.
Implementeren doe je samen
Van visie naar actie.
Doorbreekt de impasse “ontwikkeling vergt focus, moed en motivatie”   Dit is een presentatie van Transcend Advies & Coaching.
Hogescholen in Dialoog
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
COMPETENTIEONTWIKKELING
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
SAMEN AAN ZET Workshop voor leidinggevenden én docenten.
Leidinggeven aan professionals in modern onderwijs
Gedrag in organisaties Hoofdstuk VIII
Op weg naar een beter samenspel Angela van den Nieuwenhuizen C o ö r d i n a t o r V r i j w i l l i g e r s V i t a l i s z o r g g r o e p Yvonne de.
Competentieontwikkeling voor OR-leden
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Reorganisatie = (tijd)verspilling
Welkom bij Pyoen Specialisatie in strategie ontwikkeling en communicatieaanpak Verbindt organisatiebeleid en de communicatiestrategie Praktische vertaling.
Een theoretische verkenning
Deel anders, mijn organisatie
KPA - Wilde Ganzendag Vergroot je succes, evalueer je project Den Haag 1 november 2008 Context, international cooperation Utrecht.
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Workshop Werken met een P.O.P. vrijdag 26 september 2014
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Verkenning Strategische personeelsplanning voor [uw organisatie]
ACT Advies, Consultancy & Training Note: deze presentatie is op hoofdlijnen beschreven en vraagt om nadere toelichting.
C. Molmans SOD-Opleidingen
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Volksuniversiteit Zwolle
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Informeel Leren Hoe breng je dit in kaart? Door: Kathleen Schlusmans en Jo Boon.
Toekomst Financiële Functie
Het Rijk van Koning Klant
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
 1. Het begrip (beroeps)competenties 1. Het begrip (beroeps)competenties  2. Werkend leren 2. Werkend leren  3. Stageplaatsen als leeromgeving 3. Stageplaatsen.
Naar een duurzaam HRM beleid
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
"Zorgen dat leren werkt: het E-model“ 19 APRIL 2016 'S-HERTOGENBOSCH.
Samen(werken) aan Duurzame Inzetbaarheid Van Reactief naar Preventief P&O Netwerkbijeenkomst VGN 1 Februari 2013.
HPO-dag d.d Drs G.C. Geurtsen, Bureaumanager P&O van Dichterbij Ter gelegenheid van de Hoofden P&O-dag van VGN d.d. 30 september 2009.
Partnerbijeenkomst EIZT Methodieken van CliëntenParticipatie (MCP)
Training Papegaaien. Inhoud Verwachtingen t.a.v. de training Inzicht + handelen Beelden bekijken Oefenen en ervaren Aansluiten WVTTK Vragen?
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Arbeidsmarktonderzoek gehandicaptenzorg
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Coachen Bewust worden van wie je bent, op weg naar wie je wilt zijn
Gedrag in organisaties Hoofdstuk VIII
Werkgevers wendbaar aan de slag
Human Resources Accounting
Positief Leiderschap : wat. waarom. hoe
Vernieuw je HR-cyclus.
Transcript van de presentatie:

Wij stellen ons graag aan u voor!

‘De grootste ruimte ter wereld is de ruimte voor verbetering.’ Even voorstellen Feedback Training & Consulting: Bureau voor ontwikkeling van mens & organisatie. Feedback bestaat uit 37 professionals die gepassioneerd actief zijn als trainer, coach en/of consultant (specialisaties: gedrag- en cultuurverandering). Onze kernwaarden zijn: mensgericht, meetbaar en verrassend. Onze omvang, ervaring en diversiteit garanderen onze klanten impact en continuïteit. Werkterrein: zakelijke- en financiële dienstverlening, retail, automotive, zorg en (semi)overheid in Nederland en België. Wij geloven in de kracht van co-creatie en hebben een sterke focus op continu verbeteren. ‘De grootste ruimte ter wereld is de ruimte voor verbetering.’

Het waarom, hoe en wat van Feedback ervaringsleer – training – (team)coaching – strategiesessies – assessments – workshops – intervisie – metingen – Van verbinding naar resultaat groeikleur – teamwork – mensgericht – merkbaar – verrassend – samen – Wat Hoe Waarom

‘A satisfied customer, is the best business strategy of all.’ Waarom Feedback? Vraag onze referenties! ‘A satisfied customer, is the best business strategy of all.’

‘Zonder willen wordt kunnen nooit doen!’ Werkwijze De belangrijkste schakel tussen uw doelstellingen en uw (gewenst) resultaat is het gedrag van uw medewerkers. Feedback Training & Consulting creëert duurzame gedragsverandering. Waar de sleutel tot een effectieve aanpak gevonden kan worden is afhankelijk van vier belangrijke factoren die bepalend zijn voor succesvol gedrag. De factoren waar wij op inspelen zijn: De aangeboren kant (persoonlijkheidskenmerken) De aangeleerde kant (kennis, vaardigheden en ervaring) Het commitment (mate van betrokkenheid, de wil, overtuigingen) De context (omgevingsfactoren die invloed hebben op het gedrag) ‘Zonder willen wordt kunnen nooit doen!’

1 2 3 4 Onze aanpak Competenties Aangeboren Aangeleerd Gedrag Het gedrag van uw medewerkers heeft grote invloed op het succes van uw organisatie. Wij leren medewerkers kijken naar hun eigen gedrag. Wat is daarin (in)effectief, wat is het gevolg en hoe kan het beter? Feedback werkt vanuit de onderstaande vier aspecten om te zien op welke wijze het gedrag in de gewenste richting kan worden ontwikkeld. Schematische weergave van onze aanpak 1 2 Competenties Aangeboren Aangeleerd Welke persoonlijkheidskenmerken bepalen de geschiktheid voor een functie vanuit natuurlijk gedrag? Welke kennis, kunde en ervaring kan iemand inzetten voor het succesvol uitvoeren van een functie? 3 4 Gedrag Commitment Context Welke (belemmerende) overtuigingen, heeft de medewerker en in hoeverre dragen deze bij aan het commitment van de medewerker? In hoeverre is de werkomgeving van invloed op het gedrag en de resultaten van de medewerker? Uw resultaat

‘Het gaat niet om wat u beslist,… maar wat uw mensen doen!’ Uitgangspunten Onderstaande uitgangspunten zorgen voor verbinding, inzicht en impact: Ontwikkelen van medewerkers ontstaat vanuit een optimale samenwerking. Aansluiting bij uw beleid, deelnemers bewust maken van de organisatiedoelen, de eigen verantwoordelijkheid en de concrete vertaling in gedrag. Hoe wij verankering op de werkvloer ondersteunen bespreken we graag aan de hand van best practices. Wij trainen en coachen in het verlengde van het natuurlijk gedrag en met herkenbare praktijksituaties, hiermee acceptatie en duurzame beweging bij de deelnemers. Onze training-, coachingstijl is persoonlijk, verrassend, positief confronterend. ‘Het gaat niet om wat u beslist,… maar wat uw mensen doen!’

‘Om te komen tot output (resultaat) is input (gedrag) nodig.’ Onze bijdrage aan uw succes ‘Om te komen tot output (resultaat) is input (gedrag) nodig.’

En wie ben ik? Erwin Dohmen (45): Gepassioneerd en betrokken trainer, coach en consultant met focus op: Teameffectiviteit (masterclass Belbin, ervaringsleer) Verandermanagement (drs. Bedrijfswetenschappen, Covey) Klantgerichtheid en commerciële slagkracht vergroten Ervaring met veranderprogramma’s en ontwikkeltrajecten bij onder andere AbnAmro, ING, Medtronic, Vebego, Mecc, L1, Berden en Heuts Op onze website, www.feedbackconsulting.nl, kunt u meer lezen over mijn werkwijze en die van mijn collegae. Ik ben graag uw partner in het realiseren van uw resultaatdoelstellingen. Bel me gerust: 06 – 41 98 78 77. 9

‘Als je andere dingen wilt… moet je dingen anders doen!’ Tot slot Voor welke uitdaging staat u de komende periode met uw team? Welke gedragsverandering is daarvoor nodig? Hoe gaat u het gewenste gedrag verder ontwikkelen en verankeren? Feedback Training & Consulting is graag uw partner in het realiseren van uw doelstellingen. (Voor onze site en het team klik hier: www.feedbackconsulting.nl) Met enthousiaste groet, Feedback Training & Consulting Heeft u vragen: Bel 06 41 98 78 77 4of ons secretariaat 0165-513737 Mailadres: e.dohmen@feedbackconsulting.nl ‘Als je andere dingen wilt… moet je dingen anders doen!’