Context opdracht + doelgroep

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hier iets over “Inleiding: ons proces: Wat is Gamification, Achtergrond, Voorbeelden, Model voor Onderwijs, Experimenten voor Honours, doorgroei naar HL.
Advertisements

Het LWOO op de HJZ Doelstelling Inrichting onderwijs
Kijk op praktijk zó moet het!.
Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
De bolletjes naar rechts
Samen op weg naar je eigen toekomst. Open voor talent Kleinschalig en gedegen Op maat en interessant Aanspreekbaar en betrokken Sociaal emotioneel dichtbij.
Welkom.
Marketingcommunicatiemix
Come out and play: gamen in de stad. Positiebepaling Actie in de stad Smartphone of PDA Citygames: wat is het?
CMJ 2008 Promotie Adept en Bonne Aparte. Wat is CMJ/wat zijn showcases Bands spelen gratis (showcases) Publiek bestaat uit industrie (platenindustrie,
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Nieuw NTS.
Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.
Master Sound The Five Marketeers: Kim Meinders Tara de Ruijter
4 P´s en 3 R-en MK01.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Marketing presentatie
Wat is UNIZO?  UNIZO = Unie van Zelfstandige Ondernemers  Doelstelling: meer kansen voor ondernemers creëren, in het belang van de hele.
Een dialoog met klanten opbouwen
Reclame.
Workshop Spectaculaire Bouwtechniek Door: Theaterbureau Kapok Ewout Bomert Hannie Uiterwaal Cor de Ridder Landelijke Dag Platform vmbo Bouwtechniek, 6.
detaillistenpromotie
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
2011 International Year of Chemistry Het bestuur van het departement Scheikunde laat een scheikunde game ontwikkelen voor 2011 International Year of Chemistry.
Stichting Prisma Helden Karin Iking Zwolle
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Malawi Edukans project Loop met door de presentatie.
FWG CONTACTDAGEN 2009 VAN FUNCTIE NAAR MENS.
ENQUETE ORA.
Het LWOO op de HJZ De kinderen Doelstelling Inrichting onderwijs
Twin Peaks 2 infosessie Yannick Verhoeven Ward Huybrechts Lode Ooms
Tatiana Constandse John Ouderling.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Ict in het basisonderwijs Didactiek in Balans 2011 Onderzoeksuitkomsten 6 april 2011.
MARKETINGMIX.
Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum
Marketing 5 havo.
Michele van den Aardweg Judith Kooiman mms naar:
.  Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer 
Ouderavond klas 3A Paul Meijer - maandag 14 september 2015.
Een maatwerkdiploma Wat moet ik ermee als docent? Docentencongres Leerling november 2015 Jeroen van Grunsven, rector
Communicatie & Educatie Samen! Werkgroep Communicatie & Educatie.
Ondernemen moet je doen
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
WELKOM. ONS TEAM Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
Ouderavond De Doornick Onderwerp: Wel/geen continurooster?
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 B ETER ONDERWIJS MET DIGITAAL LEERMATERIAAL : DROOM OF WERKELIJKHEID ? Alfons ten Brummelhuis Arrangeursdag.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Wensen uit de praktijk Vernieuwing en belangrijkste kenmerken Nieuwe digitale omgeving Toetsen Leerlijn Inhoud Pakketsamenstelling en prijsoverzicht Service.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
4 mavo ouderavond 5 september 2016 WELKOM. Programma Peter Tilman, conrector Judith Reijmer, teamleider Liliana Jansen/ Willem Olde Meule, decanen. Gesprek.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Vragenlijst sociale media en beeldscherm gebruik
Fluisterzacht en haarzuiver
Managementgame 7/11/2016.
Presentatie EduCheck SOML
Walibi holland Door Emiel Vermeer.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Voorlichtingsavond ouders van
Verkoopt en handelt verkoop af
14 december 2017 bijeenkomst 5.
Topsport en breedtesport
Ontwikkelingen zichtbaar
Transcript van de presentatie:

Context opdracht + doelgroep Game voor pretpark walibi. Doelgroep 8-12 jaar. Direct na lancering inkomsten genereren.

Doelgroepbenadering Benadering via basisscholen. Online Multiplayer Education Game voor groep 7 & 8.

Concurrentieanalyse: wat is er al? Bij concurrentie slechts 1 leerstof. Ons concept meerdere leergebieden in 1 game.

Intro concept Educatieve minigames. Gezamenlijk een digitaal pretpark bouwen. Competitief karakter.

Verschillende onderdelen Minigames Score Het Park Competitie Groepsbeloning Individuele beloning Sturing

Minigames Elke minigame omvat een andere leerstof en staat in verband met een attractie van Walibi.

Score Hoogste cijfer telt. Leerling, ouders en docent hebben inzicht. Klassenoverzicht = inzicht in zwaktes.

Het park Klassikale elementen. Virtuele kopie van Walibi Holland. Uitbreinding door gezamenlijke prestaties.

Competitie Klassengemiddelde -> park rating. Groepen strijden onderling.

Groepsbeloningen Verschillende prijzen te winnen Top 3 highscorelijst Top 3 meeste progressie Gratis schoolreisje naar Walibi Holland.

Indivivuele beloningen Individuele prestaties Eigen avatar ontwikkelen & personificeren.

Sturing Database -> inzicht -> sturing Cd’s aanbieden

Markt 6.900 basisscholen 376.000 scholieren Wij willen 10% van de scholen bereiken.

Promotie Directie van scholen benaderen door: Persoonlijke verkoop Direct mailing Reclame op site Walibi Onderwijsinstanties

Productprijs Pakket met cd’s : 250,- Pakket zonder cd’s : 200,- Breakeven point 7,5%

Kostenplaatje ;p; Omschrijving Inkomsten Kosten Abonnementen zonder Cd-roms 69.000   Abonnementen met Cd-roms 86.250 Cd-roms productie 4.485 Productie manuren 30.000 Service manuren 43.365 Server 3.288 Licenties 1.529 Distributie 2329 Totale inkomsten Totale kosten Winst 155.250 84.966 70.254

Unique selling points

Uitbreidbaarheid Landelijk uitbreidbaar. Meerdere niveaus & klassen. Internationaal (6 Walibi parken in Europa)

Bedankt voor de aandacht!