Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketing Marketingmix
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Marketing voor ZZP-ers
Ondernemen in de praktijk
Workshop: ‘Opvoedcoach vanuit eigen praktijk’
Website usability Door Dyonne en Yanthe.
15/10/2013. De meest voorkomende soorten navigatie zijn:  Tekstlinks  Afbeeldingen  Roll-over images  Flashnavigatie  jQuery-navigatie.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
Marketingmix & Concept
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
commerciële presentatie
Hoe word ik uitgenodigd voor een gesprek?
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Marketing Werkgroep 6.
Marketing presentatie
Postduiven Houderij Waage. De postduif is onze Hobby
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Marketing Marketingoriëntatie
Docentenopleiding UV. 1,5 jaar, 35 bijeenkomsten HBO modulen en belevingsthema’s, apart voor kappers, schoonheidsspecialistes en voetverzorgers. Competentiegericht.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Fase 1 Ken de (detail)handel
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Goederenverwerking H9 Artikelpresentaties Manager Handel.
Consumentengedrag en het koopbeslissingsproces
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Promotie maken Project H&A leerjaar 3 Mevrouw Timmermans ®
Projectwijzer 3 H2 Koopgedrag Middenkader Engineering.
TESLA MOTORS Paspoort.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Ondernemer detailhandel.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
Goede / Slechte Reclame
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
Marketing 5 havo.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Presentatie D&I Reclame
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.

Joke Trappel, MEd docent economie en ondernemen, technologie.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
TSM Adviseurs In opdracht van GreenWorks
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Presentatie bedrijfsplan
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
SCOUTING OP JE CV Masterclass Scouting op je CV.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje Philip van Londen

INHOUD PRESENTATIE De Marketingmix Calimeromarketing AIDA-model Hoe kijkt men naar een website Voorbeelden Interactief

Product Prijs Plaats Promotie Personeel De Marketingmix Product Prijs Plaats Promotie Personeel

Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON Calimeromarketing Karen Romme Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON

Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON = ADVISEUR Calimeromarketing Karen Romme Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON = ADVISEUR

Attention Interest Desire Action AIDA-model Attention Interest Desire Action

Hoe kijkt men naar een website

Hoe kijkt men naar een website

Hoe kijkt men naar een website

Hoe kijkt men naar een website

Wat moet er op! Bedrijfsnaam Logo Adres Navigatie Soort bedrijf / activiteiten Inhoud

Voorbeelden http://www.londen-design.nl http://www.wielaardsandkuyl.nl/ http://www.valueincontrol.nl/ http://www.vva-management.com/ http://www.eso-mp.nl/

Interactief Een kijkje naar de eigen website?