Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje Philip van Londen
INHOUD PRESENTATIE De Marketingmix Calimeromarketing AIDA-model Hoe kijkt men naar een website Voorbeelden Interactief
Product Prijs Plaats Promotie Personeel De Marketingmix Product Prijs Plaats Promotie Personeel
Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON Calimeromarketing Karen Romme Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON
Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON = ADVISEUR Calimeromarketing Karen Romme Product Prijs Plaats Promotie Personeel PERSOON = ADVISEUR
Attention Interest Desire Action AIDA-model Attention Interest Desire Action
Hoe kijkt men naar een website
Hoe kijkt men naar een website
Hoe kijkt men naar een website
Hoe kijkt men naar een website
Wat moet er op! Bedrijfsnaam Logo Adres Navigatie Soort bedrijf / activiteiten Inhoud
Voorbeelden http://www.londen-design.nl http://www.wielaardsandkuyl.nl/ http://www.valueincontrol.nl/ http://www.vva-management.com/ http://www.eso-mp.nl/
Interactief Een kijkje naar de eigen website?