Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Advertisements

KWALITEITSZORG november 2012
Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Onderzoek naar het gebruik van sms en prepaid telefonie
Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
Paulus' eerste brief aan Korinthe (20) 23 januari 2013 Bodegraven.
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
WAAROM? Onderzoek naar het meest geschikte traject voor de verlenging tot in Sint-Niklaas van het bestaande fietspad naast de Stekense Vaart en de Molenbeek.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Duurzaamheid en kosten
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
Confidential & Proprietary Copyright © 2007 The Nielsen Company INNOVATIE Tracking Februari 2007.
STAPPENPLAN GRAMMATICUS.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
De Gouden Glans van MaS Effecten van maatschappelijke stages voor stagebiedende organisaties in Amsterdam.
Een Concert van het Nederlands Philharmonisch Orkest LES 4 1.
Mode1. Cijfers  Onvoldoende 5  Matig 6  Voldoende 7  Goed 8  Uitstekend 9  Excellent 10.
Een optimale benutting van vierkante meters Breda, 6 juni 2007.
CFRD Harold de Valk Ferdinand Teding van Berkhout
 Aantal verzonden vragenformulieren: 892 stuks  Aantal vragenformulieren retour: 100 stuks  Respons: 11,21% ENQUÊTE DUURZAME MONUMENTEN.
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Kwaliteit en Patiëntveiligheid in de Belgische ziekenhuizen anno 2008 Rapportage over.
Elke 7 seconden een nieuw getal
Softwarepakket voor het catalogeren en determineren van fruitsoorten
1 introductie 3'46” …………… normaal hart hond 1'41” ……..
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Seminarie 1: Pythagoreïsche drietallen
Inkomen Begrippen + 6 t/m 10 Werkboek 6. 2 Begrippen Arbeidsverdeling Verdeling van het werk in een land.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
User management voor ondernemingen en organisaties
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
ribwis1 Toegepaste wiskunde – Differentieren Lesweek 7
Inger Plaisier Marjolein Broese van Groenou Saskia Keuzenkamp
Cijfers Zorg en Gezondheid
Standaard-bewerkingen
EFS Seminar Discriminatie van pensioen- en beleggingsfondsen
2008 Rood Beursjaar Bel20 -6% -54,76% Aex 4% -52,32% CAC40 1% -42,68% Dax 22% -40,37% Dow Jones 6% -33,84% Nasdaq 10% -41,89% Nikkei -11% -42,12%
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
Enquête.
Op reis naar een dierentuin
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
In opdracht van NOC*NSF
Sportonderzoek in Almere
Culturele Atlas 2004 Gelderland en Overijssel. Culturele Atlas, Enschede ( 76)Apeldoorn ( 92) Zwolle (121)Nijmegen
Resultaten enquête Autoluwe Zondag 22/9/2002. Algemeen Alle wedstrijddeelnemers –Aantal: 325 –Gemiddelde leeftijd: 40,9 Wedstrijddeelnemers van Aartselaar.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
12 sept 2013 Bodegraven 1. 2  vooraf lezen: 1Kor.7:12 t/m 24  indeling 1Korinthe 7  1 t/m 9: over het huwelijk  10 t/m 16: over echtscheiding  16.
1 Week /03/ is gestart in mineur De voorspellingen van alle groten der aarden dat de beurzen zouden stijgen is omgekeerd uitgedraaid.
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
23 mei 2013 Bodegraven vanaf hoofdstuk 6: hoofdst.1: de wijsheid van de wereld hoofdst.2: de wijsheid van God hoofdst.3: Gods akker en Gods bouwwerk.
WAT IS MANTELZORG?.
Transcript van de presentatie:

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag •Uitgevoerd door MarketRespons d.m.v. een telefonische enquête onder personen van 13 jaar en ouder. •490 respondenten waaronder 240 bezoekers •Statistische betrouwbaarheid 95%

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag bekendheidspontaangeholpen 1platen & cd bon96%48%47% 2boekenbon96%42%55% 3VVV bon94%78%17% 4nationale bioscoopbon86%21%65% 5hotelbon82%5%77% 6bloemenbon75%26%49% 7dinerbon72%7%49% 8theater & concertbon64%6%57% 9warenhuisbon21% 10drogisterijbon (Douglas e.d.)20%

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag verkooppuntbekendheidspontaangeholpen Bioscopen97%89%8% VVV kantoor54%38%16% Postkantoren33%13%20% Free Recordshop19%3%16%

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag Gevers •Ik geef de bon omdat –De ontvanger een filmliefhebber is 31% –Ikzelf de bon een leuk cadeau vindt 29% –Ik kies voor het gemak van een bon 11% •Waarom een bioscoopbon i.p.v. een andere cadeaubon –De ontvanger gaat veel naar de film 51% –Origineler dan andere bon 10% –Wil een avondje uit geven 6%

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag Ontvangers –80% gebruikt de bon zelf •94% neemt iemand mee naar de bioscoop –19% zou zonder bon niet zijn gegaan 13 – 19 jaar 9% 20 – 29 jaar13% 30 – 39 jaar20% 40 – 59 jaar30%

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Onderzoek naar gebruik en consumentengedrag CONCLUSIES •Na CD-, VVV- en boekenbon is de Nationale Bioscoopbon de meest bekende bon •1 op de 5 inleveraars (+ gezelschap) zijn extra bezoekers –51% gaat anders zelden of nooit –16% vindt bezoek anders te duur

Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten Uw winst… •Rekenvoorbeeld willekeurige bioscoop ingeleverde bonnen12.500ingeleverde bonnen % extra % extra (x2)5.000 Ticketprijs6,75Ticketprijs6,75 Buffetomzet2,50buffetomzet2,50 extra omzet€ extra omzet€