3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Advertisements

Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Het maken van een presentatie
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Hoe kan het jou veranderen?
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Ketnet.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Social Media.
EMEG Lijst. Opdracht 1.. Inhoudsopgave What? Why? Wat is Musicfrom? Eerste indruk Wat is de succesfactor?
Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.
KEUZE MENU Photos Videos Articles Artists HOT 100 BILLBOARD 200 GENRES INTERNATIONAL ALL CHARTS BBMA’S 2013.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Battle of the radio’s. Vergelijking Jeffrey van den Wildenberg - CO1B2 - Aanbod - Doelgroep - Variatie - Onderscheid / uniek.
Britsh Music Experience - London. Opdracht Ga op zoek naar de succesfactor.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Kwalitatieve Leadgeneratie

BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Toeleiding & Faciliteren ‘Niet sport’ groepen Activiteiten in de wijk Groepen fysiotherapie Doorverwijzen Sport op maat Netwerk Opstarten programma’s.
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
Opwekking 705 (Luisterlied) Tekst & muziek: Graham Kendrick.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Maatschappelijke kosten-baten analyse
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid en recht
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
1: God laat jou luisteren naar het bericht van zijn engel.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Uitleg Umbraco - Powerpoint Presentatie
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Module Social Media Opleiding pedagogiek Opleidingsjaar 2.
Uw website beheren was nog nooit zo makkelijk... In het menu vindt u alle opties waarmee u uw site volledig kunt beheren.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Maak je website beter vindbaar!
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Analyse Analyseren van sociale media
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
LinkedIn – Je carriere start nu!
Externe tevredenheids-enquête 2017 Resultaten
Enkele interessante vragen!
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Fairtradegemeente Schijndel
Invloed van media in het kinderblad “Donald Duck” wordt reclame gemaakt voor Limburg. Zo probeert Limburg de mensen naar hun provinvie te lokken. ga naar.
Consumentengedrag Les 1: Introductie
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Projectplan schrijven & Financiën zoeken
Toepassingsmogelijkheden eHealth in de langdurige zorg
Berichten in de media Mediaboodschappen.
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Viral Marketing Groep A.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Voorbeeldpresentatie Informatiebijeenkomst ondernemers BloggersEvent
Transcript van de presentatie:

3 voor 12 Succesfactoren

• Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media

Interessante nieuwsfeiten • Nieuwsfeiten over muziek • Lokale nieuwsfeiten • Zoeken op nieuwsfeiten wat jou interesseert

Alle muziek in één oogopslag • Je hoeft niet specifiek te zoeken naar genres die bij jou passen • Muziek luisteren en het album inzien • Duidelijke weergave op de pagina met muziek

Social media • Goed bereikbaar via social media • Nieuwsfeiten vindbaar via social media • Social media wordt steeds groter