Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Advertisements

BOEKHANDEL EN BIBLIOTHEEK V2.0 In een digitale wereld Geert Joris, gedelegeerd bestuurder.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Come out and play: gamen in de stad. Positiebepaling Actie in de stad Smartphone of PDA Citygames: wat is het?
Maar…. hoe hou je het leuk??
Trends en Innovaties in het Retail Betalingsverkeer
Digital Natives vereisen een herontwerp van het onderwijs
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
6e Nationaal Platform E-Health Chaos voorbij; structuur begint?
BITS & ATOMEN Hybride ruimten in het alledaagse. Gijs ten Cate.
Het klaslokaal 2.0.
A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Presentatie nieuwe media
Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
De ontkooiing in relatie tot gezondheid en vitaliteit
Faculteit Sociale Wetenschappen
Computergames, een cultuurvorm van de 21ste eeuw?
ICT voor de klas Hoofdstuk 1: ICT in de wereld om je heen.
De virtuele leergemeenschap: een realiteit ! ? Ankie van den Broek en Léon Souren VELON 12 maart 2007.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
BERLIJN…. BERLIJN… & de opdracht opdrahc RESULTAAT VAN JE INSPIRATIE OEFENING UPLOADEN OP JE PORTFOLIO…
Project “Efteling Defense”
Henk Burg Angela Graat Onderwijsinnovatie. Virtueel?
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
EMEG lijst. Gaming: GunBound. Door Karlijn Dado. Vraag: speel een game mee en haal een level.
Bijeenkomst STARO Schoolgebouwen. Leren sociologisch bekeken: het biografisch perspectief Leren gebeurt alleen als je iemands levensloop betrekt Levenslopen.
Hoofdstuk 2: Opgroeien in een gemedialiseerde wereld
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Stedennetwerk DuurzaamDoor Terugblik en vooruitzicht oktober, Jan Eelco Jansma.
Branche analyse Boekhandels 2014
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Altermoderne Kunsteducatie
’ Ondernemend Onderwijs Professionaliseringsbijeenkomst Dinsdag 19 mei 2015 Van Maerlant College.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Wmo-scan voor dorpshuizen! Plattelandsparlement 14 november 2015 Gerrit Kapteijns.
Thema jongeren en de publieke ruimte : social media/de digitale leefwereld.
1 (Ped)agogiek Hoorcollege 3 Jennifer de Vries-Aydogdu med.hro.nl/vrije.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Bring Your Own Device OUDERAVOND BS D’N HEIAKKER DEURNE 3 JUNI 2014.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
HOE WERKT ORGANISATIEVERANDERING NU ECHT…….
1 Strategische benchmark GGD. Programma Welkom stuurgroep lid Toelichting op de strategische benchmark -Achtergrond Ingrid Coenen (intern PL) -Inhoud.
Presenstatie: Social Media Door: Broos, Reeve, Roos, Willem en Romy.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Sijbrand Dijkstra ICT-Informatiemanager Ambionholding.
6 september 2012 Heb jij genoeg ruimte om je werk goed te doen? Ans Jansen.
Mediawijsheid competentie:
Hybride ruimten in het alledaagse
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
De geschiedenis van ICT
Marketingplan.
Mediawijsheid competentie:
Sociale media.
Het 24 spel.
Consumenten-gedrag Online consument
City Challenge Gemeente Zaanstad
Inspelen op innovaties
Sociale media Beeldgebruik
Leren en Participeren in de Community
en biedt uw bedrijf voordelen!
Transcript van de presentatie:

Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte

Hybrid Gamespace • Hoe moeten we de term gamespace zien onder invloed van de veranderende relatie tussen het digitale en fysieke aspect tijdens het spelen van computergames? Jhonny

Mobiele telefonie • Neemt de mobiele telefoon het verschil tussen de virtuele en de 'echte' wereld weg? Gert-Jan

Stijn Sellaband • Welke extra dimensie biedt Sellaband aan het muzikale netwerk met betrekking tot hybriditeit?

Melle Facebook • In hoeverre is er hybriditeit van online en offline wereld door middel van Social Networking Sites?

Hybriditeit: The Game La Mosca CityGames