Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Televisies: de beeldverhouding
Advertisements

Warmte Hoofdstuk 4 Nova Klas 2HV.
BEGRIPPEN STROOM. SPANNING WEERSTANDEN. DE WET VAN OHM
Communicatie en draagvlak
Beter afspelen.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
Uitwerkingen blok 4 hoofdstuk 3 versie 2
De kringloop van het leven
High pressure Direct Injection
Zwemmergie.
Zonnecollector.
Les 5 : MODULE 1 Oplegreacties (vervolg)
Samengestelde drukwet
Thermische invloeden Prof. ir Nico Hendriks.
Inleiding Elektrotechniek 2
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Thermische werking Prof. ir Nico Hendriks.
2.1 Procenten en promillages
Les 12b : MODULE 1 Snedekrachten (4)
Hoofdstuk 2 Samenvatting
Valentijns Gedeelte Eerste dia. Pyramide Puzzel Ok, Hier zie je een pyramide  Het bovenste blok is 1 nop bij 1 nop. Of 1X1 Die daaronder is 3X3, want.
H 7 Krachten Deel 3 krachten meten.
Bewegen Hoofdstuk 3 Beweging Ing. J. van de Worp.
Hoofdstuk 2: Verbranden en verwarmen
Een volledig gamma insulines, insulinetoedieningssystemen en services
De Cirkel des Levens Wat is succes ? Als je 3 bent is succes : Niet in je broek kakken.
Warmte.
Hoofdstuk 3: Fysiologische basis van de training
Elektrische veiligheid Zonne panelen
De tafel van….
De tafel van:. Deze tafel is helemaal niet moeilijk! Kijk maar: 1 x 10 = 102 x 10 = 20 3 x 10 = 304 x 10 = 40 5 x 10 = 506 x 10 = 60 7 x 10 = 708 x 10.
Zoneringafstanden buisleidingen
Opdracht 1 37 o a) 1,00 cm = 5,0 N ^ c) De lengte van F span is 5,25 cm 1,00 cm = 5 N ^ 5,25 cm = 26,5 N ^ d) De lengte van F voorwerp is 6,49 cm 1,00.
Plaats en tijd opgave 1 25 s 26 s 27 s a) Baan 4. b) (De zwemmer is weer bij het Startpunt) c) Na 76 s is afgelegd:
Warmte inhoud 1. Inleiding (deze les dus) 2. Warmtecapaciteit
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
Extra opgave: Patsy en Eugene krijgen 4 zonen. Wat is, gegeven de stamboom hieronder, de kans dat al deze zonen niet getroffen zullen worden door het Lesh-Nyhan.
I is de stroomsterkte in Ampère (A) R is de weerstand in Ohm ()
Electrische stroom Stroomrichting De wet van Ohm.
Oefenen met pV=nRT.
K.O.: het getal is x A.: het getal is 60. K.O.: de getallen zijn x, x +1 en x +2 A.: de getallen zijn 72, 73 en 74.
ELEMENTEN DIE DE KEUZE VAN EEN CILINDER BEPALEN
Versie 1: ; v2: ; v3: ; v4:… ca. 50 minuten met maken van tekening (vraag 12) ca. 40 minuten zonder maken van tekening (vraag.
ELEKTRONISCHE SCHAKELAARS
Denken Durven Doen Eenheid StadThuis Presentatie Werk & Inkomen 24 april 2007.
BINAIR2: 10-jan-2003, RW Maar HOE reken je nu een BINAIRE waarde om naar een DECIMALE waarde?
Onze Atmosfeer Paragraaf 3.1: "Een beschermende laag"
glycemiebeleid bij type 2 diabetes : “treat to target”
Standaard organisatie
begin>  Wat is de verjaardag van obama? 4augustus9april6juli9mei13juni.
Hoeveelheidsaanpassing II
Duurzaam erfgoed Wassenaar Marinus Stulp
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Worteltrekken (1) F.J. Schuurman De Meibrink 30 Dinxperlo.
Verschillende pulsgolven, Verschillende resultaten
Inhoud Methodiek Aanwijzingen
9.50 uur = 1 uur na zonsopgang uur11.50 uur12.50 uur 21 december kortste dag zon het laagst schaduw van een gebouw 60 m lang, 40 m breed, 40 m hoog.
Warmtepompen.
Independent Solar Systems
Welkomswoord en voorstelling Pers
MANTELZORGQUIZ.
De tafel van 4.
HET RELAIS START.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Meer rendement uit de HR ketel
Septembre 18.
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §Test jezelf.
Wat is warmte? Eerst iets over energie Warmteoverdracht technieken
Automatische schakelaars
Water en watergeefsystemen
Transcript van de presentatie:

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 2

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 3

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 4

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 5

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 6

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 7

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 7

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 8

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 9

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 10

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 11

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem 12

De uitschakeling van de 3e plunjer Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De uitschakeling van de 3e plunjer Brandstofhoeveelheid Werking met 3 plunjers Werking met 2 plunjers Werking met 2 of 3 plunjers Motortoerental 13

Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De FRIC werking 1 2 1 14

De werking van de extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Reken- eenheid Weerstanden Webasto 15

De werking van de extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 3 relais - drie groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 16

De werking van de extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 2 relais - twee groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 17

De invloed van een lek op de verbranding Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem De invloed van een lek op de verbranding Druk in een cylinder met een lek Druk in een cylinder zonder lek 18

Het bepalen van de nood van een extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH  « Common Rail » systeem Het bepalen van de nood van een extra verwarming Motortemperatuur 80 60 40 20 -50 -32 -20 -18 -10 5 10 15 -20 Temperatuur buitenlucht -40 Zone waar de extra verwarming toegelaten is 19