Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 2
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 3
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 4
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 5
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 6
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 7
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 7
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 8
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 9
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 10
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 11
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem 12
De uitschakeling van de 3e plunjer Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De uitschakeling van de 3e plunjer Brandstofhoeveelheid Werking met 3 plunjers Werking met 2 plunjers Werking met 2 of 3 plunjers Motortoerental 13
Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De FRIC werking 1 2 1 14
De werking van de extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Reken- eenheid Weerstanden Webasto 15
De werking van de extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 3 relais - drie groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 16
De werking van de extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De werking van de extra verwarming Montage aan de hand van 2 relais - twee groepen weerstanden Rekeneenheid Weerstanden 17
De invloed van een lek op de verbranding Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem De invloed van een lek op de verbranding Druk in een cylinder met een lek Druk in een cylinder zonder lek 18
Het bepalen van de nood van een extra verwarming Het directe en onder hoge druk inspuitsysteem door middel van het BOSCH « Common Rail » systeem Het bepalen van de nood van een extra verwarming Motortemperatuur 80 60 40 20 -50 -32 -20 -18 -10 5 10 15 -20 Temperatuur buitenlucht -40 Zone waar de extra verwarming toegelaten is 19