Communicatiestrategie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Wesley Dekkers # Vondelpark Presentatie. Inhoud - 6 Locaties - Locaties selecteren - Media kunst - Onderzoeks verslagje.
Arteveldehogeschool Office management
De impact van nieuwe & social media
Workshop contentstrategie
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
COMMUNICATIEPLANNING
Wat is een communicatieplan?
Wie beslist wat? 10 9 Wie beslist wat?
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Social Media Reputation.
Analyse zwemdiplomabezit. Situatie Pas het meetinstrument aan aan de situatie –Wat is het probleem? –Wat is de (beleids)doelstelling? –Waar wil je op.
Marketingproject-communicatieplan
Basis communicatieplan
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Nieuwe Wat? Van idee naar uitvoering – HNW in de praktijk II hoorn.nl.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Web 2.0 tool Khan academy Online instructie filmpjes bekijken. (
Animatie team Dio en Tjeerd.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Middelen voor je buurtproject 21 maart Sessie 1.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Sociale marketing Diëtist 2.0, inspiratie voor een marktgerichte aanpak Nederlands Vereniging van Diëtisten, 1 nov 2011 Jacqueline Vink, Evelyne Meynen,Yardeen.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Ouder worden & alcohol Welkom – Karen Vanmarcke
O PLEIDING Communicatie voor VAPH-voorzieningen Gent, 3 december 2015.
Het werkwoord ontleed(t)
Eindpresentatie Digital Marketing
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
Sociale media bij HR & jobs
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Shared Services Network Twente Krachtenbundeling op het gebied van communicatie Regionaal Platform Communicatie Twente.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
Contentstrategie voor het web
Sociale media inzetten
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Zoom in.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Stagepresentatie Joris Sport
Minor Digital Marketing
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Voorlichting geven, hoe doe je dat?
Social Media Eindcriteria SM-plan
Het nieuwe Meldpunt.
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Zoom in.
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Redactiekwartier.
Basisstof 2 In je vrije tijd.
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Transcript van de presentatie:

Communicatiestrategie TEDx Heech Communicatiestrategie

Strategie Tactiek Content

Hoe luisteren en monitoren?

Tone of voice?

Social media middelen-doelstellingen Social media doelstellingen Communicatiedoelstellingen Organisatiedoelstellingen

Organisatiestructuur

Kanalen en content

Doelgroepen en content

Vragen Publiceren: wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe? Wie bepaalt? Volgorde? Wie doet webcare? Van hoe laat tot hoe laat? Hoe weet je wie waarmee bezig is? Hoe weet je welk antwoord eerder gegeven is? Wat als het misgaat? Escalatie?

Per nieuwsitem Nieuws Facebook Twitter LinkedIn Pinterest