StartDOCUMENT Petje op petje af Muziek van holland spot of fimpje.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Advertisements

31 oktober. Programma  360˚ feedback en competentieontwikkeling  toepassing 360˚ feedback in stage.  ervaringen vanuit de praktijk.  afronding.
Vraag enkel 1 minuutje van je tijd!!! Met muziek.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
SBC blok 3 TDI 2011.
Scholing NPZE 6 maart 2014 Omgaan met rouw en verlies
V1 stage - Blok 4.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Les 7 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk = keuze keuze.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Vervolgbijeenkomst 3 Feedback geven
R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 5. Globale indeling les 5 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenKlassikale.
Wat was het  waar naar toe
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
De oudere stagiaire.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Deze Workshop wordt verzorgd door het
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007.
“de eerste les” Goedgekeurd KCO Situeer de bijdrage van uw vak in het bereiken van de doelstelling en de OLR van de opleiding (competentie-matrix)
Leren en beoordelen op de werkplek Docentenoverleg Workshop alternatieven voor KPB’s Juli 2014.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
Werkveldconferentie 3 juni 2015 Wat is de rol van zorgverlener door de ogen van leerjaar 2?
Betogende spreekbeurt
Opleiden naar de toekomst Werken in een satelliet.
Studieadviesregeling
Bachelor Medische Hulpverlening
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
De rode draad in opleiden binnen AAOS
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Assessmentweek SEMESTER 1 (26-30 JANUARI 2015). Welkom!  Wat houdt deze week in?  Individuele voorbereiding  Werken in groepjes  Heel belangrijk:
Startbijeenkomst BPV 1 september Wat moet vandaag in orde zijn 1.POK moet ingeleverd zijn. 2.Deskundigheidsverklaring moet ingeleverd zijn. 3.Indien.
werkveldoverleg bbl mz 5 november 2013
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
WELKOM WERKBEGELEIDERS EN PRAKTIJKBEGELEIDERS WERKVELDOVERLEG MZ 28 OKTOBER 2014.
Communicatie Les 3 Jennifer de Vries-Aydogdu med.hro.nl/vrije.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 12 Hafida El- Gharbaoui.
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
09/11/2009 Interactie met studenten Workshop opleiding Psychologie 9 november 2009.
STAPPENPLAN STAGE 10 stappen voor een succesvolle stage in de Master Vergelijkende Moderne Letterkunde.
‘Samen’ uitdagen tot ontwikkelen Basisschool De Ark.
Leerwerkplan EM2X Daphne Keller.
Innovatie in het onderwijs
Mini-onderneming.
Een kijkje nemen in andermans keuken!!!
Mini-onderneming.
De eerste les Goedgekeurd door CKO
Keuzethema: differentiatie
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
VTH1 (verpleegtechnisch handelen) VP16T
Training Netwerken Een project van: In opdracht van:
Programma van vandaag uur Opening (aandachtspunten) uur De taken/rol van een teamleider: Dick Mol(teamleider, Entree.
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Hoofdstuk 3 Wat gaat de beginnend beroepsbeoefenaar
werkveldoverleg mz 28 oktober 2014
Het tweede LOS-gesprek
werkveldoverleg bbl mz 5 november 2013
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Leerwerkplan EM2X Daphne Keller.
De eerste les Goedgekeurd door CKO
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
ADL Les 1.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

StartDOCUMENT Petje op petje af Muziek van holland spot of fimpje

Wanneer moet Het startdocument worden ingeleverd tijdens de stage? Petje op: eind week 2 van de stage Petje af: eind week 3 van de stage Petje op: eind week 2 van de stage Petje op

Op welk moment wordt de inhoud van het startdocument beoordeeld? Petje op: in week 3 van de stage Petje af: tijdens de 1e beoordeling Petje af: tijdens de 1e beoordeling PETJE AF

Hoe werkt dit dan voor tweedejaars studenten waar je niet aanwezig bent bij de 1e beoordeling? Petje op: je hebt n.a.v. het startdocument contact met de werkbegeleider voorafgaand aan de 1e beoordeling Petje af: er vind geen beoordeling plaats want ik ben bij de 1e beoordeling niet aanwezig Petje op: je hebt n.a.v. het startdocument contact met de werkbegeleider voorafgaand aan de 1e beoordeling Petje op

Als ik geen startdocument heb ontvangen van de student dan.... Petje op: - 1x laatste waarschuwing (als je dat niet al gedaan hebt) met daarin de boodschap dat het document uiterlijk eind week 3 op vrijdag ingeleverd moet zijn - dan nog te laat of niet ingeleverd: onderwerp van gesprek tijdens 1e beoordeling. Petje af: Je geeft de student een onvoldoende startdocument en laat de student stoppen met de stage. Petje op: - 1x laatste waarschuwing (als je dat niet al gedaan hebt) met daarin de boodschap dat het document uiterlijk eind week 3 op vrijdag ingeleverd moet zijn - dan nog te laat of niet ingeleverd: onderwerp van gesprek tijdens 1e beoordeling.

Op welke wijze wordt de stage van de student duidelijk in de leeractiviteiten? Petje op: de student maakt algemene leeractiviteiten die voor elke stage gebruikt kunnen worden. Petje af: in de leeractiviteiten zijn de afdeling en categorie patienten zichtbaar genoteerd. Petje af: in de leeractiviteiten zijn de afdeling en categorie patienten zichtbaar genoteerd.

Bespreekmoment 1 beoordelen Muziek eronder

Hoe leggen we de verantwoordelijkheid primair bij de student? Geef 2 mogelijkheden hiervoor. Op welke manier kan de student het startdocument gebruiken om haar eigen leerproces in te richten?

Bespreekmoment 2 Muziek eronder

Bespreek met elkaar in kleine groepen: Is er tijd ingeruimd om de beoordelingsgesprekken voor te bespreken? Op welke manier laat je het beoodelingsgesprek beginnen? Op welke wijze geef je student feedback op de presentatie? Op welke manier geef je feedback op het gemaakte startdocument en op welk moment in de beoordeling? Op welke wijze laat je de theorie en praktijk in het gesprek aan de orde komen en wat verwacht je daarbij van de student?

afronding Evaluatie en Vragen?