Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Advertisements

KWALITEITSZORG november 2012
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Voorrangsregels bij rekenen (2)
Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
2 Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
2/3 betekent; je deelt iets in 3 stukken en jij krijgt er 2 van.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
10 tips voor een gouden start Groeitips
December 2007 Dimarso N.V., opererend onder de commerciële naam TNS Dimarso en hierna TNS Dimarso genoemd, beschikt exclusief over het auteursrecht van.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
6 e Open bedrijven nacht 6 november 2013, Technologiecentrum aan het Europaplein in Aken.
Inkomen les 17 Begrippen & 81 t/ 84
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
De Gouden Glans van MaS Effecten van maatschappelijke stages voor stagebiedende organisaties in Amsterdam.
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Mode1. Cijfers  Onvoldoende 5  Matig 6  Voldoende 7  Goed 8  Uitstekend 9  Excellent 10.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
 Aantal verzonden vragenformulieren: 892 stuks  Aantal vragenformulieren retour: 100 stuks  Respons: 11,21% ENQUÊTE DUURZAME MONUMENTEN.
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Kwaliteit en Patiëntveiligheid in de Belgische ziekenhuizen anno 2008 Rapportage over.
KINDERBIJSLAG- REGLEMENTERING praktische aspecten Jean-Paul Dauw en Geert Cnudde Informatiesessie over kinderbijslag RKW – 30 oktober 2012 De federale.
Elke 7 seconden een nieuw getal
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Netwerking & Organisatieontwikkeling
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
De Cirkel des Levens Wat is succes ? Als je 3 bent is succes : Niet in je broek kakken.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Foto 65 – wegenis + parking + rechts G01 Foto 66 – G01.
Seminarie 1: Pythagoreïsche drietallen
Meten BMI Dat is in de veilige zone, want de BMI zit tussen 18,5 en 25
Inkomen les t/m 75 plus Zelftest Kennisvragen.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
Inger Plaisier Marjolein Broese van Groenou Saskia Keuzenkamp
Landelijke Monitor VVE 2011 LEA-conferentie Sabine Peterink Sardes.
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
SAMENWERKING WO EN HBO BIJ AANSLUITINGSONDERZOEK V0-HO Rob Andeweg DAIR 7 en 8 november 2007.
Bevraging huisartsen /09/2005 Wat werd bevraagd? Enquête 1: verslaggeving (op naam)  Tevredenheid m.b.t de wijze van verslaggeving  De wijze.
EFS Seminar Discriminatie van pensioen- en beleggingsfondsen
Hoe gaat dit spel te werk?! Klik op het antwoord dat juist is. Klik op de pijl om door te gaan!
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
Individuele leerlijnen
Op reis naar een dierentuin
Duurzame Inzetbaarheid in de publieke sector. 2 Onderzoek In opdracht van Ministerie van BZK Secundaire analyse POMO 2010 Doelgroepen -Overheidssectoren.
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Sportonderzoek in Almere
Centrummaten en Boxplot
welke hoef je niet te leren?
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
Openbaar je talent Service public, talent particulier.
A B Laag Hoog Leverancierswaarde voor klant Segment 1 Segment 2 Segment 3 Segment 4 Hoog Klantwaarde voor leverancier Laag.
Gemaakt door Sophie & Dide
Samenwerking bij tandartsen algemene inleiding en situering van de huidige situatie. Paul De Hondt Stafmedewerker STV-Innovatie & Arbeid.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
WAT IS MANTELZORG?.
MANTELZORGQUIZ.
Tevredenheidsmeting OCMW Presentatie MC Bea 24/08/09.
Transcript van de presentatie:

Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals

2 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA International Detailed Findings

3 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA International Detailed Findings SATISFACTION LOYALTY ADDED VALUE COMPETITIVE Satisfaction Index 82% - Hoe tevreden bent u in het algemeen over de samenwerking met Randstad Professionals? Evolution satisfaction Impact Drivers 76% - Zou jij iemand die ernaar vraagt aanraden bij xyz te solliciteren? - Stel, men biedt jou een vergelijkbare job aan tegen dezelfde voorwaarden in een ander bedrijf, zou jij overwegen om van werkgever te veranderen? - - Hoe zou u uw relatie met Randstad Professionals omschrijven? 60% 44% - Wanneer u het jobaanbod van/samenwerking met Randstad Professionals vergelijkt met de concurrenten, is Randstad Professionals dan… Index: % Scores ‘de beste' & ‘bij de betere'

2. Dienstverlening voor aanvang van het contract Detailed Findings

5 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 2. Dienstverlening voor aanvang van het contract Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. Informatie over de te volgen procedures 2.b. De gesprekken waren interessant voor u 2.c. Duidelijk geïnformeerd over de aangeboden job 2.d. Duidelijk geïnformeerd over arbeidsvoorwaarden 2.e. Duidelijk geïnformeerd over cultuur klant 2.f. Duidelijk geïnformeerd over activiteiten van klant

3. Dienstverlening tijdens de opdrachten Detailed Findings

7 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 3. Dienstverlening tijdens de opdrachten Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. Randstad Prof. toont interesse huidige situatie 3.b. Uw huidige job sluit aan bij uw capaciteiten 3.c. Huidige job sluit aan bij verwachtingen jobinhoud 3.d. Het arbeidsvoorwaardenpakket in het algemeen 3.f. Job sluit aan bij verwachtingen randvoorwaarden 3.g. Fysieke werkomstandigheden 3.h. Voldoende werkmiddelen om taak goed uit te voeren

4. Opvolging Detailed Findings

9 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 4. Opvolging Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. Regelmatig contact met de interne medewerkers 4.b. Bij problemen maakt men snel de nodige tijd vrij 4.c. Gesprek over prestaties/verwachtingen 4.d. Gesprekken verlopen op vertrouwelijke manier 4.e. Duidelijk antwoord op uw vragen 4.f. Randstad Professionals komt haar beloftes na

10 Oktober 2012 confidential / for internal use only 4. Opvolging Detailed Findings 4.1. Met welke interne medewerkers heeft u regelmatig contact bij Randstad Professionals? n=324 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50%55%60%65%70%75% Account Manager/Business Development Partner 71% (Personeels)administratie29% Business Manager (regio verantwoordelijke) 18% Recruiter12% HR11% Andere3% NA7%

5. Dienstverlening bij verandering van project Detailed Findings

12 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 5. Dienstverlening bij verandering van project Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. Vertrouwen in vinden (nieuwe) opdrachten 5.b. Mogelijkheid tot overleg bij nieuwe opdracht 5.c. Duidelijk beeld van werk/bedrijf bij nieuwe opdracht 5.d. Duidelijk beeld over mogelijkheden/kansen

6. Interne en externe communicatie Detailed Findings

14 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 6. Interne en externe communicatie Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. Voldoende info betreffende het doel/resultaten 6.b. Op de hoogte reilen/zeilen binnen Randstad Prof. 6.c. Voldoende info op extranet 6.d. Tevreden over activiteiten Randstad Professionals

7. Administratie & organisatie Detailed Findings

16 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 7. Administratie & organisatie Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. De administratie verloopt in het algemeen vlot 7.b. Documenten zijn duidelijk 7.c. Documenten/uitbetalingen zijn correct

8. Advies en andere diensten Detailed Findings

18 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 8. Advies en andere diensten Tev/Bel % Hoog Impact op SI Laag a. U wordt aangemoedigd om u verder te bekwamen 8.b. U krijgt de kans om u verder te bekwamen

9. Klachtenafhandeling Detailed Findings

20 Oktober 2012 confidential / for internal use only 9. Klachtenafhandeling Detailed Findings 9.2. Bij wie heeft u die klacht geuit ? n=44 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50%55%60%65%70%75%80% Account Manager/Business Development Partner 75% Business Manager (regio verantwoordelijke) 30% (Personeels)administratie27% HR20% Recruiter7% Andere5%

21 Oktober 2012 confidential / for internal use only 9. Klachtenafhandeling Detailed Findings 9.3. Waarover ging deze klacht ? n=44 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50%55% Loonsafhandeling en/of betalingen 52% Administratie20% De opvolging nadat de opdracht gestart is 18% Uw contact met Randstad Professionals 16% De situatie bij de klant14% De uit te voeren opdracht9% De dienstverlening voor de opdracht 5% Andere34%

Overzicht Detailed Findings

23 Oktober 2012 confidential / for internal use only Overzicht Prioriteiten Detailed Findings hoogste scores naar belangrijkheid Correl 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100%110% a. Informatie over de te volgen procedures b. De gesprekken waren interessant voor u a. Regelmatig contact met de interne medewerkers b. Mogelijkheid tot overleg bij nieuwe opdracht c. Duidelijk geïnformeerd over de aangeboden job b. Op de hoogte reilen/zeilen binnen Randstad Prof.

24 Oktober 2012 confidential / for internal use only Overzicht Prioriteiten Detailed Findings Prioriteiten en werkpunten Correl 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100%110% d. Het arbeidsvoorwaardenpakket in het algemeen b. Mogelijkheid tot overleg bij nieuwe opdracht d. Duidelijk beeld over mogelijkheden/kansen c. Gesprek over prestaties/verwachtingen b. U krijgt de kans om u verder te bekwamen a. Klacht opvolgingssysteem