Workshop: Slim en blijvend de markt bewerken

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Met de actie ‘De Pluim’ wensen de Koning Boudewijnstichting en de tien regionale zenders mensen die zich inzetten voor andere mensen en de samenleving,
Advertisements

Aandacht voor het steunend netwerk
ROZEN EN SPREUKEN.
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Herkenning? Rot voelen? Leegte opvullen?
Jezus vol liefde, U wilt ons leiden. Wij prijzen U als onze Heer
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Mijn gegevens op het web!?
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Advent Week 1.
Deze Tantra komt uit het noorden van Indië, of je nu bijgelovig bent of niet. Neem toch een paar minuten de tijd. Ze bevat sommige boodschappen die goed.
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Een startersgids voor innovatie
Wat maakt het leven zinvol?
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven."
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Lieve vriend(in)!.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.
Interpreteren van data
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Welke keuze maak jij voor jezelf?
Ik dacht dat het geluid voor ons, levende wezens, belangrijk was en daarom heb ik gezegd: Mijn oren.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Project Management Fails
Oud worden in deze tijd..
Een onverwacht feest Les 2
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Ster van Succes.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Lucas 15: 11 En Hij zeide: Iemand had twee zonen
12 sept 2013 Bodegraven 1. 2  vooraf lezen: 1Kor.7:12 t/m 24  indeling 1Korinthe 7  1 t/m 9: over het huwelijk  10 t/m 16: over echtscheiding  16.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Altijd online!.
Ouderavond over pesten in het voortgezet onderwijs
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Iedereen gebruikt social media.
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Seizoensthema … GRAPES Gratie Genade GUNST.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
What will you do to change the
Transcript van de presentatie:

Workshop: Slim en blijvend de markt bewerken met marketing- reclame- en online innovatie! 12 december 2011

Per dag wordt een mens blootgesteld aan meer dan 1 Per dag wordt een mens blootgesteld aan meer dan 1.000 reclame-uitingen. Het menselijk brein is in staat er ongeveer 5 te onthouden. Dus je moet je best doen als je wat te melden hebt.

Wie ben ik? Arjan Elbers 33 jaar Ondernemer in ‘t wild Eigenaar van 2 bijzondere bedrijven Commerciële innovatie is mijn passie, Rode draad door mijn carrière, Altijd op zoek naar vernieuwing,

Lijfspreuk: Laten we vooral alles radicaal anders doen dan de rest

Black Sheep Industries BV BV – 1 persoon Conceptontwikkeling i.o.

Get.Noticed Internet + Bureau Samen met compagnon Alles wat met internet te maken heeft Vaste kern 5 mensen + 4 Freelance

Wat je dient te weten voor deze workshop: Deze workshop is subjectief Definitie verkoop? >

Wat is een USP>? Bij een USP hoor ik:

Wat is een USP: ik verkoop jou – ik verkoop jou – ik verkoop jou – ik verkoop jou –

Wat is een USP>? Verkoop heeft een (wat) negatieve smaak en dat komt door: De S van Selling

U.S.P.

De UBR! De UBR Unique Buying Reason

De UBR! Beste klant, je moet bij ons kopen omdat……. - Wij veel verder voor u gaan als klant - U als klant weet met wie u zaken doet - U als klant bij ons centraal staat - U aangeeft hoe goed onze kwaliteit is - We alleen voor uw sector werken - Etc. etc. etc.

De UBR! Met een USP verkoop je 1 of 2 keer aan je klant Door een UBR blijft je klant terugkomen, want hij heeft een reden om bij je te blijven kopen

Mijn definitie van verkoop: Je klant helpen inkopen, (niet meer en niet minder)…

Zorg dan dat je doelgroep ‘m hoort!! Daar gaan we het eens over hebben…. Nu heb je een UBR…..

Agenda (sheet 22) Marketing (op en top) Reclame (uber reclames met UBR’s ooit) Online Innovaties Concrete tips

Marketing

Marketing – Ken je klant – waar denk je aan?

Marketing – Ken je klant! Douchegel Wie is de doelgroep>?

Marketing – Ken je klant!

Marketing – Ken je klant! > 37.000.000 hits Sales meer dan 260% up

Marketing – Betrek je doelgroep!

Marketing – Betrek je doelgroep! Utrecht, 18 mei 2010 – 'Maak De Smaak', een actie van Lay’s in samenwerking met familiezender RTL 4, is een groot succes geworden. Tot en met 2 mei was het mogelijk om via lays.nl en maakdesmaak.nl, smaakideeën in te sturen. En daar is massaal gevolg aan gegeven met maar liefst 678.682 inzendingen! + in 2e stadium: > 250.000 stemmen ! Bron: Lays.nl

Marketing – Geruillamarketing! Bavaria Jurkjes – Briljant! Betrek vrouwen Wereldnieuws – Bavariababes gearresteerd Marketing = onbetaalbaar, niet te koop

Marketing – Geruillamarketing!

Marketing – Geruillamarketing! Actie in 2006 Wereldpers - conflict met burgermeester over deze actie

DURF OP TE VALLEN !!!

Zelfs recruitment kan op en top marketing zijn… Chiraz Muradin

(Top) reclames

Marketing – Topreclame De UBR U bent net als ons VW rijder. De leuke familie. Wij zijn gewoon “u” klant …..

Marketing – Topreclame

Marketing – Topreclame De UBR We sporen niet helemaal bij Doritos (wild, jong en hip) Verwacht het onverwachte

Online Innovatie

Online Innovatie Waarom duizenden Euro’s betalen om op TV te komen als je met een leuke actie op Youtube > 32 miljoen keer wordt bekeken?

Online Innovatie

Corporate bedrijven doen veel om > 1 miljoen hits te halen op Youtube. Een goede (online) marketingstunt, reclame of actie blijft leven en groeien en blijft kijkers opleveren… Waar TV en Radio alleen traffic oplevert als je er op dat moment voor betaalt. Online Innovatie

Online Innovatie Superacties kun je maar 1 keer doen, anders worden ze juist slecht… Is zo’n actie duur?

Online Innovatie

Online Innovatie

Online Innovatie

Online Innovatie Met Shrimp TV laten we als internetbureau alleen zien hoe ver we (kunnen) gaan, hoe creatief we kunnen zijn.

Moet je altijd bestaande producten / diensten willen veranderen ?

Nee -> Voorbeeld: Nijntje Pluis Nee -> Voorbeeld: Nijntje Pluis! Sinds 1955 Bedrijf > € 300 Miljoen waard

HALLO !!!! € 300.000.000,- voor -->

Product is al 56 jaar hetzelfde maar de marketing groeit mee…

Concrete Tips

Gebruik Social Media Laat je doelgroep weten waar je mee bezig bent, Meer dan reclame pushen, Durf vragen te stellen via social media!

Elk bedrijf is uniek, elke bakker, slager, ZZP-er, MKB-er Elk bedrijf is uniek, elke bakker, slager, ZZP-er, MKB-er. Iedereen kan UBR’s formuleren

Je UBR’s moeten WEL aansluiten bij je doelgroep!

Als laatst mijn favoriete marketingactie .... Ever ….

Nooit meer vergeten: 1 Stop met USP’s en formuleer zorgvuldig je UBR(s) voor jouw doelgroep 2 Draag deze op “opvallende” wijze naar buiten 3 Geef je klanten een reden om doorlopend bij JOU terug te blijven komen

Echt de laatste, zo briljant….

To do: Bekijk www.kvk.nl voor meer bijeenkomsten en informatie!

Succes met ondernemen. Bel of mail ons voor meer info Succes met ondernemen! Bel of mail ons voor meer info!! 0495-625853 | info@getnoticed.nl Volg ons op: