Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Sponsor Pakketten.
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media.
Crossmedia Strategie en concept.
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Sponsor Pakketten.
Welkom bij. De NMG VISIE & OPLOSSING: Wij geloven dat de mobile devices de huidige en toekomstige multimediaplatformen zijn en toegang tot zo’n platform.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Mailoplossingen voor het onderwijs
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Marketing Werkgroep 6.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Citymarketing Hilversum 2006
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Broadband Vital Advertisers “Baas in eigen buis” Masterclass 1 27en 28 sept Mediaplaza, Utrecht.
Unieke samenwerking OMI en mobiele operators Sms9009: Eenvoudig per sms naar internet op mobiel.
Succesvol ondernemen met games Copyright: geen. Gebruik dit gerust, noem alleen ff onze naam!
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
/ MAXIMAAL DRIE WOORDEN 0 For internal use GETRONICS / KPN acquisitie en samenwerking Roelof Mulder BUSINESS UNIT DIRECTOR GETRONICS ICS 6 APRIL 2010.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Social media presentatie
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Loyaliteit begint met een warm welkom
Transmedia Lisa, Leontien, Lisanne, Sebastiaan en Cynthia.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Tv is passÉ!.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Programma Zet je Mindset op succes Wat is Empower Network 90-dagen plan (globaal) 90-dagen plan (details eerste 2 weken) Ondersteuning Afsluiting.
Created by BM|DESIGN|ER HUB053 HUB053-ini HUB053-run.
Samenwerkende mediapartijen in Midden-Limburg
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Internetmarketing en oefentoets
H1 Media en communicatie
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
WAAROM ADVERTEREN IN NEWSBRANDS?
VIMTAG Keuzehulp voor het vinden van de juiste IP camera.
Regel nu de beste zorg.
1.2 massamedia en internet
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion LED Boarding in stadion Videowall in stadion TV-circuit in stadion

Media exploitatie vs sponsoring Tegenprestatie. Waardeerbare prestatie Media exploitatie vs sponsoring Tegenprestatie? Waardeerbare prestatie? Naam genoemd?

Media exploitatie vs sponsoring, sportmarketing Commerciele Communicatie is meer dan ‘logo-plakken’ Is de inhoud van de boodschap en de gewenste reactie/impact van het bereikte publiek duidelijk verwerkt in de uiting? Is de boodschap afgestemd op de setting, moment en mindset van het bereikte publiek? Heeft/krijgt het publiek het middel aangereikt om te reageren? Commerciele Communicatie steeds vaker en meer Performance Based - Bereik is tussenstap; voorwaarde voor impact, leads, sales Direct response is niet meer beperkt tot bonnen en online formulieren. Mobiel internet zorgt voor 365 x 24/7 x geopositie Zorg voor een experience ipv een wedstrijd. Zowel bij publiek als adverteerders

Pre- & After-Event Promotie Geef adverteerders de mogelijkheid om tailormade pakket in te vullen in het media-portfolio Zorg voor presentie in de aanloop naar het event Definieer de gewenste respons en bouw een reason why in de boodschappen Gebruik Social Media. Zorg voor een community op basis van benefits (sneak preview; discount; exclusives)

Experience op locatie ON-TV en OFF-TV. Twee duidelijk onderscheiden territoria: ON-TV: - camera-posities - seconden-exposure - diepgang: millimeters OFF-TV: - zichtbaarheid voor het publiek - meerdere contacten; meer inhoud mogelijk - multi media en interactiviteit; ‘second screen’

Experience = Activatie Activatie: - maak een aanbod dat relevant is voor bezoekers - idealiter ter plekke te ‘verzilveren’ - inclusief ‘after sale’ (tevredenheid, extra sale) Publiek is op locatie. Communicatie naar mobiel?! Messaging en…. Second screen? Mobile app en/of mobile site Data, game, live streaming video

Activatie is experience Benodigd: - data - beelden - promotie Hosting: - databewerking door econometrische specialist; Hypercube - hosting door internationale operator Internationale uitrol van commerciele arrangementen en implementatie

Adri Ulfman adri.ulfman@12snapbenelux.com 06 - 518 27 586