1 29/02/12 Eerste editie: 2012 Campagneresultaten van de winnaar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1.larmoire. 2. lescalier 3. La grand-mere 4. Le canapé
Advertisements

De gemiddelde leerling
BFB-bier-krat Q
KWALITEITSZORG november 2012
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
= 1 uur vóór zonsondergang uur
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
groei met TTW witlof uien aardappelen granen bloembollen chicory
Word Wijs! ? een initiatief van GSIW Actiegroep Leren-Werken • promotor: de Stap - Studieadviespunt Gent • duur project: 1/10/2012 tot 30/9/2013 • 1 fulltime.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Welkom in de ……….. Check uw adres……... Waarom een plusklas? Tevens de doelen van plusklas: Top-down denken. Realistisch zelfbeeld ontwikkelingen.
Rotary Antwerpen West Celebration Sponsor Presentation 1 We Thank our generous Sponsors! Rotary Club Antwerpen West We Thank our generous Sponsors! 25.
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Seizoen Resultaten Leiden – Vlaanderen 68 – 3 Vlaanderen – Dukes8 – 34 Amsterdam – Vlaanderen44 – 15 Vlaanderen – Hilversum8 – 36 Vlaanderen.
HOOFDSTUK 12 Media.
September 2012 MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZatZon 3031 Startvergadering tot Wk EERSTE SCHOOLDAG MR Luizencontroleweek.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
De Kalender en De Seizoenen Ellen Adriansens Gegradueerde in de ergotherapie BuSo – OV 2 – 2 e graad Algemene en Sociale Vorming Raamplan BuSo.
Diagnosticeer uw schouder Dit is een interactieve gids om u te helpen vinden relevante patiënten informatie over uw schouderprobleem. Het is bedoeld als.
Kb.1 Ik leer op een goede manier optellen en aftrekken
Kordaat straffen = straffen op maat 1 Annemie Turtelboom Minister van Justitie – Ministre de la Justice.
Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
9 januari 2013 Bodegraven 1. 1Korinthe 11 1 Wordt mijn navolgers, gelijk ook ik Christus navolg. 2.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
WISKUNDIGE FORMULES.
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Elke 7 seconden een nieuw getal
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Het Heiligdom Een Afbeelding voor Redding 4e Kwartaal 2013 INLEIDING
Dia 1 Productencatalogus: Infosessie provinciale en lokale besturen 24/11/11.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
De Dagen van de Kaaien 19, 20 & 21 maart De Kaaien op tafel - inhoud 1.Methodiek tafelgesprekken 2.Aantal tafelgesprekken en aantal deelnemers.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
2 januari 2009Nieuwjaarsreceptie "Meule wal straete" 1 Nieuwjaarsreceptie 2 januari 2009 Eerste bijeenkomst van de bewoners van de “Meule wal straete”
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
CENTRAAL KERKBESTUUR GENT STAD
S.V.T.B. Curius 2 3 Vorige bijeenkomst S.V.T.B. Curius 4 Vorige bijeenkomst Voorstelrondje Wie ben je, wat doe je en wat ga je doen?
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
De steen van Rosetta Jean-François Champollion (1822) Hiëroglyfen – Demotisch – Grieks.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Algemene Ondernemersvaardigheden
Sketchup 2014 Les 9.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
ZijActief Koningslust
3/23/2015 | 1 Healthwise Congres ‘Kwaliteit van Leven’ E-Health workshop - Eveline Hage Over de mogelijkheden van e-Health in ouderenwelzijn On?
Direct een taxi nodig? U kunt telefonisch een taxi bestellen op het nummer: Bij Taxi van Raaij heeft u een duidelijk en vast kilometertarief.
Transcript van de presentatie:

1 29/02/12 Eerste editie: 2012 Campagneresultaten van de winnaar

2 29/02/12 Wedstrijd voor kmo’s, bedacht en verzorgd door: VMMtv – regie van vtm, 2BE en Vitaya IP TV – regie van RTL, Club-RTL en Plug UM – centrale voor mediaplanning en -buying Ristretto – filmproductiehuis Nextage – reclamebureau

3 29/02/12 Gratis deelname: op basis van een dossier (vijf sleutelvragen). Bekroont de origineelste en/of de voor de consument interessantste projecten. Twee wedstrijdfasen, vijf finalisten die hun project mogen toelichten, één grote prijs.

4 29/02/12 De eerste prijs: een tv-campagne met alles erop en eraan (creatie, productie van de spot in FR/NL, uitzending op vtm en RTL, notoriëteitsbarometer) ter waarde van €! Alle genomineerden krijgen: een korting van 50% op de uitzending, gratis mediaservices (planning, buying, testing), gratis creatie van een spot, een gratis productiebudgetstudie.

5 29/02/12 De jury voor 2012 Voorzitter: Yves De Voeght (Coca-Cola) Bie Buelens (Euro-Shoe) Grégoire Van Cutsem (Lampiris)

6 29/02/12 De jury voor 2012 Wilfried Celis (VMMtv) Xavier Huberland (RTL) Jean-Marc Segati (Nextage)

7 29/02/12 De jury voor 2012 Cédric Tytgat (UM) Kris Debusscher (Ristretto)

8 29/02/12 Resultaten deelnemers De finalisten: Appetit - gerookte vis Aqua-Step - parket - chocolade Clics - educatief speelgoed PogoPogo - parfum

9 29/02/12 Eerste prijs

10 29/02/12

11 29/02/12 De campagne

12 29/02/12 Nederlandstalige spot:

13 29/02/12 Franstalige spot:

14 29/02/12 Top 10 aangekochte programma’s TOP 10 1.La météo 2.Les experts 3.Femmes de loi 4.Cold case 5.Un dîner presque parfait 6.La boutique 7.Le journal de 13H 8.Publi reportage 9.L.A. Enquêtes prioritaires 10.Edition spéciale

15 29/02/12 Top 10 aangekochte programma’s TOP 10 1.Royalty 2.De kotmadam 3.Spoed 4.De keuken van Sofie 5.Voor de show 6.Het weer 7.Nieuws 13U 8.EHBL 9.Stop ! Or my mom will shoot 10.SOS Piet

16 29/02/12 De resultaten: 1. audimetrie

17 29/02/12 Mediadruk van de campagne •Zuid : •98 uitgezonden spots •43 % nettobereik •of 1,354,978 individuen bereikt binnen doelgroep 25+ •Aantal contacten: 4 •172 GRP

18 29/02/12 Mediadruk van de campagne •Noord : •128 uitgezonden spots. •43 % nettobereik •of 1,928,687 individuen bereikt binnen doelgroep 25+. •Aantal contacten: 6 •258 GRP

19 29/02/12 De resultaten: 2. naamsbekenheid- barometer

20 29/02/12 N = 1000 Evolutie naamsbekendheid van het product

21 29/02/12 N = 1000 Bron naamsbekendheid van het product

22 29/02/12 N = 1000 Herkenning van de tv-spot

23 29/02/12 N = 1000 Waardering van de spot « Toont duidelijk aan dat het product enkel beschikbaar is via internet » – 64% Likeability van 7/10 « Gemakkelijk te begrijpen – 87% » « Origineel » – 59%« Trekt de aandacht » - 53% « Aangenaam om naar te kijken » – 51% « Bevat een link met pralines » – 70% Verbatims & scores:

24 29/02/12 De resultaten: 3. Commerciële prestaties

25 29/02/12 In een notendop Het aantal bezoekers van de website, het voornaamste contactpunt met het merk (info, bestellingen) verviervoudigde. De verkoop verdrievoudigde (ondanks het warme augustusweer). Het effect van de campagne blijft nog wekenlang voelbaar.

26 29/02/12 Evolutie van het aantal bezoekers

27 29/02/12 Evolutie van de verkoop Het aantal bestellingen in augustus verdrievoudigde in vergelijking met de zomermaanden de voorgaande jaren. In september en oktober verdubbelde het aantal bestellingen. Augustus wordt de derde verkoopsperiode na december en februari (ondanks het warme weer).

28 29/02/12 En verder?

29 29/02/12 FAC.TV krijgt een vervolg in 2013 Opnieuw een campagne ter waarde van € als eerste prijs. Een verbeterde formule om de wedstrijd voor nog meer kmo’s open te stellen. Afspraak eind januari 2013 voor alle info over de tweede editie.