DOCENTENBEOORDELING RESPONS% THEORIE > 50%: 4.4% (4) 40-50: 0%

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Trillingen en Cirkelbewegingen
Advertisements

4/10/2017 Opleiding BINNENISOLATIE voor thermische renovatie Module 3 Train the trainer – 06/12/ Brugge.
Isaac Newton Omdat een beetje extra bijscholing nooit kwaad kan 
Wageningen University Meteorologie en Luchtkwaliteit
Materialen en moleculen
Hoe deel je gesteenten in? Codering; Streckeisen
Havo 5: Stoffen en Materialen
Handboek Commercieel Budgetteren: toegepast J. Vanhaverbeke & L
Veevoeding Blok 3 en 4: Ruwvoerbalans melkveehouderij
Dynamica van luchtstromen
Jeugd in het Strafrechtelijk kader Les 3, 2016 ‘Needs’
Natuurkunde Overal Hoofdstuk 1: Beweging in beeld.
Klaar met het PW? Lees aandachtig het samenvattingenblad hst 7
Greenbuilding project
Aanleiding Veranderende organisatie
Financiële situatie Volley
Portfolio Zon projecten.
Door Marco Lassche, Joyce Mulder en Mare de Winter
VAN KEUKENBLAD TOT FRIKANDEL presentatie door Koen Ongkiehong
Energielening.
De missie, het hart en het broodtrommeltje
Context 4 Verlichtingsideeën en de democratische revoluties
Gaat u dan snel naar Goedkoop of in kleine oplagen kleding (laten) bedrukken, met een embleem, logo en/of tekst van uzelf, of.
Bomen en struiken IVN Helden.
STUUR DIT AAN EEN SLIMME VROUW... EN AAN ALLE MANNEN... DIE ER TEGEN KUNNEN !!! Na 5000 jaar moppen over vrouwen... uiteindelijk moppen over mannen.
Roundtable De Gefragmenteerde Organisatie
Welkom.
Mictieklachten bij mannen
BASISVEILIGHEID (VCA)
Quel jour sommes-nous aujourd’hui ?
Hoofdstuk 6 Warmte.
Outdoor Advanced - Specialist Tuin en Openbaar Groen 3.1,
Jorismavo Examenvoorlichting
RECHT VAN SPREKEN FUNCTIONEREN OC’S 2016
Inlichtingenbijeenkomst Simulatiecapaciteit ERTMS
Toolbox: ATEX ATmosphere - EXplosive
Groeiende kritiek op de katholieke Kerk rond 1500
De wederkomst ophanden? 20 augustus 2017 Urk.
En blessurepreventie Trainingsopbouw.
Six hats: Werken met netwerken? Mijn gedacht
VEELTERMEN BLADWIJZERS: GETALWAARDE OPTELLEN EN AFTREKKEN
Omdenken Een kleine test….
Toevoeging H5 Elektriciteit
Hoofdstuk 3 In beweging.
Reisconferentie van zorg naar zelfregie
Klaar met de toets? Lees aandachtig het samenvattingenblad hst 6
Je kunt iedere dag iets betekenen voor een ander
Rd4-afvalconferentie november 2016
Nienke Hoffman Teamleider bovenbouw 28 maart 2017
Risico’s en de vertaling naar wettelijke uitgangspunten
Op zoek naar de juiste toon Geluid in de omgevingswet
TAALSITUATIE & - ONTWIKKELING IN VLAANDEREN
NIET-RATIONELE BESLISSINGEN in de TECHNIEK
Stedelijke bevolking 50% wereldwijd (70% verwacht) 75% in Europa
Hoofdstuk 5 Les 1: Markten.
6. Sleutelvoedingsfactoren
Hst. 2 Het geslachtsapparaat
Wees welkom op deze 1STE cursus windows SPECIAAL ONTWIKKELD VOOR AMBTENAREN Vergeet niet te rusten tijdens de cursus en neem een relaxe houding aan tijdens.
Microsoft® Office Outlook® 2007-cursus
De Here zeide tot Mozes: Ga, Ik zend u tot Farao
Co-creatie in de Master Health Care & Social Work
Participatie in Onderzoek ZonMw
DE WINST VAN ZORGVRIENDELIJK WERKGEVERSCHAP
VPH Les 13.
Maurits Hendriks Technisch Directeur Chef de Mission
Welkom Brussel, 25/02/2017.
Informatiebijeenkomst project Snippergroen
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Kwaliteitsborging voor het Bouwen
Transcript van de presentatie:

DOCENTENBEOORDELING RESPONS% THEORIE > 50%: 4.4% (4) 40-50: 0% Bijlage 5 bij het verslag POC LO&BW 04/12/2013 DOCENTENBEOORDELING RESPONS% THEORIE > 50%: 4.4% (4) 40-50: 0% 30-40: 27.5% (25) < 30: 71,4% (65) PRAKTIJK > 50%: 5.9% (5) 40-50: 4.7% (4) 30-40: 9.4% (8) < 30: 83.6% (71) Sommigen zeer laag: 171 studenten, 1.2% of 116 studenten, 0.9% of 93 studenten, 1.08%

1. Formuleringen van de waarderingen van de online onderwijsevaluaties A) Alle scores 4 of hoger en minstens de helft van de scores hoger dan 5 De leden van de subcommissie spreken, samen met de studenten, ten aanzien van prof. AAA hun bijzondere waardering uit voor het onderwijs dat hij/zij heeft verzorgd. Indien slechts één van de scores lager is dan de hoger vermelde vereiste oordeelt de subcommissie op basis van de parameter, bevraagd in de betrokken score, of toch deze bijzondere waardering kan toegekend worden. B) Maximaal twee scores tussen 3,00-3,99 en de rest van de scores minstens 4 De leden van de subcommissie spreken, samen met de studenten, ten aanzien van prof. BBB hun waardering uit voor het onderwijs dat hij/zij heeft verzorgd.

1. Formuleringen van de waarderingen van de online onderwijsevaluaties C) Drie of meer scores tussen 3,00-3,99 en geen scores ≤ 2,99 De leden van de subcommissie spreken, samen met de studenten, ten aanzien van prof. CCC hun waardering uit voor het onderwijs dat hij/zij heeft verzorgd. De subcommissie verzoekt hem/haar echter bijzondere aandacht te willen schenken aan onderwijsaspecten die vatbaar zijn voor verbetering en binnen zijn/haar onderwijsactiviteit gepaste actie te ondernemen. Meer in het bijzonder voor (…) Indien één van de scores toch ligt tussen 2,50 en 2,99 oordeelt de subcommissie op basis van de parameter, bevraagd in de betrokken score, of toch deze eindwaardering kan toegekend worden. D) Eén score lager dan 2,50 of minstens 2 scores lager dan 3 De leden van de subcommissie drukken hun bezorgdheid uit met betrekking tot het onderwijs dat prof. DDD heeft verzorgd en dringen daarom aan op bijsturing met betrekking tot een aantal onderwijsaspecten. De commissie wenst vooral de aandacht te vestigen op (…). De commissie wenst geïnformeerd te worden over de geplande bijsturing. Een gesprek met de programmadirecteur en/of (vice)decaan is tevens noodzakelijk.

2.       Criteria om uitspraken over de kwaliteit van het onderwijs van een docent te bepalen A) Indien het aantal ingeschreven studenten voor een OPO <10: geen uitspraken, de gegevens zijn louter informatief voor de docent(e) Theorie: 6 geen beoordeling Praktijk: 7 geen beoordeling B) Indien het aantal ingeschreven studenten voor een OPO tussen 10 en 30: respons moet minimaal 50% zijn Theorie: 17 geen beoordeling, 2 wel beoordeling Praktijk: 14 geen beoordeling, 4 wel beoordeling C) Indien het aantal ingeschreven studenten voor een OPO > 30: respons moet minimaal 30% zijn Theorie: 45 geen beoordeling, 21 wel beoordeling Praktijk: 56 geen beoordeling, 4 wel beoordeling Totaal: Theorie: 68 geen beoordeling, 23 wel beoordeling Praktijk: 77 geen beoordeling, 8 wel beoordeling Som: 145 geen beoordeling, 31 wel beoordeling

Theorie: 23 in totaal (vorige evaluatie 126) Bijsturing: 1 4.3 % Bijzondere aandachtspunten: 4 17.4 % 21.7% Waardering: 15 65.2% Bijzondere waardering: 3 13.0% 78.3% Praktijk: 7 in totaal (vorige evaluatie 37) Bijsturing: 0 Bijzondere aandachtspunten: 0 Waardering: 2 28.6% Bijzondere waardering: 5 71.4% 100% Interpretaties: 17 interpretaties op 91 voor theorie Interpretaties: 3 interpretaties op 85 voor praktijk