Wout van der Kruijs MTD3A4 Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept Merk-analyse Wout van der Kruijs MTD3A4
Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept ‘’In de toekomst ben ik een ontwerper die innovatieve, extraordinaire en grensverleggende consumentproducten op de markt brengt’’
Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept Het vinden van een occupatie als ontwerper die impact kan maken op de dagelijkse trends.
‘’Vernieuwend, Opvallend, Kwalitatief’’ Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept ‘’Vernieuwend, Opvallend, Kwalitatief’’
Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept ‘’Een groep jongeren die willen uitblinken met de producten die ze gebruiken’’
''Waarom niet anders?'' Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept ''Waarom niet anders?''
‘’Revolutionair’’ Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk kernconcept ‘’Revolutionair’’