De onderneming Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO!.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketing voor ZZP-ers
Advertisements

Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Onderdeel van HOW-fase
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
(Freelance) Ondernemen Bijeenkomst: Kivi Niria Plaats: Driebergen Datum: 2 november 2004 Presentator: Paul Wolbers.
Oplossingsstrategieën
Ondernemen na je studie!
Doelen Soorten vormgeving.
Voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering vergelijken met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Het nut van Business Planning
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Hoofdstuk 1 Inleiding Begrijp je financiële verslagen Hoe succesvol is de onderneming? Financieel ondernemingsmanagement voor de ondernemer? Ethiek en.
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen  Een eigen bedrijf  Freelancer  Voordelen  Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie  Nadelen 
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
Boekhouden Groep 2 GJ de Boer Mei k3c
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Les: Ondernemings plan 2. LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Vernieuwing in het VMBO
De optimale productiegrootte (bij een markt van volkomen concurrentie)
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Commercie en recht Hoofdstuk 10 Recht(en). Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Ondernemingsplan.
Welkom bij ZomerOndernemer
Omzet-kosten-winst HAVO 3
Welkom VWO 5..
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Verschil offerte/factuur
Rob Goossens Het Werkplan.
BTW = Belasting toegevoegde waarde
LOB Presenteer je stagebedrijf
Hoofdstuk 9 M&O + in groepjes Havo3 iPad.
Deel 6: Lezen Hoofdstuk 2 Notulen 1.
What will you do to change the
DE OFFERTE OPDRACHT: Stel een offerte samen voor het werk waarvoor u een werkbeschrijving heeft gemaakt. AOC Oost GL
Financiële planning (deel 2)
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
WAT KOST DE KAPPER? Ondernemend gedrag - Haarverzorging.
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
Presentatie van ondernemingsplan
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Financieel 2.
Commercieel beleid en recht
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Basiskennis Ondernemerschap
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
STYLING les 2 KERSTBOOM VERSIERING IBS. DISPLAY VOOR EEN WINKEL.
Hoofdstuk 5 Hoe en met wie ga ik ondernemen?
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Hoofdstuk 7 Onderhandelen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Hoe ga ik dat financieel doen?
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Gezond financieel ondernemen!
Hoofdstuk 1 Idee: Droom of illusie?
Transcript van de presentatie:

De onderneming Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO!

1 Welk type ondernemer ben ik 1 Welk type ondernemer ben ik? 2 Klanten vinden, werven én houden 3 Verken de markt 4 Hoe presenteer ik me in de markt? 5 Hoe en met wie ga ik ondernemen? 6 Hoe ga ik dat financieel doen? 7 1, 2, 3… GO!

Eindredactie van je ondernemingsplan Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO! Eindredactie van je ondernemingsplan Denk aan de inhoud, maar ook aan de vormgeving: Verzorgd Geen taalfouten Maximale omvang

Offerte Bedrijfsgegevens Gegevens van de klant Datum Offertenummer Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO! Offerte Bedrijfsgegevens Gegevens van de klant Datum Offertenummer Korte samenvatting gevraagde werkzaamheden Uurtarief of totale prijs Geldigheidsduur van je offerte

Tot slot Laat je droom geen nachtmerrie worden Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO! Tot slot Laat je droom geen nachtmerrie worden De helft van alle ondernemers stopt binnen vijf jaar Stoppen met je bedrijf kan soms de enige juiste beslissing zijn