Proeftoets Kruiswoordpuzzel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Coöperatieve leerstrategieën
Advertisements

om deze presentatie uit te voeren
Waar letten we op tijdens de het maken van de presentaties?
HOE KRIJG JE LES IN DE TOEKOMST? In de toekomst krijg je les op computers,ipad50,en met een speciale bril op. Een 10d bril. Of bijvoorbeeld met een 10ds.
Bezittelijk voornaamwoord
Allemaal beestjes Wereldoriëntatie les 2. Planten- en vleeseters.
STAGE KLAS 3 7 – 24 april 2015 TIPS VOOR STAGIÈRES.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Welkom les 3 Overzicht vorige les  Terugblik op wat we geleerd hebben  Uitwisselen van ervaringen  Behandelen.
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
LEERJAAR 1 SAW.  Wat wil ik gaan doen: A. Pedagogische werk > Kinderopvang (Niv 3 en 4) > Jeugdzorg (niv 4) B. Maatschappelijke zorg > Maatschappelijke.
Solliciteren: wat wil ik?
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 1 Powerpoints staan op med.hro.nl/houmj/Klas_1BCEHI_Inductief/
Pemprl.
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 1 Werkcollege 2 kwartaal 2.
Ontwerp je eigen kwartet
Studieloopbaancoaching
Mw. Sloot (SLT) en Margo Franssen (MF1)
HOOFDSTUK 3 Dorp  spookdorp. WEET JE NOG? Wat de voordelen zijn van mechanisatie voor de landbouw? Wat de nadelen zijn van mechanisatie voor de landbouw?
Groep 6 Wat doe ik vandaag?. TIPS om te doen O Je zit vandaag onverwacht thuis. Je krijgt wat tips om vanmiddag te doen. Je hebt soms wel een PC nodig.
Onderzoek Generatie 2020 De leerkrachten van Deinze kregen eind vorig schooljaar voor het eerst te horen dat er een groot onderzoek zou zijn in Deinze.
Spreekbeurt in groep 4.
Bijeenkomst 4: Van lesdoelen naar leeractiviteiten
De digitale klok.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Spel Politiek Nederland
Hoofdstuk 4 Grammatica zinsdelen
Spreekbeurt in groep 4.
Kwaliteitszorg
Rekenen.
Deze les Nabespreken toets Vervolg Verbanden
Gameprogrammeren: Introductie
Deze les Nabespreken toets
Deze les Even herhalen: hoofdrekensommen Grafieken aflezen waar moet je ook alweer op letten? Stapeldiagram sportdag bespreken Voorbeeldexamenvragen Uitleg.
Train your brain.
Kwaliteitszorg
Welkom Havo 5..
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Les 5: Het marketingplan
Les 4 Optellen en aftrekken in dagelijkse situaties
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Voeren en verzorgen Blok 2, Paard en ezel.
Ontwikkelingspsychologie 1.1 Periode 1. Les 1 Introductie
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Maatschappijleer Nadya Karim
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Schrijven Zakelijke brief.
Het vak maatschappijleer
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Gedragsproblemen en stoornissen
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Schrijven Zakelijke brief.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Voorbereidende opdracht thema 2, week 1.5
Onderwijskunde en vakdidactiek
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Anatomie en Fysiologie
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
HOOFDSTUK 5 Goniometrie Tangens.
Digitale toetsen Quayn.
Transcript van de presentatie:

Proeftoets Kruiswoordpuzzel

Terugblik op de vorige lessen Hebben de studenten nog vragen over H 2&3 dan kunnen ze die nu stellen.

Kennistoets Volgende week Waarschijnlijk digitaal, dus LABTOP MEE!! Hoofdstuk 2 en 3 (blz. 41 t/m 88) Wel of niet beoordeelbaar? Waarschijnlijk is de toets digitaal! Attendeer de klas erop dat ze hun laptop mee moeten nemen voor de toets. Anders kunnen ze hier niet aan deelnemen. Geef aan de studenten door wie niet beoordeelbaar zijn in verband met teveel verzuim. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid om de toets te maken!

Proeftoets Vul individueel, met behulp van het boek, het kruiswoordraadsel in. Na een half uur mag dit in duo’s worden afgerond. Resterende tijd kan gebruikt worden om te leren voor de toets Neem zoveel kruiswoordraadsels op papier mee als dat er studenten in de klas zitten. (Bijlage: kruiswoordraadsel H2&3) Neem 1 ingevuld kruiswoordraadsel mee zodat je zelf een ingevulde hebt. (Bijlage: Kruiswoordraadsel H2&3 antwoorden) Let erop dat de studenten de puzzel invullen met behulp van het boek en niet met behulp van hun mobiel. Het gaat erom dat de studenten door het boek, de hoofdstukken heen bladeren en zoeken. Daardoor nemen ze al stof op.