Rekenen Mevr. Koçak 20 november 2018.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is geld?.
Advertisements

Lesplanning 6.4, blz Binnenkomst. Ging dit goed? Intro. Bespreken proefwerk hoofdstuk 5 Uitleg docent paragraaf 6.4, blz Zelfstandig.
Lesplanning Binnenkomst Intro Bespreken proefwerk Uitleg docent 2.3
WELKOM Bij de workshop Communiceren Haal meer resultaat uit je relatie met anderen.
Karen v.d. Worp kamer Voorbereid op Stage Karen v.d. Worp kamer
Welkom.
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Tekenen les 2 compositie joeri lefévre.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 2 digitale fotografie en bewerking les 6.
Vorige week Menukaart/woordweb Verzorgingsstaat
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
STUDIELOOPBAAN COACHING KWARTAAL 4 WEEK 5 Marie-Joze van Raak.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Hoofdstuk 1 Budgetlijn A3b.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Bijeenkomst 4: Van lesdoelen naar leeractiviteiten
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Pag 90 t/m 106. Wat gaan we doen vandaag? Huiswerk af? Controle………. Huiswerk voor maandag 11 april: Opgave 1t/m 6 pag. 98 Terugblik op vorige week, werken.
BURGERSCHAP SOCIAAL MAATSCHAPPELIJKE DIMENSIE Les 3.
ADL Les 3 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Hoezo creatief? Workshop Door: Maaike Zeilstra (De Werveling Soest),
Welkom havo 4..
Beste Havo 4..
Beste ath 4..
Beste ath 4..
Organische meststoffen
Beste Havo 4..
Uitvoeren Gewasbescherming
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Welkom havo 4..
ADL, les 2 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Welkom havo 4..
Beste Havo 4..
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
Schrijven Zakelijke brief.
Budgetlijn.
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Toedienen meststoffen
Ontwikkelingspsychologie
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 6.
Rekenen Mevr. Koçak 13 november 2018.
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk Hoofdstuk 4 Elektriciteit Wat gaan we vandaag doen? Opening
Rekenen Mevr. Koçak 27 november 2018.
Vandaag Les 6: Dieren Wat Tijd Start 5 Nakijken opgaven
Observeren rapporteren
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Paragraaf 3 Rivieren van ijs
Paragraaf 2: Toerisme & verkeer
Erosie en Sedimentatie
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 2 Paragraaf 4 Bladzijde
ADL Les 1.
Organische meststoffen
Project gamemarket Les 1.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Kunstmeststoffen Les 3 test.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Rekenen Mevr. Koçak 20 november 2018

Lesplanning Terugblik vorige les Deelverzameling Vereniging Verschil Opgaven maken Opgaven bespreken Afsluiting Dia 1 + 2 = 5 min

 Doorsnede Disjunct 

A⊂B

Deelverzameling A is een deelverzameling van B als elk element van A ook een element van B is. Dia 3-4-5 = 5 min

Vereniging  A∪B

Vereniging VB: A: {2,4,6,8} en B: {1,2,3,4}  A∪B = {1,2,3,4,6,8}

Verschil

Verschil Het verschil A\B bestaat uit de elementen die wel tot A, maar niet tot B behoren. A\B = { x | x∈A ∧ x∉B } VB: A= {3,6,9,12} en B= {9,10,11,12} Dan is A\B = {3,6} Dia 6-7-8-9 = 5 min

Voorbeeldopgave A= {3,6,9,12} en B= {9,10,11,12} Wat is dan B\A?

Opgaven bespreken (20 min) Opgaven maken (25 min) De eerste 10 min zelfstandig in stilte De laatste 15 min samenwerken en bespreken in groepjes (Zodanig dat andere groepen er geen last van hebben!) Opgaven bespreken (20 min) Elk groepje krijgt de beurt Ander groepje geeft positief feedback

Afsluiting Wat hebben we vandaag geleerd?