Je kunt het lesritme hieronder zo gebruiken, of de symbolen selecteren en er een nieuwe ontwerpcyclus mee maken. Een die goed past bij jouw ontwerp. Als.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Advertisements

Handboek verzenden van Nieuwsbrief Caribbean.nl 12 september 2012 •Ga naar CMS •Kies Nieuwsbrief Caribbean.nl.
(Hoog)begaafde kinderen uitdagen met de Techniek Torens
Vervolgbijeenkomst 1 Taken analyseren en ontwerpen
POWERPOINT Een tabel invoegen Les 3.
Technisch Ontwerp.
Moraliteit Les 2 Ethiek – Moraliteit – Les 2 Datum:
Uitvinden.
Voorbereidende les Praat je Plaatje
Steven Verstockt 16 februari 2005
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Presentatie De Rijks Canon
ADP Tussenopdracht: Horseman Student: Kaj Metz Richting: GAR Module: Design & Research Vak: Action Design Principles Docent: Karel Millenaar Datum:
 Het begin  Hoe zijn we op ons idee gekomen?  Hoezo dieren?  het ontwerpen.  Het eindresultaat Hoofdstukken.
Flits 2 Spel 2. Bridge in een flits.
Ontwerptheorie Wat is ontwerpen? Ontwerpproblemen Ontwerpleer
Ideeen voor immersive spaces. Kan alle kanten op. Beklemmend
Les 1: Wat heeft vuurwerk met scheikunde te maken?
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
Dutch Tree Challenge Wattcher Guido Hildebrand – Rick van Engelenburg – Brian van Baak.
STagebegeleiding Bijeenkomst 8 Blok 2.
Cor de Beurs Ron Vonk AMSTEL Instituut Woudschoten 2003
TECHNISCH ONTWERPEN TECHNISCH ONTWERPEN.
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
Programmeren met kinderen NWT-conferentie basisonderwijs SPANNING & SENSATIE.
Projectmatig werken Les 4. Programma van eisen Stap 11,12,13.
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
Algodoo als katalysator voor ontdekkend en ontwerpend leren Fontys Lerarenopleiding Sittard, Jos Smits, vakgroep natuurkunde.
IDDINK BOEKENSERVICE.
Waar gaat deze workshop over?
Creatief schrijven.
Beco Original Een duurzame basisschool
Robots en programmeren
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 3
Pré-NLT-module Leren met je hersenen
Vakdidactiek 2 Doelen van het vak
Handleiding voor het invoeren van PROMs in Spotonmedics
Bewijs: de eigenschap van overstaande hoeken
Product van TU Delft, SEC
Edward de bono; 6 denkhoeden
M A R T X I W K U N E D S 2 M31 Bewijs: de eigenschap van de basis- hoeken in een gelijkbenige driehoek © André Snijers.
Bewijs: de eigenschap van de bissectrice van een hoek
Bewijs: de eigenschap van de middelloodlijn van een lijnstuk
Onderzoek water!! WaterLab www. onderzoekwater.nl Kijkje terug
Het programma opent met de mapjes ‘jaaropbrengsten’, ‘handleiding’ en ‘knoppenblad’
Het programma opent met de mapjes ‘jaaropbrengsten’, ‘handleiding’ en ‘knoppenblad’
Spel en beweging in het onderwijs
Om de PowerPoint te starten: Rapportage Indicatoren Opbrengsten
Inspelen op Innovaties
Natuurlijke, gehele en rationale getallen
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 3.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
Kansenscanner Natuurinclusieve landbouw
Product van TU Delft, SEC
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
Hoe gaat het met jouw stad?
Persona’s maken, hoe doe je dat?
G12 2 Bewijs: de hoofdeigenschap van evenredigheden M A R T X I
Ons symbool: de fakkel.
Onderzoek doen binnen ontwerpen
<Geef de titel van het probleem op>
Natuurkunde 2.3. Elektriciteit en magnetisme 3.3. Straling
EEN REKENSPEL ONTWERPEN
Transcript van de presentatie:

Je kunt het lesritme hieronder zo gebruiken, of de symbolen selecteren en er een nieuwe ontwerpcyclus mee maken. Een die goed past bij jouw ontwerp. Als je een groen vakje selecteert kun je de kleur aanpassen om aan te geven met welke ontwerpstappen leerlingen een bepaalde les bezig zijn.

ONTWERPEN Eisenlijst maken Ontwerpprobleem analyseren Ideeën bedenken Onderzoekje doen Ontwerptekening maken Prototype bouwen en testen Resultaten en conclusies delen Ontwerp afronden ONTWERPEN

ONTWERPEN Eisenlijst maken Ontwerpprobleem analyseren Ideeën bedenken Onderzoekje doen Ontwerptekening maken Prototype bouwen en testen Resultaten en conclusies delen Ontwerp afronden ONTWERPEN