Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Webquest Webquest. Wat is een webquest? Een queeste (Eng. Quest) is een uitgebreide zoektocht. Je gaat op zoek naar de antwoorden van de vragen die je.
Advertisements

WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Il Silenzio.
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Workshop contentstrategie
Marketing Werkgroep 6.
Leven zoals het leven je is gegund
 Het begin  Hoe zijn we op ons idee gekomen?  Hoezo dieren?  het ontwerpen.  Het eindresultaat Hoofdstukken.
Business model puzzle Leer de mechaniek, ken je flexibiliteit.
Werkproces 1.5 Externe relaties opbouwen en onderhouden
Analyse zwemdiplomabezit. Situatie Pas het meetinstrument aan aan de situatie –Wat is het probleem? –Wat is de (beleids)doelstelling? –Waar wil je op.
Marketing Marketingoriëntatie
aFscheid einde schooljaar
Hoofdstuk 1 Inleiding Begrijp je financiële verslagen Hoe succesvol is de onderneming? Financieel ondernemingsmanagement voor de ondernemer? Ethiek en.
Commercieel beleid en recht
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Commercieel beleid en recht
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Mini-onderneming Toelichting project Planning Teamverdeling.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 2 Mijn idee!
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
Commercie en recht Hoofdstuk 10 Recht(en). Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Inbound marketing en bloggen
Marketingstrategie.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
PPS Daniel 14/01/2008 Il Silenzio.
Wegen van waarden en randvoorwaarden
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Visie en strategie Les 2: Visie verdieping.
De brutowinstmethode  .
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Social Media Eindcriteria SM-plan
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Vakman ondernemer – Commercieel plan
Je kunt het lesritme hieronder zo gebruiken, of de symbolen selecteren en er een nieuwe ontwerpcyclus mee maken. Een die goed past bij jouw ontwerp. Als.
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
Kansenscanner Natuurinclusieve landbouw
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 7 Onderhandelen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
De onderneming Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO!.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
WELKOM.
Mindset, targets en doelen
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Hoofdstuk 1 Idee: Droom of illusie?
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen Commercie en recht Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen

1 Idee: Droom of illusie. 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft een onderneming nodig om succesvol te zijn? 5 Concurrentie? 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten 7 Onderhandelen 8 De juiste marketingmix 9 Marketingdoelstellingen 10 Recht(en)

Wat wil je bereiken? Er zijn veel mogelijke doelstellingen Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen Wat wil je bereiken? Er zijn veel mogelijke doelstellingen Realiseer je op ieder moment wat op dat moment de belangrijkste (marketing)doelstelling is Als je weet wat je wil bereiken, kun je bedenken hoe je dat gaat bereiken

Wees doelgericht Zorg dat je jouw doelgroep goed kent Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen Wees doelgericht Zorg dat je jouw doelgroep goed kent Zorg dat je weet via welke kanalen je jouw doelgroep kunt bereiken