Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen Commercie en recht Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
1 Idee: Droom of illusie. 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft een onderneming nodig om succesvol te zijn? 5 Concurrentie? 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten 7 Onderhandelen 8 De juiste marketingmix 9 Marketingdoelstellingen 10 Recht(en)
Wat wil je bereiken? Er zijn veel mogelijke doelstellingen Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen Wat wil je bereiken? Er zijn veel mogelijke doelstellingen Realiseer je op ieder moment wat op dat moment de belangrijkste (marketing)doelstelling is Als je weet wat je wil bereiken, kun je bedenken hoe je dat gaat bereiken
Wees doelgericht Zorg dat je jouw doelgroep goed kent Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen Wees doelgericht Zorg dat je jouw doelgroep goed kent Zorg dat je weet via welke kanalen je jouw doelgroep kunt bereiken