Hoofdstuk 4 De winkel is open

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Advertisements

Klaas koopt een bank voor in de winkel, waarop mensen kunnen zitten
Mamut Kassa K.D.C Swakhoven
Training Omgaan met service
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
Opmaken van de kassa Niveau 2 Kerntaak 3 Blz. 49.
Kassatrainer.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Detailhandel algemeen
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen spring in
Verkopen en kassa H7 Geld beheren Eerste verkoper.
Verkopen en kassa H7 Geld beheren Verkoper.
Accountmanagement H2 Prognoses Junior accountmanager.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Fase 3 Kassawerkzaamheden
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Assortiment dat wat er te koop is.
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Gebruiksklaarmaken van het afrekenpunt/ -systeem Par: 1.1.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Informeren over de verkoopafhandeling Par: 2.3 Blz. 456.
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Bedrijfs-administratie les 3: hoofdstuk 2.4
Bedrijfs-administratie les 9 Hdst 5.1 – 5.2
‘Boost je Business met LinkedIn’
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Installaties in de kas Periode 6.
Help!!!!! Een klacht.
Welkom Havo/vwo 3..
liquiditeitsbegroting
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 2 Van kosten naar verkoopprijs
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Hoofdstuk De exploitatiebegroting (exploitatiebudget)
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Financieel 2.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel.
Hoofdstuk 1 Hoe gedraag ik mij?
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
De supermarktmedewerker
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Financiën en inkoop Hoofdstuk 8 Budgetten.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Hoofdstuk 6 Winkelresultaat
Hoofdstuk 5 Voorraadbeheer
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 4 De winkel is open Business-skills Hoofdstuk 4 De winkel is open

Introductieopdracht

De verkoopafhandeling Kassa gebruiksklaar maken Kas opmaken Start bedrag bepalen Verkoop

Consumentenomzet en omzet Verkoop Consumentenomzet en omzet

Retour Klacht Retouren en klachten Klant brengt een artikel terug Gegronde klacht Ongegronde klacht

Kassa afsluiten Kassa afsluiten Winkel wordt gesloten Kassa wordt afgemeld Lades in de kluis

Voorraadkaart verkoop Voorraadkaart verkoop retour De voorraadkaart Voorraadkaart verkoop Voorraadkaart verkoop retour

Vul de evaluatie in aan het einde van het hoofdstuk