Robo Sapiens Prik NCZ Didier Meers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
4. De Wereld na Toch ook echte oorlog.
Advertisements

Hoe ga je te werk bij aardrijkskunde?
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Bijeenkomst 8 Summatieve toetsing
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Thema 5: Classificatie 1. Opdracht.
MET DANK AAN COLLEGA’S IN DEN LANDE ! vee 2012
pret met intervisie: ket-lessen Conferentie BV NT2 24 mei 2014
Hoe maak je schooltaal toegankelijk?
Hoofdstuk 3 Inleiding Recht
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 2
Bespreking PAV-les ‘Een vakantiejob zoeken’
Patiënten kunnen… Praktische tips Zaterdag 13 dec
2.1 zit er een dokter in de cel? Nakijken (ook vorige les) Intro HC Opdracht Opdracht bespreken Huiswerk.
Medmec04 les 1 Engagement.
Samenvatten Klas 4A de Foorakker.
Hoofdstuk 3 terugblik.
Onderwijsassistent Leerjaar 1 Periode 3, les 8 en 9
INTERVIEW Spreken/kijken/luisteren h1. Het interview Een goede manier om ergens achter te komen is: vragen stellen! In een interview stelt iemand vragen.
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
inleiding leesvaardigheid Leesstrategieën & schrijfdoel
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Thema 2, week 1.4 Leerdoelen en instructiemodellen 22 september 2014
Praktijkervaring en reflectie
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Communicatie 2 – kw 2 Les 4.
Thema 2 Periode 1 KOP
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Bijeenkomst 3.  Welkom en vragen  Terugblik thema  Doelen  Verwerken van het huiswerk  Leerdoelen formuleren  Taxonomie van Bloom  Huiswerk.
Week 5 te doen: Bespreken Hst 4. Bespreken artikel ‘Norm Referenced Achievement Tests Vragen stellen (maken) over ‘Anders Evalueren’ Huiswerk.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
LEZEN 5.4 BESCHOUWING. DEZE LES LEER JE: Wat de tekstvorm ‘beschouwing’ is. Welke tekstdoel een beschouwing heeft. Hoe een beschouwing is opgebouwd. Wat.
Kwaliteitszorg
Communicatie Les1.
Lezen 1.2 Leesstrategieën, tekstverband/signaalwoorden onderwerp en hoofdgedachte.
S/k/l interviewen.
Onderhouden bestratingen
Effect van vertelstandpunt, tijd
Reflecteren even pas op de plaats
Fictie 2.1 tijd.
Onderhouden met Werktuigen en machines
ADL (6) 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Interview voorbereiden
Bladzijde 91 van je tekstboek
Lezen meningen, argumenten en conclusie
Plannen en optimaliseren
Ethiek in de branche social work
Vaardigheden Interviewen
Over onderwerpen uit het thema ‘Vrede en recht’.
Les 2 Lezen 3.3 en 4.1.
Opdracht: Noteer de visie van de verschillende personages die aan bod komen. Enkele actuele problemen binnen.
Inleiding beoordelen.
volgende bladzijde terug
Schrijven 2.1 en 2.2 Formuleren en Stijl 2.1
Communicatie 4e les.
10.2 Hoe ontstaan conflicten?
Begeleiden les 1.
Observeren rapporteren
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Kritiek geven en krijgen
Les 6: non-verbale communicatie
Taallab 3.0 Online geletterdheid
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Doel van oefening - het klinkt als en lijkt op
Transcript van de presentatie:

Robo Sapiens Prik NCZ Didier Meers

1 Inleidende collage

Fragment: voorbereiding

2 Fragment https://www.youtube.com/watch?v=oc0Egp_10T0

Fragment: bespreking antwoorden

3 Artikel We bespreken het artikel pas nadat je de nodige kennis hebt opgedaan om over dit thema van gedachte te kunnen wisselen.

Klassikale bespreking

5 Bespreking van het artikel We bespreken samen het artikel op bladzijde 2. De onderstaande vragen zijn geordend per paragraaf. Maak bij het formuleren van je antwoorden een duidelijk onderscheid tussen meningen en feiten. Lees eerst de vragen bij een bepaalde paragraaf. Zoek dan pas de antwoorden in het artikel. Noteer je antwoord. Lees de vragen bij de volgende paragraaf. Enz … . NADIEN: KLASSIKALE BESPREKING

(Evaluatie)opdracht

Bedankt voor je aandacht en medewerking!!!