Rapport online bereik nieuwsmedia

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

BUREAU VOOR i-COMMERCE
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Advent Advent is onderweg zijn Advent is op die lange weg zijn van verwachting naar vervulling, van droom naar werkelijkheid. Advent is geduldig wachten.
A&O 2010 Analyse A&O 2010 Aankomsten en overnachtingen Baptist Vlaeminck.
Educatief videomateriaal in het voortgezet onderwijs
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
Kennismaking.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
NBVA Congres 2008 Held van de doelgroep. Veranderende Verkoopfocus Jan van Boxtel, Directeur Verkoop Intermediaire Distributie De Goudse Verzekeringen.
Internationale handel
Persoonlijke preventie aanpak
Omzetontwikkeling Noord-Nederland, percentages bedrijven Bron: CBS, KvK, e.a. - Conjunctuurenquête Nederland COEN.
Op deze dia’s vind je een korte instructie hoe je binnen het Universiteitsnetwerk bij de Cochrane Library kan komen Gebruik de knoppen Page Up en Page.
Rapportering over loonkost en personeelseffectief beslissing VR 12/09/03 Infosessie VOI - 29 januari 2004.
Rapportering over loonkost en personeelseffectief beslissing VR 12/09/03 Infosessie MVG - 27 januari 2004.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Beleidsvoering naar groei
BROCADE BI Infodag PBS 22/04/13 Nini Vranken – Ghislain Theuwissen.
Reünistenkring Communicatiewetenschap Liesbeth Hermans 21 juni 2007.
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar Presentatie Beoordeling.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Met de complimenten van Lien
CEREBRALE PARESE Spreekbeurt van Luuk Cloosterman.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
BELGIË LOOPT ACHTER 4% Belgen surft mobiel met smartphone (Eurostat) 7% Europees gemiddelde (Eurostat) Weinig gratis hotspots MAAR! 40% Vlaamse jongeren.
6 september : verkort rooster 7 september: 60 min Spaans 2v september.
Natuurkunde overal H2 Licht en geluid
Op deze dia’s vind je een korte instructie hoe je binnen het Universiteitsnetwerk bij de Cochrane Library kan komen Gebruik de knoppen Page Up en Page.
Meer aandacht voor zorg van studenten? Wij zijn er al mee begonnen! Online platformdag passend onderwijs, 22 mei 2014 Lilian Zuiderwijk.
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
De Nederlandse economie 3 e kwartaal 2011 PROGRAMMA Opening en uitreiken persmap – Leespauze – Presentatie uitkomsten door.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
1 Conjunctuurverwachting Europa September Bron: GfK, EU-Commissie > +5 Indicator > +20 Indicator 0 aan +20 Indicator 0 aan -20 Indicator < -20 EU-totaal:
Indexcijfers Meervoudig indexcijfer Gewogen indexcijfer.
Stand van zaken in mobiele communicatie René Zeedijk | MediaScience.
1 ABP kwartaalbericht, 4 de kwartaal 2005 Roderick Munsters, Directeur Vermogensbeheer Dick Sluimers, Directeur Financiën Schiphol, 18 januari 2005.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Luci-platform. Online hulp bij je studiekeuze Maart 2015: Luci-test = oriënteringstest Oktober 2015: Uitbreiding naar het Luci-platform Vragen?
OBS Het Klokhuis Informatie over nieuwe Cito-normering 2 juni 2014.
Welkom 60 e HCC Beleggen Symposium, 13 april 2013 Thema: Handelssystemen De Veste Fondsbeheer Offline Trading Strategie.
De Nederlandse economie 3 e kwartaal 2010 PROGRAMMA Opening en uitreiken persmap – Leespauze – Presentatie uitkomsten door.
Persconferentie 12 februari 2010 De Nederlandse economie 2009 PROGRAMMA Opening en uitreiken persmap – Leespauze – Presentatie.
Managementrapportage 2 e kwartaal 2009 Gemeente Heeze-Leende.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
1 De Nederlandse economie 2e kwartaal 2009 Michiel Vergeer.
Woonvisie Vastgesteld Gemeenteraad Bergen-NH Uitwerking Woonvisie Presentatie aan raad 17 maart 2016.
1 De Nederlandse economie 3e kwartaal 2009 Michiel Vergeer.
De Australische markt ziet er ingesteld op open iets lager ondanks Wall Street bereiken van een vijf jaar hoog als het haalde uit de risico's voor's werelds.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Bijdragen RSZ(PPO). Variabelen berekening bijdrage Bijdragevoet o Privé: 32,03% (WGB) - 13,07% (WNB) - 0,10% (BB) - 0,01% (FSO) o Openbaar: 29,20% (WGB)
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Onderzoek armoede DRK Bert van Putten Directeur Telefoon:
Beste ath 4..
Doelgroepen: STER & LINDA
Beste Havo 4..
Hans van Santen, huisarts hoofdredacteur Medisch Contact
Format Kwartaalrapportage Informatiebeveiliging
Geschiedenis computer & internet
BLOKBOEK NATUUR 7 LES 5 - PLANTEN.
IRI Top Line Report Periode Strategic Insights Team
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Tarief berekenen LG
5.2 Planten groeien Deze les: Uitleg 5.2
Viral Marketing Groep A.
Transcript van de presentatie:

Rapport online bereik nieuwsmedia Op basis van Nederlands Online Bereiks Onderzoek (NOBO) Kwartaal 1 2018

Bereik online nieuwsplatforms per dag (bron: NOBO Q1 2018)

Maandbereik nieuwsmedia (Bron: NOBO kwartaal 1 2018)

Maandbereik naar online platform (Bron: NOBO kw. 1 2018)

Maandbereik in doelgroepen in % (Bron: NOBO kw. 1 2018)

Maandbereik t.o.v. vorig jaar (Bron: NOBO Q1 2017 vs Q1 2018) Lichte groei overall bereik nieuwsmerken Bereik van nieuwsmedia op smartphone is aanzienlijk gegroeid (+9%) Regiomerken hebben t.o.v. 2017 een inhaalslag gemaakt