Werken met de Digitale Toets Omgeving FaSMEd Bijeenkomst 3

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatiekunde op het Calandlyceum Margreet Tiel 24 juni 2008.
Advertisements

Gemiddelde * gemiddeld aantal punten * gemiddelde snelheid per uur
ICT tussen hoop en vrees
Co -Teaching Praktisch, actief middel in de klas voor het vergroten/versterken van het handelingsrepertoire van de leerkracht.
Sjef van Gisbergen St. Gregorius College Freudenthal Instituut Utrecht
Henk te Ronde ICT coördinator CSV. Inleiding  Onderwijs concept “Levensecht leren” Meer zelfwerkzaamheid minder doceren Samenwerken van leerlingen Combinatie.
KNAG Onderwijsdag Het belang van goede schoolexamens.
Collectief portfolio groep 3
Je kind stimuleren in zijn ontwikkeling Als je kind groot wordt,
de ouderbetrokkenheid vergroten
NVvW Wiskunde in 4 vwo in een digitale leeromgeving Paul Drijvers Freudenthal Instituut Ton Erich Oosterlicht College Carel van de Giessen Almende.
|Date faculty of behavioural and social sciences 1 Matching bij Pedagogische Wetenschappen >Pedagogische Wetenschappen: instroom jaarlijks van.
Ed van den Berg AMSTEL UvA
Welkom in groep Het laatste jaar van de basisschool!!!!!!
WELP, wat hebben we geleerd? Implementatie en ontwikkeling afsluiting studie(mid)dag.
Afsluiting van de 28 e Panama-conferentie.
Het Rekennet Een project van het Freudenthal Instituut met als doel het ondersteunen van leraren basisonderwijs bij rekenen-wiskunde Sociale Netwerk Rekenweb.
Freudenthal Instituut
1 van 10 POWERPOINT Nieuw in de Wegwijsserie: Wegwijs in PowerPoint 2007 Presentatie Ambassadeursdagen Seniorweb Door: Louise Prompers.
8 november 2012.
Digibordles de b van bos Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Projectgroep prestatie-indicatoren
Vervolgbijeenkomst 3 Feedback geven
Welkom.
Een serious game voor rekenen op het MBO
Onderzoekend leren en beroepscontexten
Informatievaardigheden
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Welkom heten en het gebruik van namen
CITO (onderdeel van het leerlingvolgsysteem)
Welkom bij Maastricht University.
Computers in scheikunde onderwijs Nataša Brouwer en Wolter Kaper AMSTEL Instituut NVON Congres 2002.
Leervragen in een PLG PLG bijeenkomst 17 november 2014
Flipping the Classroom Woudschoten Chemie Conferentie 2015 Laura van de Raa.
PMG Week 1.  Pascal van Schajik    Kantoor L
Carmen Kasser & Sophia Verstraaten Dr. Leo Kannerhuis 10 december 2015
Introductie SW-Vircamp / VIRCLASS Remmelt Veenkamp, INH This presentation reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible.
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
Revoluties in Europa. Les 4 In het Gemeentehuis Doelen van les 4 Je kunt beschrijven welke taken burgemeester, wethouders en raadsleden uitvoeren. Je.
Promoting inquiry in mathematics and science education across Europe ECENT
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
informatie over het project
Handboeken, werkboeken... bij jou thuis geleverd *
Werken met de Digitale Toets Omgeving FaSMEd Bijeenkomst 1
Presentatie EduCheck SOML
Disclosure belangen NHG spreker
Werken met de Digitale Toets Omgeving FaSMEd Bijeenkomst 2
Toetsen wij met Lef? Voorstellen
Connectief Connectief.
Wat is YourSTEK: online leeromgeving & bedrijfsinterne certificering
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Tijd Activiteit Plaats – Registratie en ontvangst UNS40
e-Exercise: blended interventie met gereduceerd face-to-face contact
WELKOM.
3L week 27: ‘Wandelen: jong geleerd, oud gedaan.’ © JL
Onderzoekend leren Werkt onderzoekend leren?
Tijd Activiteit Plaats – Registratie en ontvangst UNS40
PowerPoint Taal Bijeenkomst 6: Evalueren op leerlingniveau
Les 2: gegevens samenvatten
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Workshop leerdoelen over druk en ruimte
Open online aansluitingsmodules statistiek
PowerPoint Taal Bijeenkomst 6: Evalueren op leerlingniveau
Internet & privacy (1) Privacy (2) Internet (3) Verklaring
Taak 5 Tessa Mosselman.
Om de PowerPoint te starten:
Buitengewoon onderwijs en het inschrijvingsdecreet
Rob Goossens Wat weten we nu?.
Workshop Digitale Tools
Instructeursopleiding 2019 Tiel/Oss
Transcript van de presentatie:

Werken met de Digitale Toets Omgeving FaSMEd Bijeenkomst 3

Nabespreking Metriek en Grafieken Programma Nabespreking Metriek en Grafieken Formatief toetsen: evaluatie Laatste aandachtspunten

Reacties leerlingen na het maken van de toetsen? Nabespreking Metriek en Grafieken Reacties leerlingen na het maken van de toetsen? Wat heb je geleerd van de resultaten? Wat heb je ermee gedaan of ga je ermee doen?

Metriek

Grafieken

Vragen en ideeën voor gebruik? Nabespreking Metriek en Grafieken Vragen en ideeën voor gebruik?

Ideeën voor verdere ontwikkeling? Gebruik DTO andere klassen Evaluatie cursus Wat was nuttig? Wat was niet nuttig? Ideeën voor verdere ontwikkeling? Gebruik DTO andere klassen

vragen/problemen cursusverloop? Stuur dan een e-mail hierover naar Ten slotte vragen/problemen cursusverloop? Stuur dan een e-mail hierover naar <uw e-mail adres> vragen/problemen DTO? Stuur dan een e-mail hierover naar M.J.Abels@uu.nl (Mieke Abels)

Colofon Deze powerpoint is gemaakt door Ilona Friso-van den Bos, Mieke Abels & Marja van den Heuvel-Panhuizen Freudenthal Group, Faculty of Social and Behavioural Sciences Freudenthal Institute, Faculty of Science Utrecht University