Marketing & Management

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Collectief portfolio groep 3
Advertisements

EU Back to School Naam Gastdocent Titel / Functienaam.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback.
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Door: Saar, Victor, Lotte en Axel Maatschappelijke stage Duurzaam Eindhoven.
Het debat de opbouw.
Verslag fotosynthese. Gemaakt door: Ben Bitter, Bert Kupers Klas: SH3B
Onderzoek Werkveld Deel I: Inleiding
De weg van uitval naar succes voor een beter rendement Onderwerp scriptie, aanleiding, specifieke doelgroep, toepassing breder.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
inleiding leesvaardigheid Leesstrategieën & schrijfdoel
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Rapportage.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
OC ECONOMIE ZESDE JAAR Maandag 26 okt 2015.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 12 Hafida El- Gharbaoui.
Bestaan buitenaardse wezens?. Een filmpje! Chileense-bergtop-maakt-ruimte-voor- telescoop
Pag 65 t/m 77. Wat gaan we doen vandaag? Korte herhaling Huiswerk nakijken Werken aan ondernemendheid voor Dummies.
Opdracht 26 Uiteenzetting schrijven
Marktonderzoek © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv College 3 Hoofdstuk 5 Kwalitatief marktonderzoek Hoofdstuk 15 Rapporteren over marktonderzoek.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Brainstormen in het ixperium Les over goede onderzoeksvragen.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
MARKTONDERZOEK Deskresearch Field research Enquetes Diepte-interview.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
INFORMATIE 2.8 HET SCHRIJVEN VAN JE ENQUÊTEVERSLAG.
Les cours de Français HB groep.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
3F maken van een verslag.
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Rob Goossens Wat weten we nog?.
NISZ studiemiddag Scholing van werkenden
4 havo Schrijflijn les 4
H1, H2, H3 Nieuw nederlands Klas 3
Les 1: Introductie Marketing
Les: H.3 Het marketingplan
Inleiding in de ontwikkelingspsychologie
Marketing Week 2, les 1 Enquêtevragen maken.
Leren van leerlingen en de opbouw van een les
Marketing Week 1, les 2 De onderzoeksvraag.
Marketing Week 1 Les 1 Introductie opdracht Marktonderzoek.
Marketing Week 7 les 1.
Opdracht interview Ouderen & Technologie
Marketing & Management
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Marketing Week 8.
‘In veilige handen’ Welkom en kennismaking
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 3.
Tarief berekenen LG32 IBS 2.3 – les 5.
Kennissessie ‘Samen naar een groter publieksbereik’ - 14 juni 2018
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 4.
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 2.
Observeren Les 7.
Tarief berekenen LG32 IBS 2.3 – les 2.
Transcript van de presentatie:

Marketing & Management 2017 2018 Informatie laatste lesweek schooljaar

Informatie Marketing Informatie Management Vragen?

1. Verwerken van resultaten Marketing 2017 2018 1. Verwerken van resultaten # Eerst alle antwoorden ‘verwerken’ (tellen) # Deze verwerken in tabel/grafiek/diagram (excel!?) # Uitlichten resultaat van 1 vraag met combinatie van: Man/vrouw (1) Leeftijdscategorie (2) Vraag x (3) Bv. Van de mannelijke (1) 17-jarigen (2) vond iedereen de service heel slecht (3)

2. Opbouw van het eindverslag Marketing 2016 2017 2. Opbouw van het eindverslag pag. Inhoudsopgave 1 Inleiding (onderwerp / onderzoeksvraag / populatie) 0,5 H 1 De Enquêtevragen 2 H 2 De resultaten 2 Conclusie (*) inhoudelijk 1 Reflectie (**) individueel + groep 1

# Welke vragen zouden jullie anders ‘stellen’ + waarom? Marketing 2017 2018 (*) Conclusie # Conclusie mbt onderzoeksvraag (kort samengevat + enkele opvallende resultaten) (**) Evaluatie # Welke vragen zouden jullie anders ‘stellen’ + waarom? # Wat heb je van deze opdracht geleerd (individueel)