Social Media Eindcriteria SM-plan

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatiestrategie
Advertisements

21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Vierde ervaringsuitwisseling “Competent van kop tot teen!” 8 april 2010 Lieselore Beckers & Isabelle De Wispeleir VIVO vzw ompetent van kop tot teen !
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
Nieuw relatiemanagement / scrm
S.O.R. Strategische Oriëntatie Ronde
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010 Competenties en VTO beleid Een degustatie van instrumenten Joke Sweygers Patricia Van Dessel VIVO vzw.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
IDEAMANAGEMENT & FB ACADEMY RENE BLOK HANS MICHIELSEN.
Social Media Reputation.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Wie zijn we Onze aanpak Voorbeelden. WorksWell is een creatief bureau dat zich heeft gespecialiseerd in de ontwikkeling van presentaties. WorksWell heeft.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Les 5 – Goed doen 2.0.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Social Media Les 5: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Parallelsessie Duurzame Inzetbaarheid en Happy Library 22 januari 2015
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Sociale media bij HR & jobs
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 2 Mijn idee!
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Leerlingen en social media
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Media is er altijd en overal
Sociale media inzetten
Social Media & Sport Deel I
Media is er altijd en overal
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Mini-onderneming.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
What will you do to change the
Mini-onderneming.
Het 24 spel.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Bussines Model Innovator
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Social Media Eindcriteria SM-plan Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Social Media Eindcriteria SM-plan

SM-plan (1) Probleemstelling/dilemma/inzicht bedrijf (Social Media) Doelstelling (Social media) Wat zijn merkwaarden van het bedrijf? Hoe is je bedrijf gepositioneerd ten opzichte van andere bedrijven/concurrenten? Wat zijn dan de ‘hooks’ voor jouw bedrijf? Doelgroep-analyse (moodboard) aan de hand van 7-C 2

SM-plan (2) Kanalen: welke kanalen zijn interessant voor je doelgroep (specifiek) Waardevolle / relevante informatie? Denk aan nieuwsitems. Wat zouden relevante tweets kunnen zijn? FB? Bedenk een aantal tweets / posts Hoe verzamel je nog meer ‘aanhangers’/ fans voor elk van de SM-kanalen? 3

SM-plan (3) Storytelling: In hoeverre deelt jouw organisatie op dit moment verhalen? Op welke manier? Blogging: wel / niet? Interessante topcs? Werk 2 blogs uit (voor je plan) SM-functies: Op welke speel je in? En waarom? The buzz/ viral/content, hoe zou dat eruit kunnen zien? Idee? Storyboard? Hoe zorg je voor deelwaardigheid? 4

Beoordeling Presentatie max 7 min. Brainstormproces Creativiteit, inventiviteit en relevantie Laat zien welke keuzes gemaakt zijn en vooral waarom? Waarom denk je dat deze strategie werkt? What’s the story?

Docs / PPT te vinden op: www.docsupload.wordpress.com M: 06 48444736 E: joehs@hr.nl 6