Functioneel beheer middag BiSL professionalisering 5 november 2015 Ellis Ruhlmann – Penders (FEZ) Nadia Oumnad (CES) Guido van de Zweerde (ICTS) Frank Snels (UIM) Duuk Baten
Doelstelling en invulling bijeenkomsten Doel bijeenkomsten: Onderlinge afstemming tussen Functioneel Beheer clusters op de UT. Weet hebben van elkaars plannen (releases/wijzigingen op systemen en processen) en activiteiten, ervaringen uitwisselen en leren van elkaars successen en verbeterpunten, en zo mogelijk uniformeren van werkwijzen. Universitair Informatie Management organiseert de bijeenkomst een paar keer per jaar en fungeert als secretaris. De rol van voorzitter rouleert onder de Functioneel beheer clusters Doelgroep: Functioneel Beheerders, informatiemanagers en relevante ICTS medewerkers Om zorg te dragen voor goede bijeenkomsten wordt een agendacommissie samengesteld Functioneel beheer middag 5 november 2015
Welkom 12.00 Lunch 12:30 Opening Luuk Geurts, Radboud Universiteit, BiSLCall afhandeling in TopDesk Sander Smit, projectleider ICTS, Stand van zaken implementatie en uitrol Planon 13.40 Pauze 13.45 Presentaties diensten testen 15.15 Intro breakout + Pauze Break-out, bespreken vooraf ingediende best practises en verbeterpunten 16:15 Plenaire terugkoppeling 16:30 Afsluiting Evaluatie bijeenkomst en suggestie voor onderwerpen zijn van harte welkom (evaluatie / ideeënbus). Functioneel beheer middag 5 november 2015
Break-out Maak groepen: minimaal 4 personen, maximaal 7 Kies bij voorkeur medewerkers die je onvoldoende kent Maak een flipover en presenteer dit aan de andere groepen Aanpak: Bespreek de hand-out en de presentaties die je hebt gehoord. Probeer een best practice te koppelen aan een verbeterpunt. (Op de flipover) Wat is er nodig om verbeterpunten te realiseren ? Kijk niet alleen naar je eigen dienst of werkzaamheden. (Op de flipover) Suggesties voor de volgende keer ?
Vragen rpen zijn van harte welkom (evaluatie / ideeënbus). Functioneel beheer middag 26 maart 2015