Beïnvloedingsregel aanwezig?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Deze presentatie gaat over:A.D.H.D
Advertisements

De Borenstandaard Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Montage van een spieverbinding
Usability analyse.
Geautomatiseerd meten
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
© 2010 | Noordhoff Uitgevers bv De douche en combiketel van mevrouw Veenstra Naar volgende dia.
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
© Noordhoff UitgeversSalesmanagement. © Noordhoff UitgeversSalesmanagement.
Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers. Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
De Fotostandaard Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
MIG/MAG-lassen Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Boekensteun Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Tafelspanklem (Deelopdracht draaien)
De gasboiler van meneer Janssen
© 2010 | Noordhoff Uitgevers bv De CV-installatie van meneer Smelt Naar volgende dia.
Het ligbad van de familie Waterman
Plantenhanger (deelopdracht constructiewerk)
De Pennenhouder Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Naam: Presentatie over Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Presentatie over : honden
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Social Media.
Co-schap huisartsgeneeskunde Je naam datum
© Noordhoff UitgeversSalesmanagement. © Noordhoff UitgeversSalesmanagement.
PowerPoint presentatie over de Groninger Blaarkop koe.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Speakersteun (deel 2) Naar volgende dia
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
De uitstortgootsteen van de familie De Graaff
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Doelgroeponderzoek Ouders die hun kinderen naar school of naar de sportvereniging brengen met de auto 1 op de 3 kinderen wordt met de auto naar school.
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
Civic Crowdfunding Wat levert het op?. Wat is crowdfunding? Crowdfuning is: Het ophalen van een geldbedrag door bijdragen uit / van een groep mensen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Eindtoets taal Oefenreeks 9 Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
MEDIAWIJSHEID LES 1 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Wie ben ik? o Lessen Mediawijsheid Les 1: Zoeken op het internet. Herkennen van betwouwbare sites Les.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Herfst Dieren in de tuin.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Voeg hier een foto van het product in
7.3 De product-som-methode Drie manieren om in factoren te ontbinden
7.2 Buiten haakjes brengen Ontbinden in factoren
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
2.4 Breuken vermenigvuldigen en delen Delen door een breuk
humor in reclame, werkt dat ?
Grafiek van lineaire formule
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Beveiligingsbewustzijn op een speelse wijze
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
Hoofdstuk 4 Taalverzorging
Transcript van de presentatie:

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Ze een schattig dier hebben gebruikt wat sympathie opwekt, en je een beetje in de kerstsfeer brengt. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 1 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Het ook weer een wat grappige reclame is waarbij een kleine jongen word gebruikt die door het product beter word in zijn ding. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 2 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Het een indrukwekkende reclame is die zich afspeelt in de ruimte. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 3 van 5

Beïnvloedingsregel aanwezig? NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2 Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving.   Beïnvloedingsregel aanwezig? niet een beetje sterk wederkerigheid  x consistentie sociale bewijskracht sympathie schaarste autoriteit Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, omdat ... Er hamsters worden gebruikt en het een sfeervolle reclame is. Je krijgt een hamster bij elke 15,- dus lokt dit mensen ook. © Noordhoff Uitgevers 2015 dia 4 van 5