Financieel 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Advertisements

Project “Efteling Defense”
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Branche analyse Boekhandels 2014
Financiering en inkoop
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Goederen en inkoop H7 Rendement inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
Personeel en organisatie
HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Budgetteren H4 Managementinformatiesystemen Filiaalmanager.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Ondernemen moet je doen
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Introductie tot het boekenvak: De boekhandel, een bedrijfseconomische benadering.
Bent u opzoek naar een ring: … voor een bruiloft? … voor een verloving? …voor een speciaal iemand?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Financiering Hoofdstuk 3 Verschillenanalyse. Inhoud 1 Het resultaat van een onderneming berekenen 2 Begrotingen en budgetten 3 Verschillenanalyse 4 Financiële.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Klanttevredenheidsonderzoek
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Burgerhout Bruist Editie 2017.
BTW = Belasting toegevoegde waarde
Welkom Havo 5..
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale Media Naam: Sara Camara School: Grotius College Klas: J1A
Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer
Voorraadbeheer Hoofdstuk 2 Beheren.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Financieel 1.
Hoofdstuk Omzet, kosten, winst
Hoofdstuk Omzet in kengetallen
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Hoofdstuk De exploitatiebegroting (exploitatiebudget)
Financieel 2.
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
in omnichannel retail van de toekomst
Hoofdstuk Kosten indelen
Goederenstroom en voorraadbeheer
Financieel 2.
Financieel 1.
Hoofdstuk 3 De winkel verzorgen
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom Voorraadbeheer.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Ontvangt en verwerkt goederen
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 3 Inkoopwaarde van de omzet
Financieel 2.
Vakman ondernemer – Financieel plan
Goederenstroom en voorraadbeheer
Studiefinanciering: dat regel je zo
Hoofdstuk 8 Online bestellingen
Bedrijfsadministratie
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hoofdstuk 6 Hoe ga ik dat financieel doen?
Hospitality en voorraadbeheer
Weer in de lift.
Transcript van de presentatie:

Financieel 1

Hoofdstuk 3 Omzet en voorraad in kengetallen Waarom is een online ‘uithangbord’ in de vorm van een website of een webshop niet altijd voldoende om meer omzet te halen? Kunnen sociale media worden ingezet om de omzet te verhogen? Waarom wel of niet? De kosten voor een fysieke winkel kunnen behoorlijk oplopen. Zou je die kosten als ondernemer willen maken? Waarom wel of niet?

Wat ga ik nu leren? 3.1 Omzetkengetallen 3.2 Voorraadkengetallen

Omzetkengetallen Veelgebruikte omzetkengetallen in de retail Hoofdstuk 3 Omzet en voorraad in kengetallen Omzetkengetallen Veelgebruikte omzetkengetallen in de retail Omzet per vierkante meter winkelvloeroppervlakte Omzet per fulltimemedewerker of per gewerkt uur

Hoofdstuk 3 Omzet en voorraad in kengetallen Voorraadkengetallen

Hoofdstuk 3 Omzet en voorraad in kengetallen Voorraadefficiency