Week 1, les 4
Tot vijf tellen Uitdaging: ALLE LEERLINGEN ROEPEN DE NUMMERS 1 T/M 5 ZONDER DAT ER TWEE TEGELIJK ROEPEN Spelregels: Iedereen kan een cijfer opzeggen (1 t/m 5) De cijfers moeten in volgorde opgezegd worden Als twee leerlingen dezelfde cijfers tegelijk roepen moet er opnieuw begonnen worden. De spelleider steekt zijn hand op als hij of zij twee leerlingen tegelijk hoort praten
Blok 1 les 4 Je leert te solliciteren naar taken. De takencommissie verdeelt de taken op basis van de sollicitaties.
Waaruit bestaat een goede sollicitatie?
Denk alvast na of je in de sollicitatiecommissie wil opdracht Vul werkblad 4.1 in = solicitatiebriefjes helpende handjes Versier een knijper met je naam Denk alvast na of je in de sollicitatiecommissie wil
De sollicitatiecommissie - zet de takenlijst op papier - neemt de sollicitatiebriefjes door - maakt een verdeling - bedenkt wat te doen met taken waar niemand zich voor heeft opgegeven (bijvoorbeeld leerlingen daar gericht naar vragen - bedenkt een rouleersysteem - presenteert de taakverdeling (en eventueel rouleersysteem) aan de groep
Evaluatie : Is het doel behaald? Wat hebben we geleerd? Wat ging er goed? Wat ging er minder goed? Vooruitblik: In de volgende les gaan we het hebben over opstekers, tips en afbrekers
De woorden voor de woordmuur zijn: Solliciteren De commissie
Afsluiter Wie stond er niet op de foto en nu wel? 1 fotograaf 10 fotomodellen voor de foto 1 fotomodel erbij als de fotograaf op de gang is