Week 1, les 4.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
JE HOORT ERBIJ! Een spel ter bevordering van de integratie en acceptatie van leerlingen met autisme in het basis- en voortgezetonderwijs.
Advertisements

“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Verdeel het woord in lettergrepen
Ronde 1: aan het werk gaan.
Leswijzer Nieuwsbegrip
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Redactioneel schrijven Les 1
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Wat gaan we leren in groep 5
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 4 groep 6 leerdoel: Je kunt cijferend optellen.
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 1 groep 6 leerdoel: Doel 1:
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’
Nederlands Les 17 Herhaling van het hele jaar Leuk he.
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’
Woordenschat groep 5, thema 6, les 5
Project “Horizon Verbreden”
Snelcurcus leerstofzuigen
Welkom bij de Raketten en de Ruimtevaarders.
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
Module Grammatica K3 zinsontleding.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Sleutels, codes en aanwijzingen
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Differentiëren & klassenmanagement
Inhoudsopgave Hoe ziet ons ritmisch weekplan eruit? Instructie en werk Project Blokperiode Spel Kring Viering Goed voor mekaar Vragen?
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Regionale bijeenkomst Arnhem een impressie.
Presentatie ouderbijeenkomst
De Vreedzame school Ouderavond 17 maart 2009 Het Klinket Welkom!
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Verschillende delen 1 Korintiërs 12:14-20 Opdracht:
handen tegen armoede 17/10 – 10u - Steenberg
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Spot en satire in de middeleeuwen
Week 1, les 3.
Week 1, les 10 Ga zitten in de kring.
Week 1, les 5.
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Goedemorgen.
Les 5: Het marketingplan
Sleutels, codes en aanwijzingen
Didactische structuren
Dagboekfragment Ceremonie, Bali
volgende bladzijde terug
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
Les 3: regels en afspraken met de klas
blok 1 les 4: samen praten samen leren
Social media Wat deel je wel en niet?.
Presentatie VMBO 1&2.
Presentatie Groep 7 & 8.
Hoe gaat het met jouw stad?
Blok 3 les 5.
foto 1:(kasteel) foto 2: torenkamer foto 3: foto 4: Nummer t/m 24.
volgende bladzijde terug Wat heb je nodig?
En natuurlijk wat opdrachten uit het huiswerk
Transcript van de presentatie:

Week 1, les 4

Tot vijf tellen Uitdaging: ALLE LEERLINGEN ROEPEN DE NUMMERS 1 T/M 5 ZONDER DAT ER TWEE TEGELIJK ROEPEN Spelregels: Iedereen kan een cijfer opzeggen (1 t/m 5) De cijfers moeten in volgorde opgezegd worden Als twee leerlingen dezelfde cijfers tegelijk roepen moet er opnieuw begonnen worden. De spelleider steekt zijn hand op als hij of zij twee leerlingen tegelijk hoort praten

Blok 1 les 4 Je leert te solliciteren naar taken. De takencommissie verdeelt de taken op basis van de sollicitaties.

Waaruit bestaat een goede sollicitatie?

Denk alvast na of je in de sollicitatiecommissie wil opdracht Vul werkblad 4.1 in = solicitatiebriefjes helpende handjes Versier een knijper met je naam Denk alvast na of je in de sollicitatiecommissie wil

De sollicitatiecommissie - zet de takenlijst op papier - neemt de sollicitatiebriefjes door - maakt een verdeling - bedenkt wat te doen met taken waar niemand zich voor heeft opgegeven (bijvoorbeeld leerlingen daar gericht naar vragen - bedenkt een rouleersysteem - presenteert de taakverdeling (en eventueel rouleersysteem) aan de groep

Evaluatie : Is het doel behaald? Wat hebben we geleerd? Wat ging er goed? Wat ging er minder goed? Vooruitblik: In de volgende les gaan we het hebben over opstekers, tips en afbrekers

De woorden voor de woordmuur zijn: Solliciteren De commissie

Afsluiter Wie stond er niet op de foto en nu wel? 1 fotograaf 10 fotomodellen voor de foto 1 fotomodel erbij als de fotograaf op de gang is