Groepsraad 10 augustus 2012 Groepsraad 10 aug 2012.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BBC Wytewa vzw Aanpak nieuw seizoen. Wat mag je van deze presentatie verwachten • Huidige situatie • Wie heeft zich huidig aangeboden om zijn.
Advertisements

Maandbrief Jins April Zondag 4 april Het is Pasen! We hebben het natuurlijk allemaal te druk met paaseitjes zoeken (en opeten natuurlijk) dus is.
Kampvoorbereidingen Scouts Kieldrecht 17/05/2013.
FONDS OP MAAT Interdistrictsraad Gouw Limburg 27 maart 2010.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Scoutskamp Ruiselede 12 – 18 juli. 1. Hoe gaan we op kamp? De bagage wordt verwacht op 11 juli 2007 om 9u aan het lokaal. Deze wordt vervoerd met een.
Thuis leren en studeren. Tip Oktober © Have Tip November Tip December Tip Januari Tip Februari Tip Maart Tip April.
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Gezond oud worden KLANKBORDGROEP Donderdag 6 juni 2013 AANVANG 13:30 UUR RECREATIERUIMTE.
Terugkoppeling Heidedag januari Heidedag januari 2010 terugblik Thema: Kijk naar binnen, kijk naar buiten, en vooruit Sterkte en zwakte van OSC’45.
Gidsen Scouting Boxtel
Leerlingenraad… eventjes de ouders informeren
Welkom!.
Algemene vergadering Team Fortuna
Informatie presentatie Jeugd
Damme en Knokke-Heist VOORSTELLING THUISZORGPLATFORM.
Onthaal Nieuwe gouwers Verbond Gouw.
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006. Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes.
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
Personeelsessie LOKO.
JINFO ’
Efficiënt vergaderen…
Ouder INFO avond JCIE & TJC 30 september 2015 vv ‘t Vliegdorp JCIE.
INFO AVOND 13 Oktober Welkomstwoordje van Benny.
JEUGDCLUB SCHAKEN TURNHOUT
“Digi-bord toepassing sollicitatietraining” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Tom, Trainer.
KRAK-BOEM KAPOEN OUDERAVOND 15 OKTOBER SCOUTSJAAR
29 januari Agenda Wie zijn wij Werking bestuur Werking werkgroepen Aanwezigheden Externe samenwerkingen Richtlijnen Oproep.
Welkom!! Namens de Ouderraad. Wat is een ouderraad? We zijn een groep enthousiaste ouders die graag iets extra betekenen voor de school en de kinderen.
Scouting Wijnegem 99 e Parsifal INFOAVOND
Groepsvereniging & Beheerstichting. Je hebt een Scouting groepsvereniging, maar wat nu …….? Kennisnetwerk Scouting Nederland.
Intensieve contextbegeleiding "De Vuurvogel" Informatiebrochure voor de jongere Hallo daar! Dit is onze informatiebrochure. Lees hem aandachtig door en.
KAMP NEERPELT 2016 Infovergadering ouders, kapoenen, welpen, jv’s en givers 8/05/2016.
Kamp 2016 Jongenschiro Merksplas. Locatie Vertrek  Kerels & Aspiranten vertrekken zaterdag 9 juli 2016  Toppers Vertrekken Zondag 10 juli 2016  Rakkers.
SPEELPLEIN DE MIRKENS OPGELET ! JEUGDWERKING KAN VERSLAVEND ZIJN!
Jinfo-avond jaartje ‘99 30 augustus Agenda 1.Voorstelling leiding 2.Planning v/h jaar 3.Buitenlands Kamp 4.Acties 5.financieel 6.Administratie 7.Praktische.
Budg€t Fun.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Welkom!! Namens de Ouderraad.
-organiseren van eetfestijnen -evenementen voor derden
Sneeuwklassen Info 11 oktober 2016
kennis- en informatieavond leerjaar 2 september schooljaar
Van harte WELKOM op INDABA
Connect to Smile vzw Algemene vergadering 13/11/2016
Activiteiten voor misdienaars
<Naam van jouw Scoutinggroep>
Beleids plan Beleidsplan wat in het Grommertje staat is richting gevend. Bestuur wil graag uw mening weten. De uitgangspunten / keuzes van.
WELKOM! 1.
Training Vergaderen Een project van: In opdracht van:
Blik op de toekomst.
INFO-AVOND WELKOM ! Anke Jacobs Hanne Duchateau Jelle Pauwels
Klj kamp 2018 Baal (tremelo).
JRKalendertje ALGEMENE INFO trooper.be/jrkaalter BOOMGAARD 1
Groepsraad 29 september 2012 Hoplaké.
Infoavond vormselvoorbereiding
Chiro Mozaïekske Welkom
Kapoenen.
Euroklassen : klasuitwisselingsproject
Groepsraad Vrijdag 26 april 2013.
Kantinecommissie Voorlichtingsavond 5 en 12 september 2018
Scouts Casa Oostduinkerke
Infovergadering ouders, kapoenen, welpen en jv’s 28/04/2019
Groepsraad Vrijdag augustus 2013.
Infovergadering ouders, kapoenen, welpen en jv’s 28/04/2019
Groot Kamp 2019.
Groepsraad 30 nov 2012 Welgekomen!.
Klj kamp 2019 KALMTHOUT.
Groot Kamp 2019.
Vormselvoorbereiding 2019
Informatieavond voor de ouders van de leerlingen van H3C
Transcript van de presentatie:

Groepsraad 10 augustus 2012 Groepsraad 10 aug 2012

Agenda Verloop groepsraad Ondersteunende instanties Afgelopen evenementen Toekomstige evenementen Werkjaar 2012-2013 MM/Penning/Bar/WAB/Infootje Persoonlijke puntjes Groepsraad 10 aug 2012

Verloop groepsraad Groepsraad= samenkomst met de volledige leidingsgroep om zaken te bespreken: *Afgelopen evenementen *Toekomstige evenementen *Wekelijkse werking *Persoonlijke puntjes Groepsraad= constructief en efficiënt vergaderen *Groepsleiding laten (uit)spreken *Aandachtig zijn *Kletsen is voor in de bar 1e groepsraad= lange en zware groepsraad Enkele afspraken: Geen gsm (gsm=bak, die avond te zetten, betalen via de bar) Drank & eten: enkel tijdens pauzes iets bestellen, meer pauzes voorzien Luisteren naar elkaar, respect voor elkaar, laten uitspreken Vanaf 10min te laat toekomen zonder verwittiging (de vorige dag) = bak, die avond te zetten Groeps laten spreken, het woord vragen, niet kriskras door elkaar Gebruik je gezond verstand! ² Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties VZW VZW= Vereniging Zonder Winstoogmerk Nieuwe lokalen beheren & verhuren 1) AV Jaarlijkse vergadering Stelt Raad van Bestuur 2) Raad van Bestuur Maandelijkse vergadering 3 jaar-termijn Werkende leden van de VZW Scouts door groepsleiding vertegenwoordigd Doel van de VZW: (Financiële) ondersteuning van de scouts Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties Afspraken met de VZW Bedden opzetten en afbreken Stilte tijdens de verhuring Nieuwe lokalen proper en intact houden Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties STAM Ervaring doorgeven ( klimmen, materiaal, ..) Leiding geven indien nodig Meehelpen met algemene activiteiten Leidingsweekend organiseren stam@scoutsknokke.be  De werking van de STAM ligt nog niet helemaal vast. Tegen planweekend meer daaromtrent. Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties T’Stad 1) Gemeente Knokke-Heist Subsidies : penning, evenementen, kasticketjes Kampvervoer: ongv 5000 euro voor de scouts 2) Jeugdraad Materiaal huren: gratis, via site aanvragen, woensdagavond afhalen Evenementen (freexz, lollipop,..) Dag van de jeugdbeweging: ontbijt, avond Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties District Onderverdeling van de scoutsgroepen District Duinse Polders: Blankenberge, Zeebrugge, Wenduine, Beernem, Knokke DC’s: Jeroen, Ignace, Ruben *District leiden & begeleiden *Activiteiten ( weekendje, flogga, *Groepsverkiezing, praatcafé, districtactiviteit) FB-pagina Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties Gouw Gouw Noordzee: Duinse polders, Brugse Vrije, De Kelle, Houtland Overkoepeling van Districten Gouwcommissarissen Activiteiten (sjornacht,..) FB-pagina  Normaal verandert de structuur van de scouts vanaf 2013-2014. Info daarover op aanvraag bij de groeps. Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties Vrienden van de scouts Financiële ondersteuning Ouders van gasten en leiding Organiseren BBQ Los van de scouts Hulp bij scouts-In, thema-avond, .. vriendenvandescouts@scoutsknokke.be Verkoop uniformen, dassen, tekentjes en PULLS! Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties Parochie Eigendom lokalen Herstel lokalen Kerkfabriek Groepsraad 10 aug 2012

Ondersteunende instanties Heilig-Hart school Contact Directrice Wij mogen speelplaats, gang en toiletten gebruiken Voorwaarde: terug proper na ELKE vergadering Systeem opkuisen gang (later meer) Groepsraad 10 aug 2012

Afgelopen evenementen Kamp: reeds besproken op leidingskader Enevelop JG/ JV Lollipop: reacties (kort) Leidingskader: reacties (kort) Groeps: Jammer van gsm-gebruik Groeps: Jammer van de JIN Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Kort overzicht: Ledenwerving HO aka Herfstontmoeting Vrije tijdsmarkt Scouts-IN BBQ Zeepkistenrace Freexz Dag van de jeugdbeweging Show 2014 Planweekend SGV-activiteiten (opleidingen)  Datums vastleggen via doodle. Als je niet antwoordt, dan heb je zelf pech! Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Ledenwerving Situatie: Streefdoel ( elke tak krijgt apart een mail) Kapoenen: aanwerven Wouters: ‘aanwerven’ JV’s: problematisch qua aantal JG’s: stabiele groep Givers: groep behouden Jin: 10 jinners, goeie scoutsers Leiding: grote plezante groep Vorige jaar 10 gasten minder dan jaar daarvoor Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Ledenwerving Comité= organiseren van activiteiten Doel: scouts aantrekkelijk maken, promoten Activiteiten om leden te werven: Rondgaan scholen: week 3 – 7 sept (comité) Vrijetijdsmarkt: zondag 9 sept , 10u-12u, Stadhuis Scouts-IN: Zondag 9 sept, later meer Posters: datums vastleggen (comité) Vriendjesdag: elke tak apart (ev vriendjesweekends (kapoenen, wouters? ) ) Freexz: Zaterdag 13 oktober, later meer Uniform & pull (kneistival) Nieuwe activiteiten (comité) Heilig-Hartschool (comité) Update: vrijdag 24 aug: lijst scholen, datums, indeling Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Ledenwerving Iron-KID Zaterdag 25 aug Betaald Reclame scouts  JIN? Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Herfstontmoeting Weekend 31/1/2 sept Samenkomst van alle leiding (Vlaanderen) Alle info op de site van SGV Zelf inschrijven op de site, deadline 28 aug Zeer leuk, leerrijk, start van het nieuwe jaar Vanuit district iets georganiseerd Wordt bijna helemaal terugbetaald door Knokke-Heist, regelen met penning in de week erna. Anders niet meer mogelijk! Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Vrije tijdsmarkt Zondag 9 sept, 10u-12u Alle Knokse verenigingen stellen zich voor Één tafel beschikbaar, vooral ouder publiek Stafkaart, kompas, knopen, walkie-talkie, scoutsvlag, .. Scouts-IN op zelfde dag Promoten scouts-IN Min twee personen: …… Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Scouts-IN Zondag 9 sept van 10u tot 16u Tuinen van scharpoord Zelfde concept als vorige jaren Vullen camion (datum?) Opbouw zaterdag (HELE dag) Opbouw&afbraak&legen camion Zondag(7u tot 20u) Doel: start nieuw scoutsjaar + werving Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Scouts-IN Comité: Tibo, Berkein, …… , …….. Reeds veel voorbereid (dank daarvoor! ) Promoten via posters&flyers (scholen) via FB via Infootje via flyer bij inschrijven LUNCHPAKKET DOOR DE GASTEN ZELF (infootje!) MAAR GRATIS 4 UURTJE Update: vrijdag 24 augustus: volledige uitwerking Groepsraad 10 aug 2012

1 sjorconstructies 2 hoogteparcour 3 Springkasteel 4 speleobox 5 deathride & valtoren 6 materiaal tent 2 6 4 3 5 1

Toekomstige evenementen BBQ Zaterdag 6 oktober Georganiseerd door Vrienden van de Scouts Leiding kan BBQ tegen schappelijke prijs (18u) Leiding helpt mee (19u-.. (ongv 24u)) Afterparty (bar) Drank (nog te regelen met VvdS) Tekenwedstrijd? (sponsering AS adventure) Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Zeepkistenrace Zondag 7 oktober Jeugdraad evenement Vanaf JG’s, JV’s, Givers Niet verplicht, veel werk, ‘saai’ voor de gasten Budget bespreekbaar, sowieso beperkt Dag ná de BBQ en pas eerste echte scoutsvergadering Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Freexz (= nieuwe roefel) Zaterdag 13 oktober (van 8u tot 18u) Jeugdraad evenement Verplichte hulp van leiding (subsidies) Afsluiter freexz @ Depot, iedereen aanwezig! Afterparty (@verzet, 19u) (gratis eten en enkele drankjes) Vrijdag 12 okt briefing ( @ Marge, 20u) Is ook soort van werving (scouts-hemd aan) Beloning= weekendje naar Chouffe Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Dag & Nacht van de Jeugdbeweging Vrijdag 19 oktober Hemd en das naar de les Ontbijt vd Jeugdraad in Knokke & Heist Verplichte hulp van eerstejaars en pendelaars Gent: ontbijt op t ’ Zuid/ Sint-Pietersplein Nacht van de jeugdbeweging: *Jeugdraad evenementen *Kleine bijdrage, groot feest met alle jeugdbew. Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen SHOW 2014 Vrijdag 14 en zaterdag 15 februari 2014 Waarom? *Traditie *Groepsgevoel *Keuze groeps (& gasten, leiding, ouders) *Weersonafhankelijk Scouts-IN straat? *Nog mogelijk *Geen sponsoring (waardoor moeilijk te verwezenlijken) *Thema-avond sowieso georganiseerd (2de sem) Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen SHOW 2014 Zondag 9 februari repetitie (licht & geluid afstellen, ev generale) Woensdag 12 februari generale repetitie Show= 1ste semester, 2de semester= gewoon scouts-jaar Ideeën showthema altijd welkom! (heel belangrijk!) Vanaf zomer 2013 zal er comité worden opgericht, thema gekozen worden, etc. Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen Planweekend Datum: doodle  28/29/30 sept 2de groepsraad Dikke fête Hopelijk iedereen aanwezig Locatie: Ninove  Slechts 15 mensen (van de 31) hebben gereageerd. Ons maakt het niet, het is voor jullie dat we een doodle maken! Groepsraad 10 aug 2012

Toekomstige evenementen SGV-activiteiten 23 september techniekendag: materiaal 10 maart techniekendag: kabelbanen 10 maart techniekendag: pionieren basis 23 juni techniekendag: kampconstructies 23 juni techniekendag: kabelbanen    Op planweekend geven we jullie een overzicht van andere activiteiten en datums. Groepsraad 10 aug 2012

Animatie site-leidingslokaal Pass: sirooi Groepsraad 10 aug 2012

Animatie site-beheer Groepsraad 10 aug 2012

Animatie-groepsadministratie Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Jaarthema SCOUTING? GEWOON DOEN! Willen we dat wijzelf, onze leden en onze omgeving trots op scouting zijn (en blijven), dan mag ons engagement niet bij woorden blijven. Actie dus: Scouting? Gewoon doen! Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Justine & Mathieu Communicatie naar leiding, ouders, gasten,… Geen leiding, wel actief meewerken Opvolgen van het takken & de vergaderingen Administratie Aanspreekpunt bij problemen/vragen Agenda bijhouden Communicatie via mail, FB, sms WE VERWACHTEN EEN ANTWOORD, hoe kort ook Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Leiding- verwachtingen TAKKEN: vrijdagavond Verplicht takken ( spreek een vast uur af (bv 20u30) ) Efficiënt & creatief vergaderen Beter taksfeer Afspreken datums infootje + INHOUD!! Wees creatief in je spel, gebruik actua (oorlog, moord, ontslagen, ..) Vergeet de scouts-waarde niet maar durf ook mee te gaan in de leefwereld van de gasten Tak-formulier: sterk aanbevolen ( handig voor takken & materiaal ) Takraadmap gebruiken: ze zijn helemaal hervult Takformulier,verzekeringspapieren Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Leiding- verwachtingen Vergadering geven: zondag Om 13u55 alle leiding op de speelplaats! Spel kort voorbereiden Alle leiding op de hoogte van het spel 1 iemand legt het spel uit, niet met zeventien tegelijk Pas naar boven als alle gasten weg zijn Materiaal mee naar boven (systeem MM’s) Jongere takken: SPREEK MET DE OUDERS IEDEREEN IN HEMD, DAS EN KORTE GROENE BROEK/ROK! (geen jeans, lange broek mag bij duisternis) Zondag met de fiets naar de scouts! Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Leiding- verwachtingen Algemene activiteiten: BBQ, Freexz,.. Drankgebruik Iedereen verantwoordelijk voor zichzelf Niet vóór activiteit & als gasten wakker zijn Geen excuus What happens in de scouts, stays in de scouts Respect voor elkaar & materiaal Kijk eerst naar jezelf en eigen tak. Bij kritiek of problemen, spreek ons aan. Pak een pint met de persoon in kwestie. Vertegenwoordiger van de scouts (altijd & overal) Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Leiding-verwachtingen: Kuisen gang, speelplaats & toiletten Iedere tak verantwoordelijk voor eigen materiaal & vuil (bv. zand op trap) Maandelijkse 1 tak eindverantwoordelijk Niet altijd zelf kuisen, maar de tak in kwestie aanspreken Lijst wordt uitgehangen in bar & gang Wij betalen 40 euro aan een kuisploeg indien de gang niet proper is. Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Takleiding-verwachting Eindverantwoordelijke tak Aanspreekpunt groepsleiding Takleiding is een gelijkwaardige leiding die ingrijpt als het nodig is Elke leiding heeft evenveel verantwoordelijkheid én inspraak Communicatie ouders In bezit van alle MAIL-adressen van de ouders In bezit van alle GSM-nummers van de ouders Takgeld=25 euro per jaar= 2,5 euro per maand Voor filmavonden,… (NIET materiaal, kerstfeestje,zwemmen) Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Inschrijven gasten Voor scouts-IN(9 sept) alle gasten ingeschreven Voor BBQ(6 okt) alle inschrijvingen binnen & betaald & fiches in orde Langsgaan bij de gasten thuis, formulieren te vinden op onze site Neem de map met de fiches mee, ze liggen in de vakjes Controle gegevens door de ouders en extra handtekening + datum! Kampinschrijvings-avond mogelijk Strookje bij afwezigheid (nummers, uitleg) Brief Lidgeld (40/35 euro, 27 euro naar verzekering), Rekeningnummer scouts: 068-2022604-84 Deadline zondag 9 sept Uitleg tak Datum weekend, scouts BBQ, Scouts-IN, Freexz Kampdatum: begin Juli vrijhouden 40 euro voor EERSTE familielid 35 euro voor TWEEDE/DERDE/VIERDE/… familielid 35 euro voor leiding vb. Justine, Nicolas en Baptiste  2 x 35 en 1 x 40 euro Verantwoording: 27 + infootje + werkingsgeld Opgelet! Mathieu Verheecke aka Bergbever (3de jaar leiding, 2de jaar JV) Phillipe Hillemans aka Gezellig Sikahert (6de jaar leiding, 2de jaar JV) Michaël Vincke aka Bedachtzame Klipdas(5de jaar leiding, 1ste jaar JV) Nicolas Peckstadt aka Macao (1ste jaar leiding, 1ste jaar JV) Laura Verhulst (1ste jaar leiding, 1ste jaar JV) Mail: jongverkenners@scoutsknokke.be Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Inschrijven Doe Bonnen (Knokke-Heist) Mensen die het niet breed hebben Lidgeld en kampgeld Zij betalen ons met doe bonnen, geef die aan de groep Subtiel aub Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Verzekeringen (Ethias) Alles zit klaar in takraadmap, onderhouden aub! Takraadmap mee op weekends,kamp,.. Doktersbezoek  1 papier zeker mee! Leiding vult papieren in (volledig!) Ouders betalen aan leiding/ krijgen factuur thuis Ouders gaan naar hun eigen mutualiteit Niet-teruggevorderde bedrag ETHIAS- scouts Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Uniformiteit scouts Knokke Brieven Dassen! (comité) Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 ‘Beleid’ Groepsraad  alle leiding aanwezig!  om de twee maanden  zoveel mogelijk met powerpoint werken Takraad  1 à 2 leiding van elke tak  agenda op voorhand gestuurd, per tak 1 mening  discussiepunten van groepsraad (petten), extra aandachtpunten Takvergaderingen (tijdens het takken)  korte evaluatie (problemen, # gasten,..) Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Derden Meebrengen vrienden naar de bar, toegestaan maar met mate! Er mag niet geslapen worden in de lokalen Facebook & gasten Iedereen kiest zelf hoe of wat Wees consequent Ofwel geen gasten als vriend, ofwel aparte vriendengroep ofwel gewoon als vriend Barfeesjes & Stamfeesje Gebruik de nieuwe lokalen! Geld terugkrijgen via mutualiteit (inschrijving & kamp) (infootje) Stempelen bij groeps tot zondag 7 okt Groepsraad 10 aug 2012

Werkjaar 2012-2013 Derden (3) Trouw Anathé (zat 15 sept, heilig-hart kerk) Groepsraad 10 aug 2012

Voorstelling 1e jaars Alle eerstejaars moeten een gegevensfiche indienen met handtekening van ouders! Groepsraad 10 aug 2012

MM / penning / bar/ WAB/infootje KEUKEN (vrijdag bar, zondag MM) Scouts is financieel gezond, houden zo! Ticketjes binnenbrengen Geen materiaal verhuurd zonder -toestemming MM’s -contract (in MM-kot) MM-systeem  Vóór 12u zondagmiddag een mail naar de MM’s met materiaallijst  Briefje Groepsraad 10 aug 2012

Persoonlijke puntjes Kort & krachtig graag! Groepsraad 10 aug 2012

AGENDA Vrij 10 aug: Groepsraad om 20u! Weekend 30/01/02 sept: HerfstOntmoeting Zat 8 sept: Opbouw SCOUTS-IN ( 11u – 22u) Zon 9 sept: Vrijetijdsmarkt (10u-13u) Zon 9 sept: SCOUTS-IN ( 7u-20u) Zat 15 sept: Trouw Anathé  Weekend 28/29/30: Planweekend Zat 6 okt: ScoutsBBQ (vanaf 18u) Zon 7 okt: Zeepkistenrace JR (hele dag) Vrij 12 okt: Infomoment FREEXZ JR Zat 13 okt: FREEXZ JR (hele dag) Vrij 19 okt: Dag van de jeugdbeweging (overal + ontbijt in Knokke) Groepsraad 10 aug 2012

Belangrijke nummers Noodnummer scouts : 0474/26 14 01 Rekeningnummer scouts: 068-2022604-84 Rekeningnummer bar: 068-2512442-72 Disctrict - Ignace: 0498/ 61 45 27  (duinsepolders@gouwnoordzee.be) District - Jeroen:  0494/ 81 01 43 (duinsepolders@gouwnoordzee.be) Jeugdraad Knokke- Stijn:0499/96 56 54 (info@jkh.be) Jeugddienst Knokke - Stefaan Lagrou:050/ 63 08 00 (stefaan.lagrou@knokke-heist.be) Groepsraad 10 aug 2012