Bussines Model Innovator

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Haaksbergen (z)onder hoogspanning
Welkom bij Best Buddies Nederland
Businesstoepassingen
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Consumentengedrag & Kopersgedrag van organisaties
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Versterk het rendement van je onderwijs met T-PACK
Medmec 1 Herfst Les 5.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Les 7: het voorbereiden van een les
Groep5: CHImazon Christof Derwael, Birgen Geelen, Jasper Boncquet, Jelle Ghys en testpersonen.
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Nieuw relatiemanagement / scrm
Social Media.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Dat zouden we vaker moeten doen…
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
Werken in een arbeidsorganisatie
Vakdidactiek 2 – Les 10.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Detailhandelsmarketing
Commercieel beleid en recht
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
4. Online strategie Internet scorecard
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?
Minor Internet Marketing
Projectmatig Werken. Te behandelen Kernonderwerpen ๏ Planning ๏ Taakverdeling ๏ (Belbin rollen) ๏ Omgang ๏ extra, Risico’s.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Plancyclus, les 2 Actualiteit
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Instituut voor Communicatie, Media & IT STAGE. INHOUD PRESENTATIE Stage jaar 3 even voorstellen 3 e en 4 e jaar documenten en data formele instapeisen.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Agenda, Regels, Rollen. 2016? Hoe? Het Business Model Canvas!! 1.
Jessica van Beek Pascale de Boer Ayyoub Henjaly Ilse Houben.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
Kwaliteitszorg
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Van Opdracht tot Website
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Stagepresentatie Joris Sport
Online Marketing voor het MBO
ICT gebruik op het Blariacumcollege
Acquisitie en PR– les 1.
BOM-model PV 25/03/2014.
Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie.
Social Media Eindcriteria SM-plan
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Zorgsystemen.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
waar / niet waar DE WAARDE VAN IETS IS VOOR IEDEREEN HETZELFDE
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Transcript van de presentatie:

Bussines Model Innovator Eindopdracht Bussines Model Innovator

De Organisatie See social Packs Social Media Bedrijf Onzichtbaar online

De Opdracht Zoek een manier waarop See Socials Packs nieuwe klanten kan werven en deze klanten aan zich kan binden? Naar: Werf een nieuwe doelgroep!

Proces Analyse Brainstormsessies Het idee Teleurstellend Nieuws Nieuw idee

Evaluatie groep Vakjargon verschilt Uiteenlopende groep Goed resultaaat

Individuele evaluatie Belbin rollen De kat uit de boom kijken Lesson Learned Minder observeren Sneller standpunt duidelijker maken