over verbouw en nieuwbouw

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is het? Hoe gebruik je het? Wat biedt het?
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Over consumenten, gedrag en marketing
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Website voor bewonerscommissies
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
Symbiosis onderzoek naar Sourcing Succes in Nederland
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
Hoe kom je er achter hoe gezond een product écht is?
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Medewerkersonderzoek
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Aan de slag met de BETERapp
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
saMBO ICT Vrijdag 30 januari 2015
Visie & Strategie.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Kennismanagement & Sociale media
Online marketing Expert (in een week)
Made by: BadBoysBroekhin
Portfolio Presentatie
Iedereen gebruikt social media.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Minor Internet Marketing
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
LOKAAL SOCIAAL BELEID GENT Pro actieve dienstverlening Verkenning ter voorbereiding van de opstart van het project Willem Gobeyn.
Weblog Een venster tussen klas en omgeving. Wat is een weblog? Een weblog is een digitaal dagboek. Je kan, wat in de klas gebeurt, delen met de omgeving.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 3 Onderdeel : LEIDING GEVEN.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Talent in Ontwikkeling
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Uitkomsten Beste Werkgevers
Wat zit er allemaal in je hoofd ?
Welkom bij GO MEI 2016.
Les 5: Het marketingplan
Instructie om een afspraken te plannen
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Voorlichting profielen
LinkedIn Wat moet ik ermee?.

Stage zoeken bij Entree-opleiding
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
START VAN DE SURVIVALWEEK VAN Maar zonder nieuwe media!
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
Help, ik ben een influencer!
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Speedy’s go digital – basecamp base
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

over verbouw en nieuwbouw Voor en door klanten over verbouw en nieuwbouw

Bouwnu.nl Voor consument en aannemer Consumentenreviews belangrijk voor uw bedrijf en de bouwbranche Dat vinden ook: Bouwend Nederland, BouwGarant, SWK, WB, NVB, BZK, Bewuste Bouwers en vakgroep GBO Al ruim 500 bedrijven met reviews op Bouwnu 10.000 reviews

Stand van zaken regio Zuid 9, 5 7, 5 9, 2 17 reviews 109 reviews 9 reviews Logo’s hebben 3 reviews of meer.

Bouwnu voor Consumenten: onafhankelijk platform voor vinden/ vergelijken/beoordelen van aannemers én glasbedrijven Aannemers: krachtig marketingmiddel Aantoonbaar tevreden klanten zijn onbetaalbaar Ook als je goed gevulde portefeuille hebt! Samenwerking: Bouwnu en Klantenvertellen

Review marketing Zet je klanten in!

Online is dominant 95% van de consumenten oriënteert zich op internet voor een aankoop Ruim 75% laat zich hierbij beïnvloeden door klantbeoordelingen Je kunt natuurlijk denken, ik zit tot halverwege 2019 vol met opdrachten……

Haal tevreden klanten ‘boven water’! Topje van de ijsberg “zonder zelf actief reviews te verzamelen, ontvang je op internet fora en websites met name slechte beoordelingen” Tros Radar Vara Kassa BouwNu Google + 100 Ontevreden klant Haal tevreden klanten ‘boven water’!

Pro-actief uitnodigen Negatieve klanten laten ongevraagd beoordelingen achter Zeer positieve klanten, vooral op aanvraag Tevreden klanten Ontevreden klant

Eenvoudig uitnodigen Automatische herinnering na 4 dagen Reageer op beoordelingen

Hoe werken reviews op Bouwnu?

Weergave op je eigen site Er zijn meerdere widgets beschikbaar, die je eenvoudig op je site laat plaatsen en waarmee je direct het vertrouwen dat klanten in je hebben laat zien.

Weergave op Bouwnu Ieder bedrijf heeft of krijgt een profile op bouwNu. Daar komen de beoordelingen te staan. Consumenten kunnen zoeken op plaats. Op soort werkzaamheden etc. Ben trots op wat je gemaakt hebt en hoe je met je klanten omgaat.

Bedrijfspagina op Bouwnu

Waarom reviews Trots op je bedrijf Werf medewerkers Klanten via BouwNu Google organisch Google Adwords Facebook Google mijn bedrijf Kies je klanten

Resultaat: Lagere CPC of meer kliks Google Resultaat: Lagere CPC of meer kliks Want je valt meer op Voorwaarde meer dan 150 beoordelingen per jaar met een 7 of hoger.

Vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen Google mijn bedrijf Vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen Geen garantie, Googles wegen zijn niet transparant

Vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen Facebook Vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen

Welke aannemer zou jij kiezen?

Beïnvloedt het cijfer je keuze?

Het aantal reviews?

Nu is het beeld compleet.. en? Laatste review: 6 weken Laatste review: 3 dagen Laatste review: 8 maanden Laatste review: -

Onderzoek Consumentenbond Erkende Verhuizers Scoren gemiddeld 8,2 (overige 7,3) Erkende Verhuizers zijn vaak duurder (tot wel € 1.200,--) 80% ondervraagden kiest voor Erkende Verhuizer Bron: https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2017/flinke-prijsverschillen-tussen-verhuisbedrijven

Negatieve beoordeling 97% van alle reviews is positief Af en toe een slechte review is juist wenselijk! U kunt reageren op een review Misbruik wordt tegengegaan 97% van alle reviews is positief Omdat u reviews verzamelt onder uw eigen klanten zullen deze voornamelijk positief zijn. Af en toe een slechte review is juist wenselijk!

Reageren Beste klant, Ik vind het oprecht vervelend dat u deze ervaring heeft met Bouwbedrijf. Mijn collega neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Bouwbedrijf

Eenvoudig starten Log in, vul je profile Plan direct een afspraak met Mark of Willem Snel online Eenvoudig starten Gebruik visitekaartjes om eenvoudig klanten uit te nodigen Edwin: ik neem banner en visitekaartjes mee.

Vragen en contact Tel : 013 203 2033 Support@Bouwnu.nl We zijn hier