Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De collectieve vraaglijn
Advertisements

DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Kopen en verkopen les 74.
Marketingcommunicatiemix
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
QUIZ SENEGAL VOORUIT! & LEER MEER OVER NOORD-ZUID.
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Michael Bosker.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Energiedranken in vraag en antwoord
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Vincent Castenmiller - ipsis Crossmediaal reclame- en internetbureau 17 jaar ervaring 19 creatieve en technische professionals 31 juli 2014©ipsis.
6.2 Maak je winst? Wat is het verschil tussen omzet en afzet?
Welk type experience is het? Red Bull Knock Out Significance Meaning: mensen een onvergetelijke ervaring brengen die ze koppelen aan Red Bull. Status/identity:
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Hoofdstuk 2.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Vraagstuk: korting ( type 1)
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Wat komt er bij de organisatie van een festival kijken?
Quiz Quiz Energie Quiz Lars en Daan.

§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
Promotie maken Project H&A leerjaar 3 Mevrouw Timmermans ®
TESLA MOTORS Paspoort.
Marketing 5 havo.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
PSV - NAC. Reclames: Mercedes Mercedes is een van de sponsoren van PSV, rond de wedstrijd werd er een reclame op de schermen getoond. Ook mag de selectie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Workshop C verhouding van inhoud, lengte en oppervlakte &
Toepassingen 5L week 10: ‘Koopjes’ KORTING 100,00 euro afslag een vermindering van 10 % 1/10 korting Betaal 15,00 euro minder! het tweede artikel aan de.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Nova College Haarlem - Ron Weijens - Sales 2 Promotie- en Plaats mix 1e jaars.
Onze mooie, ronde school staat aan de Leeuwenlaan.
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Gratis sporten Zonnepanelen Gratis sporten Zonnepanelen Derde wereld.
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Constante kosten / variabele kosten. Ondernemer zijn Waarom ben je ondernemer? Om geld te kunnen verdienen. Voordat je kunt beginnen: Ga je:
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Manon koopt een paar laarsjes van €93,45. Zij betaalt met een biljet van 100 euro. Hoeveel geld krijgt zij terug?
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Witlof All u need is wit lof.
Uw website bovenaan in Google!
verwarring begrippen omzet of winst
Internetmarketing en oefentoets
Dit is onze bedrijfsnaam
Winstcoëfficiënt.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Les 3: Rekenen met tabellen 1 Les 4: Rekenen met tabellen 2
Het uitbesteden van overheidstaken aan de particuliere sector
Wie, wat, waar en wanneer? Wie? Samen met Kim Goertz.
Extra uitleg H4 Domein Markten
D&P P1 Organiseren van een activiteit
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht

Promotie blikjes uitdelen Extreme sports Evenementen die doen Sponsoren (Formule 1) Reclame

Reclame commercial https://www.youtube.com/watch?v=8rd3_ybdckQ

Personeel Blikjes uitdelen Extreme sports De evenementen die ze doen

Plaats Ze zitten wereld wijd

Product Veel te dure energie drank.

Reclame Commercials Mond tot mond reclame Sponsoringen

SEO Woordgebruik waardoor je site makkelijker te vinden is Gratis

SEA Kom je bovenaan te staan. Moet je voor betalen

Banners Als je de site vaak bezoekt komen de banners op bijvoorbeeld facebook of een andere site