OPDRACHT Voor de leerkracht: Druk de volgende twee blaadjes af.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Leerlingenraad Leerlingenraad Laat je stem horen!!
Advertisements

Welkom op de Julianaschool
Met onze speciale dank aan (documentenmap). Waarom gebeurt re-educatie (na verlamming bijvoorbeeld) vaak in een zwembad? Wat is het voordeel van aquagym?
Een plattegrond van de klas maken
Zorg voor alle kinderen.. Hoe ontwikkelt het kind zich?
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Coöperatieve leerstrategieën
Herfstbladen maken met bordkrijt
Groep 5/6 De duiven. Dit is ons dagprogramma We beginnen de dag met lezen.
De internet-encyclopdie voor kinderen
Karen van Hulten Rekenen in groep 1 en 2 Bijeenkomst 5: pientere kleuters, groepsplannen, planning en organisatie in de klas.
Koningsspelen groep 5-8.
Lesgeven en begeleiden
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
Creatieve tijdlijn maken
Waar letten we op tijdens de het maken van de presentaties?
Portfolio
De springende kikker Origami uit Japan.
Door: Türken  Groep 2.  Groep 3.  Groep 4.  Groep 5.  Groep 7.  Groep 8.  En nog foto’s.
 Het begin  Hoe zijn we op ons idee gekomen?  Hoezo dieren?  het ontwerpen.  Het eindresultaat Hoofdstukken.
31 Breuken scheuren Acht repen scheuren. Repen verdelen.
Module 1 – Dag 1 Hallo.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Beste leerlingen, De KLM is op zoek naar een nieuw vliegtuig voor de vluchten naar de Verenigde Staten. We overwegen drie modellen: Een ‘traditioneel vliegtuig’,
Machtsstrijd in de Middeleeuwen
Op dit schilderij van de franse kunstenaar Matisse zie je mensen afgebeeld die een dans uitvoeren. De mensen zijn niet alleen verbonden met hun lichaam.
Zorgteam: juf Inge, juf Rita, juf Martine, juf Inge, juf Heidi, meester Ward.
De breuken-quiz.
preek over Deuteronomium 6:20-25
Mondeling Nederlands nieuw cursus 2
Zorgteam: juf Inge P, juf Inge DW, juf Martine, juf Heidi L, meester Dirk, juf Caroline V, juf Caroline P, juf Nicol.
Een online dagboek van en door de groep.
Op al deze vragen krijgen jullie NU een antwoord! Op al deze vragen krijgen jullie NU een antwoord!
Werkwoorden in de v.t. Reeks 1.
Een herfstboekje maken
Samenwerkend Leren Carola, Hennie en Anita.
De leerlingenraa d Laat je stem horen!.
MUZIEKPIETJES MAKEN Leven van een juf. BENODIGDHEDEN Per leerling: 1 bruin of zwart vouwblaadje 4 gekleurde vouwblaadjes Gekleurd papier: wit, rood en.
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
Sleutels, codes en aanwijzingen
Uiltje maken Leven van een juf.
De leerlingenraa d Laat je stem horen!
Kunnen wij het maken? Nou en of!. In groepjes van 4 personen Over één van de 6 leefgebieden:  Bush  Safari  Ocean  Desert  Rimboe  Mangrove Maak.
PCR Puzzel Instructies. Begin van de les Heb het volgende voorin de klas: Template.
MUZIEKPIETJES MAKEN Leven van een juf. BENODIGDHEDEN Per leerling: 1 gekleurd vel papier 4 satéprikkers 1 ballon 1 wc rol 3 of 4 strookjes gekleurd papier.
Wegwijs Groep 8 Thema 4De buurt en verkeer Introductieles: 30 minuten Zelfstandig werken: 90 minuten Afsluiting: 30 minuten. presenteren.
Kerststalletje in de nacht. Schilder een lichtblauwe rand om de witte cirkel: meng blauw met wit.
Dalton in 3.
Voor de leerkracht INLEIDING
RECLAMEFOLDER Wat moet je doen? Materiaal Doe het zo Klaar?
Welkom op de informatieavond groep 1-2
In een speeltuin zijn 44 kinderen aan het spelen.
JULLIE WETEN DAT IK HET HEB, MAAR WAT IS HET?
Praktische opdracht Thema 3: Ecologie
RITME 1 De namen van de noten. re - je ne Achtste noten
Stempelen op stof Opdracht:
Werken in de kleine kring
Portret in beeld THTEX.
Energizer Thema 1: Organen en Cellen
God heeft een plan Genesis 12:1-2
Meester Jaap is jarig.
Mozaïek Opdracht: Lees de Bijbeltekst hierboven.
Welkom iedereen! Rick van der Hulst (6R) Tineke van der Bent (6MT)
Een instructie schrijven
Sleutels, codes en aanwijzingen
blok 3 les 2: de gewone basisschool
JULLIE WETEN DAT IK HET HEB, MAAR WAT IS HET?
Mondeling Nederlands Cursus 1 – Module 1 Dag 1.
Algemene bouw van bloemplanten
Lotgenoten Bijeenkomst 1.
Transcript van de presentatie:

OPDRACHT Voor de leerkracht: Druk de volgende twee blaadjes af. Verdeel de prent van de voet in verschillende stukken. Knip de woordkaarten uit. Leg A3-bladen en lijm klaar. Verdeel de klas in groepjes en voorzie dit materiaal voor elk groepje. Voor de kinderen: Om de beurt loopt één leerling van je groep naar de overkant en neemt daar een puzzelstuk. Alle stukjes opgehaald? Begin te puzzelen! Klaar? Plak alle puzzelstukken op het grote blad. Haal de woordkaarten bij je juf of meester. Kleef ze op de juiste plaats op de voet.

grote teen kleine teen zool hiel enkel